vrijdag 8 augustus 2014

SCHILDERIJ 004 VROUW MET VLINDER





??? nog een schilderij gemaakt ???
!!! oOOoo00ooYEAH !!!

SCHILDERIJ 004 VROUW MET VLINDER

hieronder hoe ik dit schilderij heb gemaakt


al een hele tijd geleden 
heb ik een boel albums gemaakt 
met inspirerend beeld
en voor mijn nieuwe schilderij 
ben ik daar eens doorheen gaan bladeren
hierboven zie je 4 afbeeldingen 
die ik uitkoos
 ik wilde deze houding
 en deze vleugels
dan het zweven
boven de grond
van deze foto
en ook dit gezicht
en een vlinder zoals deze blauwe
stap 1 is om alles op zijn plek te zetten
 sowieso om een vlak helemaal ingevuld te krijgen
ik kan niet tegen het witte van het papier haha
ik begon met het echte werk
soms gebeuren en gekke dingen
waarom schilder ik een balletpak?
al vind ik de vorm van het lijf wel mooi
de vlinder is niet goed
het is op een standaard 
manier geschilderd 
een beetje saai om naar te kijken
ik koos een afbeelding van vuur

toch maar dit gezicht als uitgangspunt gekozen

eigenlijk wilde ik hierna nog verder schilderen
maar na een tijdje begon ik te wennen 
aan de 'foutjes' in het schilderij
waardoor het echt klopt nu



!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!


xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderij en foto's

 

XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                   ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                          ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                    (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´