donderdag 15 januari 2015

MY LIFE IN PICS # 18



tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

op een avond had ik zin aan gebakken banaan
ik dacht dat dat leuke avondeten was
het viel een beetje tegen
het was een beetje zwaar op de maag
ik at bij leen met marvin en dyon
en ik mocht ook een chocolaatje
uit de choco/kerst/kalender
YAY
ik maak een lassie-poezeke voor jordi
als grapje
en extra kadootje voor kerst
de afbeelding liet ik eerst op 
een katoenen tas drukken bij hema
het is weer bijna kerst
dan ga ik in de koekjes-bak-stand
dat is leuk leuk leuk !!!
hier zie je mijn verzameling koekjes
lekker lezen met zoe in bed
op een zaterdagochtend
 spiegelei en in mijn agenda kliederen
 de helft van mijn kerstkadootjes was zelfgemaakt ...
 ik bakte kerstkoekjes voor iedereen die ik lief vind : D
heb jij geen kerstkoekjes gehad?
misschien vind ik jou ook wel lief hoor
wees gerust
je kunt me altijd vragen om koekjes
ik bak ze heel vaak
 dikke vrienden met poezeke en maatje de hond
die lassie
die kerstman hoort er ook helemaal bij
hangjeugd van tegenwoordig...
bij harry at ik uit mijn nieuwe frietbakjes !!!
 maar ik eet ook wel eens gezond hoor
 mooie kerstboom bij de ouders van jordi
er hangt vanalles en nog wat in
ik hing een tijdje rond
bij de kestboom
dat snap je
lekker recept vond ik in hun receptenverzameling !!!
 lekkere en mooie salade van jordi
in het ziekenhuis ging de zon onder
deze sneeuwmannen vind ik heel mooi
denk dat mijn moeder dit ook mooi vind
overal waar je kijkt is het kerst
bij tante annie thuis
deze rudolf kon ook zingen
ik wilde er een filmpje van
maar mijn batterij was leeg en het snoer te kort
tante annie was ook bang dat ik hem liet vallen
(ik probeerde het te filmen met rudolf in de ene
en de camera in de andere hand)
er was een grote witte 
en een grote rode kerstboom !!!
dit vond ik het mooiste onderdeel
dit huisje met verlichting 
in alle kleuren van de regenboog!
nieuwe kettingen van de laatste tijd
van dit geld kocht ik mijn laatste pakje sigaretten
maar dat plan is mislukt
want ik rookte vorige week nog ketting
op een maandag was dat
ik bakte nog even wat koekjes
!!! want ik ben een recept aan het perfectioneren !!!
tijd voor een selfie
kep ze beter gemaakt
in het bos zag ik mooie zwams
en ook iets geks op een stam
wat is dit?
lijken wel hiƫrogliefen
maar het is vast de weg 
die de rups door de stam heeft gevreten
dat was in dit bos
ik hou erg van snoep
en vandaag nam ik een chocolaatje bij de thee
onee ... ik nam er twee
... onee ...
ik verveelde me terwijl ik zoƫ aandacht gaf
daarom maakte ik selfies met haar
dit at ik op zondagmiddag
een echte regenboog-lunch !!!
ben weer begonnen met een nieuw schilderij
diezelfde zondagmiddag 
spiegelei als avondeten
dat kan heel goed
 de achterkant van een boek van loes riphagen
mijn favoriete illustrator
 ik eet hagelslag op beschuit als ontbijt
de ochtend dat ik deze blogpost online zet

 

WAT BEKEEK IK OP YOUTUBE
EN LUISTERDE IK OP MIJN IPOD
DE AFGELOPEN TIJD?

Meghan Trainor  / Lips Are Movin
Honey Cocaine / Curveball

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´