maandag 1 juni 2015

SCHILDERIJ 007 MEISJE MET HOND






 

SCHILDERIJ 007 MEISJE MET HOND
(linkje naar dit schilderij op EXTO)
 
mijn vorige schilderij 
was een kindje met een peukje toch
als je dat vergeten bent
heb ik nog wel een link voor je
KLIK HIEROP WANT DIT IS DIE LINK
 

ik ging opzoek naar nieuw beeld 
voor mijn al eerder uitgekozen foto
waar het allemaal mee begonnen is
dat kon je ook lezen 
als je op de link 
naar mijn vorige 
schilderij had geklikt!
daar staat het hele verhaal over het roken
en kinderen
en waarom ik dat als onderwerp heb gekozen
dus klik maar
KLIK HIEROP WANT DIT IS DIE LINK

dit is nog een keer die foto
ik vind de foto geweldig
als ik uit mijn raam kijk in de zomer
zie ik soortgelijke taferelen
oke overdreven
ik woon hier best leuk
 
de beelden die ik erbij koos

 dit koos ik als achtergrond
ik wilde gewoon wat sfeer van de straat erbij
dat past heel goed
de sfeer van de straat
from marijki from the block

maar eerder al koos ik deze hond
deze hond is perfect
een echte beschermer
maar ook past deze hond in de buurt waar ik woon
toch is het idee van een beschermer
belangrijker
want dat is wat mensen denken 
dat peuken voor hen kunnen betekenen
echt het perfecte symbool voor peuken 
nooit zou ik een hondje hebben gekozen zoals deze
 
OH NEE !!!
dan zou mijn verhaal niet kloppen toch
 dit is eerder wat elke dag groenten voor een mens kan doen
(?)

 ik dacht huh wat is er met deze foto dan?
maar oke ik weet het al weer
ik had de benen nodig 
van de meisje 2e van rechts!
 en zo flanste ik in photoshop 
mijn idee voor het schilderij in elkaar
heerlijk om je idee te kleien in photohop
en daarna na te bootsen 
in een ander materiaal (?)

de hema drukt dit voor mij af
dan heb ik mijn idee bij de hand bij het schilderen
thank you 
stap 1 is schimmen schilderen
de eerste schildersessie
ik was niet tevreden
op zag ik
tegen het schilderen
van die hond
maar alles kwam goed want
de tweede keer dat ik werkte aan dit schilderij
ging het heel goed !!!
ik had een goede dag
hoi



!!! bekijk ook mijn schilderijen op EXTO !!!


xoxo



ʕ •ᴥ• ʔ
schilderij en foto's

 

XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                   ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                          ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                    (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´