vrijdag 15 mei 2015

MY LIFE IN PICS # 22






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk


- klik op de foto's voor een groter formaat -

alweer koekjes gemaakt !!!
dat houdt nooit op ...
ik heb een bakverslaving
(alleen koekjes)
in het dierenpark heb je baby-geitjes
kijk dan hoe lief
zo op t armpje
mijn favoriete gerecht
pannenkoeken met zuurkool
jordi maakt wel vaker lekker eten voor mij
MAN !!!
ik krijg steeds honger als ik deze foto zie !!!
met mijn creditcard ga ik los
deze doos met zelda gadgets
op ebay was dit een tientje ofzo ???
de hartenketting heb ik al gedragen
hij is best wel in-your-face
de deur van jordi
zit vaak vol met slakjes
die ook wel naar binnen willen
dit groeit in mijn tuin !!!
en dit zijn klaprozen
dat hoopte ik al toen ik de knoppen zag
en het was waar
mamski was jarig 10 mei !!!
dit is de kalender van jordi
de zus van jordi had nog een oude gameboy voor ons
zo kon ik mijn favoriet van vroeger weer spelen

IN IJSLAND at ik voor het eerst drop met chocolade
later had ik een reep CHOCOLONEY met drop 
(ik heb er nog een stuk van in behandeling)
(want ik ben zuinig op het lekkerste voer)
nu heb ik DEZE BALLETJES
de witte crunchy versie moet ik nog halen
en ook die van het merk autodrop
ik denk dat drop + choco mijn 
nieuwe favo snoep is !!!
ook een nieuwe verslaving...
gekookt ei met zout en peper!
zo lekker...
ik heb weer een schilderij af !!!
1 juni op mijn blog te zien
portobello
die je alleen nog even in de oven moet leggen
dat kon ik niet laten liggen
helaas was het met blauwe kaas
dat had ik niet gezien hoor !!!
jordi at met lange tanden
blauwe kaas heb ik nu drie keer gehad
dat is echt iets wat je moet leren eten denk ik
ik vind het best lekker !!!
in een tunnel in de stad was deze schildering te zien
en deze en nog meer
mooi he
mijn tuin lijkt wel de hortus botanicus 
met al die weelderige planten
de klaprozen zijn ook open gegaan
in de jungle van mijn achtertuin
kwam ik nog een paarse plant bij de voordeur tegen
sexy foto's op mijn blog ???
nee het is niet wat je denkt
jordi stuurde mij een kont
maar dat bleek een closeup van zijn dubbelgevouwen arm
toen stuurde ik hem deze foto
heheh
rustig maar
het is een close-up van mijn vuist !!!
daar is niets sexies aan ...

 

WELK NUMMER HEB IK HERONTDEKT
DE AFGELOPEN TIJD?



!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´