zaterdag 15 augustus 2015

MY LIFE IN PICS # 25







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -
ik ben weer aan het lezen geslagen
Özcan Akyol/ Eus
 in de vorige fotoserie zat er een
witte gans tussen de donkere ganzen
hier is het precies andersom!
dus toch een ei verwisseld he...
voor mijn broer maakte ik een kadootje
in een kadootje in een kadootje
in een kadootje...
hehe
 ik hou van pizza !!!
met pizza en knoflooksaus kun je veel vertellen haha
ik zag een schepkraan op het station!
op de rails!
eendjes bij de boot
van pappa en joke
 joke maakt altijd zulk lekker eten!
dit was een kipkerriepasta 
met een lekkere salade
ik zag een stropdasvlieg
ik kocht een overdosis appels
dit waren mijn sieraden op 1 dag
in de bergkristal zitten regenbogen
dat zie je jammer genoeg niet op de foto
dit is freek de duif
jordi heeft hem gevonden op het rokersterras op zijn werk
daar zat freek zielig ineengedoken in een hoekje
freek eet en vliegt niet meer...
 glibberige vis gevangen!
 kijk een snoek
en dit is zijn grote broer
er was ook nog een big mamma
maar die konden we niet vangen
 freekje komt ook al in het huis
zijn favoriete plekje is op...
... mijn bloemenslippers!
wel jammer van de kak...
visjes gevangen in de sloot bij jordi voor de deur !!!
daar zitten voorntjes en baarsjes
wow een libelle
WOW een waterlelie
 WOOOOOOOOOOW
ik dacht altijd dat is iets van gebak of zo
toen ik erachter kwam dat het harde candy was
MOEST ik het hebben
en het is heel lekker!
 ook kocht ik lollies
hele dikken : )
ik kreeg spekpannenkoeken met zuurkool en gehakt van jordi
want het is ZOOOOOOOOOOOOOOOOO
LEKKER
met leen maakte ik een regenboog van smarties
leentje, als je dit leest
er zijn nu ook m&m's
die 3 keer zo groot zijn als normaal !!!
hier is een link 
ze zijn LEKKERRRRRR
lijken op smarties, maar smarties hebben
een dikkere suikerlaag en zijn platter en kleiner !!!
 dit heb ik heel lang niet meer gemaakt
en nu al weer 2 keer in korte tijd !!!
pasta carbonara met salami en prei en ham
en met creme fraiche
en met verse tagliatelle OMG lekker.......
 WAT een mooie lucht
het uitzicht bij het vissen
aan het beekje
 ik lees dan tijdschriften
de lucht veranderde later hierin
daarna nog eventjes vissen aan het meer in stadshage
daar is het ook mooi
thuis met freekie spelen
 mooie roze bloemen in jordis tuin !!!
deze zijn ook mooi
heel donkerrood en knalgeel
even freekje gedag zeggen
want we gingen daarna naar schoorl !!!
!!! naar zee !!!

 

WELK NUMMER HEB IK OP YOUTUBE OPGEZOCHT
OMDAT IK HET STEEDS IN MIJN HOOFD HAD
DOOR EEN VIDEOGAME ?


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´