dinsdag 15 september 2015

MY LIFE IN PICS # 26






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

ik ben met jordi naar het dierenparkje geweest
in emmen
daar zag ik veel verminkte vlinders
het mooiste zijn natuurlijk de haaien
een groot aquarium waar ze de film jaws op hebben staan
ik hoopte dat ze dat nog steeds hadden en jaaaaaaaaa
ze hadden haaien
ik maakte veel selfies met de haai
daar is ook een filmpje van
KIEK DAN
filmpje op youtube: https://youtu.be/FTY1Pz7KIno
lena in emmen
leuk hee
mijn zus in emmen
 flamingo parade
 snurkie de luiaard
ik MOEST op de foto met een pinguin
echt of nep
maakt niet uit
ze hadden ook een speciale visje
met grijs en rood
onee
dit was thuis hehe
tijdens het vissen eet ik een koekje
deze kan ik een heel pak van op
OJA reminder voor mezelf
dat ik dat boek wil lezen
(maakt aantekening in haar leeslijst)
hier een link naar mijn leeslijst
en dit is het boek op bol
de tuin van jordi
brengt kleurijke taferelen voort
 baklava maar dan lekkerder der der
op de kermis heb ik in het echt ge-cookie/dozert
maar dan met muntjes !!!
na het dozeren
(verder geen atrakties ingeweest) 
(het dozeren duurde al uren)
(we hebben een speelgoed pistool gewonnen) 
(en bling bling kettinks voor mij) 
(de pistool was net een echte trouwens) 
(dat kan allemaal op de kermis he)
jordi wilde een keer coquilles proeven
het was niet vies
het was een beetje saai en zompig
net las ik op internet dat het gewoon een slak is ???
wat is google onduidelijk
de schep is een sint-jakobsschelp
het hapje de coquille is een slak denk ik
deze ringen kocht ik eerst voor mezelf
en later ook een paar voor mijn nichtje (iris)
jordi tekende dit voor zijn zus
ik vind het mooi
ik MOEST er een foto van 
 zoë is nu ook verkrijgbaar als post-it
lekker toetje
bleuberry yoghurt met verse blueberry derin
BBQ bij harry
ik nam zelf de vleeslollies mee
 en de ribben
even een nieuwe visstek opgezocht
onder de brug
daar waar de dode rivierkreeften rondhangen
deze heeft maar 1 grote schaararmpje
dit is lekker lekker lekker
deze blueberry jam
alles met blueberry is lekker
minder lekker dat het tussen die twee ongediertefoto's in staat
ik heb de zuurkool al verderop gezet
dit is lief lief lief
een dikke pad
in de tuin van jordi
echt geen ongedierte hoor - ik maakte een grapje
dat zei ik namelijk omdat ik zelf ook een kikker in de tuin heb
en ik dacht dat die er kwam omdat het op een moeras begint te lijken
(ik ben niet zo goed in groot tuin onderhoud)
 in de kerk waren engelen
de peperbus was gratis op monumentendag
eindelijk een keer beklommen
niet dat het zo duur is op normale dagen (50 cent)
clubsandwich bij het nieuwe restaurant aan het water 
hansje aan de kade
heet het geloof ik
deze armband creëerde ik uit een onderdeel van een tas
ja daar issie dan
de zuurkool van mijn mamsk
dit is een beter plekje zo na die armband foto
ik wilde zeggen dat die extra lekker smaakt
bij de sateh gehakt bals van jordi yay

 

? WELK liedje vind ik nu heel leuk ?
 



!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´