maandag 15 februari 2016

MY LIFE IN PICS # 31









tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 huispak
de gekste combinaties maak ik de laatste tijd
 ik kan niet kiezen
daarom neem ik vanalles wat aan tussendoortjes mee naar t werk
PLUS ik krijg ook wel eens wat
zoals de werthersechtes hier
mooie bloem thuis
jordi moet een hamburger restaurant beginnen
laat macdonalds dat maar niet horen !!!
dan kunnen ze wel inpakken
MAC jordi
WAT moet ik in hemelsnaam doen met drie emmen !!!
 het sneeuwde
 lekker spelen in de sneeuw
als tussendoortje at ik een daim
jordi ging voor rookworst op brood
onze deurstopper familie
wij zetten ze op de bank
in plaats van bij de deur
 als tussendoortje koos ik een jumbo lollie
jordi ging voor noten
 dit eet ik elke dag op t werk
soms denken collegas dat er appeltaart wordt gebakken
dat komt door alle kaneel rookwolken
onze nieuwe hobbie is toetjes maken !!!
hier bosbessen + bosbeskwark + frambozen
snackies tussen mijn zooi op t werk
nog een toetje
aarbeienkwark + koekjes (speculaasje in stukjes) + jam
appels met kaneel thuis
(ik kan zien dat het thuis is aan mijn zebra huispak)
onze nieuwe poesje !!!
ze heet pebbles
 oeh lekker
rijstwafels met filet americain
 oeh ook lekker
pasta met gehaktballetjes
mostersaus en brocolli
oh en tuinerwtjes L L L LEKKERRR
zuinig op zijn marijke
zoveel lekkere witte chocolade eitjes met vulling zijn er niet
te koop voor fijnproevers
deze van de albertheyn is met bosbesvullink en zwaar lekker
mamski had een goede uitslag in het ziekenhuis
daarom aten we taart
 ik deelde een choco-caramel-gebakje en een noten-taartje met lenepeno
dit was vroeger mijn poes
daarvoor tijdens en erna had ik natuurlijk zoƫ
nu heb ik pebbles
 hier zie je de pollepel die ik van mamski kreeg
ALWEER TOETJES ???
het is er eentje met stukjes koek + kwark + noten + poedersuiker
 vispakketjes met italiaanse aardappelschotel !!!
er is een recept van ((( LINK )))
de laatste chocosint is opgegeten door de chocoliefhebber hier
muslireep en chocolademelk op het werk
toch wel mijn favoriete tussendoortje combo daar
harry maakt ook lekkere tussendoortjes !!!
lunchen in stadshagen city
wat doet dat beest bij mijn schoenen
beetje mijn schoenen aan te vallen
gedrocht
(ik citeer jordi hier)

 maar verder ben je wel lief hoor poesje
wel he poesje
je vind het wel leuk bij ons he
 mijn favo snackje tijdens mijn griepweekje
oke eigenlijk altijd wel
maar van de week was ik een beetje ziek
toen vond ik vooral de appel nog lekker
en de goulash soep
de rest proefte ik haast niks van
op een vrijdag kreeg ik een chocotoff
ik at hem pas de dinsdag erna op !!!
want wie wat bewaart heeft wat
dat koekje op de snoeppot heb ik ook al gekregen
mijn collegas zijn feeders
MAAR in de snoeppot zit nu groene thee
want dan snoep ik misschien wat minder erdoor
 dit zijn eieren van de lidl
de witte is mierzoet (pistache) en viel tegen
en de bruine is met een praline met cocos en die was heeel lekker
als je ze ziet in de winkel zou ik die met cocos wel aanbevelen
maar dat kleine rondje wit dat proef je niet hoor
 een rijtje appels weer
schilderijen verscheuren
je kunt dat zonde vinden maar voor mij was het een opluchting
drie vuilniszakken vol !!!
dit schilderij ga ik bewaren
leuk voor in onze keuken toch?
dit schilderij is ook verscheurd maar wel eerst even een foto gemaakt
de rest interesseerde me niet
dus daar zijn geen fotos van hehehehehe
 och ja
dit bewaar ik ook
maar er waren
tientallen tekeningen van blikopeners
het tekenen zou onze blik moeten openen
dat is wel gelukt bij mij
wil je iets bereiken
dan zul je daar hard voor moeten werken
je zult tot het uiterste moeten gaan
zoals wij leerlingen met onze blikopeners
urenlang krassen met die houtskool
 tot ook onze gezichten zwart zagen
zo vond ik ook een reisdagboek terug
ik dacht dat ik de tweede keer in frankrijk een toptijd had gehad?
de eerste dag was denk ik het minst leuk
wat een schatjes
mijn klasgenoten
 jordi gaf me dit kado een week geleden
af en toe een paar en niet de hele zak
en dat lukte mij !!!
goed bezig marijke !!!
... tot vandaag
ONEE de hele zak leeg gekaant LEKKER
ik was bang voor misselijkheid
het was toch 200 a 300 gram wat ik wegtikte
maar niets aan de hand
de hamburgers van jordi lust ik ook nog wel heheheheh
l;ater wel een uurtje de oogjes dicht gedaan
op de bank
nu weer fris bezig met mijn blog
morgen werken beh
 dit toetje was eigenlijk van een paar dagen geleden
aarbeien met kwark ZO ... LEKKER ...
alle foto's zitten doormekaar : (
dit is van vorige week
nu ik het terugzie
kan ik ook haast niet geloven
dat ik elke dag zon troep maak op mijn buro op mijn werk
vispakketjes met zalm in plaats van witvis : )
dat was donderdag toch
 een bordje kibbeling delen met jordi
dat was gisteren !!!
 erwtensoep met broodjes als avondeten
een zeer goed plan
 vanmorgen heb het gesneeuwd !!!
daar wordt ik blij van
 jordi heb een nieuw spel
staat mooi bij de nieuwe poesje
altijd en overal op de gezondheids en voedsel blogs op internet
zie ik dit voor bij komen ... appel met pindakaas
eindelijk een keer geprobeerd
het was geen lekkere combi !!!
wie had dat gedacht
ik schraapte de pindakaas er met mijn tanden af en at de appels apart ...

 

wat een leuk liedje



CL - hello bitches

 
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 
k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´