dinsdag 15 maart 2016

MY LIFE IN PICS # 32







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

natuurlijk begin ik deze blogpost met voer
!!! !!! !!! !!! !!!
dit hier zijn de hamburgers 
waar ik het over had
je weet wel
die van na de pindarotsjes
de vorige blogpost?
snoepen op het werk doe ik tegenwoordig veel gezonder
 hier zie je een mooie lamp
een mooi horloge (ja he jordi)
en zoë vereeuwigd op doek
EN nee mijn schilderkunsten zijn niet verbeterd
het is een foto!
 mijn favoriete chocolade met pasen
•´¯`•. .•´¯`•  lepel-eitjes  •´¯`•. .•´¯`•
al eet ik ze zonder lepeltje
zo HOP in de mondje
het is een heel groot ei VOL met milky creme
je heb ze ook met bruine creme 
die vind ik eigenlijk niet zo lekker 
en deze wel heel erg !!!
 tosti
ik ben echt een expert geworden met sushi rollen
EN JA 
dat is een kipcorn van de snackbar 
wat je daar ziet
JA dat is een cipkorn dus
(met daaronder wasabi-mayo)
 lieve zoë op de achtergrond
terwijl wij onze sushi naar binnen schuiven
de nieuwe poes zit ergens anders
één van de vier objecten in dit plaatje leeft haha
mamski maakte deze beer voor tante gerda
 zo ziet onze tafel eruit als we koffie en thee drinken haha
tante annie heeft het lekkerste snoep
deze haze-koppen zijn NOG lekkerder 
dan de varkens en ape koppen die je wel kent!!!
echt een aanrader
 dit is joy
wat een schatje he?
ik wilde geen bounty
toen at ik er per ongeluk wel drie !!!
 voor zoë tekenen wij elke keer iets nieuws!
 toen ik deze foto net weer zag
pakte ik snel het boodschappen lijstje
BIJNA de bacon vergeten
voor OM de daniroll met cheddar !!!
PFFF net op tijd
morgen ga ik dat organiseren dat jordi die in elkaar draait
lekker
ik kreeg een doos met celebrations 
omdat ik nu bij jordi woon
!!! !!! !!!
dit hier zijn mijn aller-aller-aller-liefelings
malteser en caramel-dove
!!!
 handige harry
jordi heb een plankie naast de bank gemaakt
dat scheelt weer een buiging naar de tafel
om een drankje en hapje te pakken !!!
 koffiedik kijken
ik zie hierin steeds iets anders
wat zie jij?
beestenboel op de bank
 we aten deurmatten
daar hadden we het daarna nog dagenlang over
heeeeeeele grote snitzels zijn dat
dat is lekker met rösti en gazeuze !!!
 wat moet ik in hemelsnaam
met wel 6 stuks aan ennen
 deze barbie kreeg ik toen ik 6 werd !!!
dit kwam ik tegen in een oud tijdschrift
zooooooo mooi die barbie ...
en dit dan
kwijl kwijl kwijl
ik was er zo gek op
ik weet nog hoe het voelde
(dat stempeltje...)
 lekker slapen bij jordi
daar weet marijke alles van
jordi is lief
als verassing had hij sushi besteld 
na een drukke dag op t werk
daarbij had hij ook voor DRAGONBALLS gezorgt
dat is het ALLER lekkerste wat er op aarde aan voedsel bedacht is
zeker weten dat ik dat zou meenemen
als ik één ding moest kiezen voor de rest van mijn leven
als ik moest kiezen uit 1 voer elke dag alleen maar dat
wat zou ik dan kiezen?
DRAGONBALLS.
 een collega vulde mijn snoeppotje bij met paaseitjes
 WAT LIEF!
ik maakte sneaky deze foto
ik maak niet zo vaak een foto op t werk
straks denken ze nog dat ik een blog bijhouw
dat alleen maar over voedsel gaat ...
 een tosti met chili?
best lekker
 oke
vergeet die dikke ei met melkcreme
DIT zijn paaseitjes met amandelpraline
...
dus geen hazelnoot he
(ook lekker hoor)
ik heb nu 4 zakken totaal 
van deze amandelhemel
in mijn snoepstash!
 wolwinkeltje in kampen
iets voor jou mamski?
ik at chocolade als tussendoortje 
daar in kampencity
 en we kwamen street-art tegen
het is van de film
v for vendetta
mooi
LEKKER
chocomelk met slagroom
ik werd heel blij toen ze aan kwamen zetten met de gele beker
dat is name-lik de allerlekkerste !!!
 boten 
met op de achtergrond 
de beroemde brug van kampen (?)
OMY 
snel een foto maken 
van deze skepkraan op t water
mijn snoepstash!
in de blauwe doos zit mijn verborgen voorraad
die laat ik niet online zien
straks denken mensen dat ik snoepverslaafde ben toch
 even een tussendoortje

lekkere broodjes : )
 ik maak nog steeds een lekker toetje
savonds na het eten
alleen de laatste tijd iets gezonder
dit is
oats met jam + magere kwark + bleuberries
ik kreeg een pecanbroodje van jordi
die hebben ze op zijn werk
ik was te laat met een foto maken haha
dit ben ik met mijn poes 
en mn vriend he
 oppassen bij lenepeno !!!
 even deze foto ge-appt 
even lenepeno vragen of hun huisdier nog voer moest
jordi maakt ook lekker avondeten
dit kreeg de naam
!!! linkse-rakker-voer !!!
(want de worst was vegetarisch)
(plus het smaakte in zijn geheel ook heel vegetarisch) 
lekkere smurflollie he


 

muziek deze maand?

rihanna heb een nieuwe cd !!! 
alexandra stan ook trouwens
(die is NOG beter)  

deze cover van paris inc 
vind ik eigenlijk beter 
dan het origineel 
van rihanna
oops



 
 
!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!!

 



k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´