vrijdag 1 april 2016

SEASHELL JEWELLERY








OJA 
helemaal vergeten
maar vorig jaar zomer 
was ik dus met vakantie naar schoorl

(klik HIER voor de footoos)

(en klik HIER voor de fillums !!! !!! !!!)

dus in schoorl
daar verzamelde ik schelpen met een gaatje
!!! ik heb er een heleboel !!!

onderstaande footoos 
heb ik van het wereldwijde wilde web gehaald (www)
als inspiratie voor mezelf 
om er een keer een leuke sierraad van te maken !!!
sieraden met schelpen

kijk en huiver 

(???)





lekker kliederen met verf is ook een idee


KIJK OOK EENS OP MIJN 
PINTEREST BLADZIJDE 
MET INSPIRATIE 
VOOR HET MAKEN
VAN SIERADEN

oke hier komen er nog een stuk of wat 



 een ring is ook een leuk idee !!!
 oke oke
deze is meer voor het idee 
om een skelpie te verfen in de kleuren 
van chocolade 
zoals hier zeebanket 
MJUM
 deze is ook om dat idee weer te geven




 deze hoort er niet echt bij 
maar ik vond de schubjes zo leuk !!!







eerste twee illustraties
MTWVDB
(marijke van den berg)  


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
              `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                            ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                                   ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl               (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
  VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
                   `·.¸.·´