donderdag 15 september 2016

MY LIFE IN PICS # 37






 
tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

laten we beginnen met een vlaflip
(heet dat zo?)
rijstevla onder
musli tussenin
cocoskwark on top
en dan nog wat kaneel
dat eet ik dan als lunch
kan heel goed
wachten tot de BBQ lekker aan het fikken is 
wijntje erbij
wij hebben veel rupsen
in de tuin gehad
de poes pakte ze steeds uit de bosjes 
ze zijn dik en rijk aan eiwitten
toch maar gewoon barbeque vlees gegeten
dit kochten we op vakantie
we hebben er twee van
ze hebben geen functie geloof ik
ze zijn alleen maar heel mooi 
gekleurde vissen in de wind
de garnalen waren mijn favoriet deze BBQ sessie
 aan het meer van stadshagen
wij kennen alle rustige plekjes wel
jordi gaat dan vissen en ik lekker boekjes lezen
gelukkig komt de zomer
elk jaar weer terug
 je koopt niet alles wat je in de supermarkt
naar je ziet knipogen
maar deze verleiding konden wij niet weerstaan
ooit van mamski gehad
en nu eindelijk gegeten
NOGA !!!
ik heb grote voorraden snoep en chocolade
en er komt meer bij dan dat ik wegwerk
vandaar dat er wel eens wat blijft liggen
wat eigenlijk HEEL lekker is ...
deze starwarskoekjes zijn zo leuk!
die takkenvissen op de foto zetten was niet makkelijk
ze waren zo mooi
ze zijn te zien bij de dierenwinkel
in de van karnebeekstraat 
ik heb geen een mooie foto
dus dan deze maar
 eten bij BAI YOK
lekker aan het water
het eten was erg lekker
 ik zag een hoofd in de wolken
 snoep van ikea !!!
alweer een gezond ontbijtje
goed bezig marijke ...
blankevla met musli en een appeltje
natuurlijk met kaneel
 dit is een van mijn favorieten
jordi maakt dit vaak
het is de enige echte pasta carbonara
LEKKER
 onze favoriete toetje
is een bevroren danoontje
alle merken al geprobeerd
maar de echte danoontje is toch wel het lekkerste
(lekker romig)
lekker koekie bij mamski
ik had zonnebloemen van ikea meegenomen
dit hadden ze ook bij ikea
zelf ijsjes maken die op CALIPPO lijken
OMG !!!
een schepkraam in het wild
 natuurlijk even op de foto ermee
de tractor die erbij stond was ook leuk voor een foto
toch niet de makkelijkste fotos om te maken
dat je die voertuigen beetpakt ...
jordi en ik vonden een dooie uitgedroogte kikkertje
AWWWW
 een ondergaande zon
maar daarna wordt het snel koud
 de schade na een bevroren-danoontjes vreetfestijn
doe dat met de grote danoontjes maar niet na
die passen bijna niet in je bekkie
die kleine zijn perfect
poesje heb een nieuw stekkie
buitenlandse snoepjes gehad van lenepeno !!!
 met moeite de andere helft 
van een lekkere ovenschotel 
- met zalmmoten! -
bewaren en niet opvreten
zodat je een dag later nog een keer eten heb
(het was gelukt)
scheelt weer koken
(alweer een danoontje?)
mooie grote bloem bij mijn broer !!! 
op de verjaardag van sophie
mooie grote kapsalon bij NAZAR !!!
op het vreetfestijn van marijke
 de lollie zag er zo mooi uit
dat ik hem zo lang mogelijk wilde bewaren
maar helaas had ik er een paar dagen erna al zin in
and it was good ... ... ...
 jordi heb ook een handdoek met zijn naam van mamski gehad!
nu lijkt het alsof ik de eerste ben
die pepernoten heb ingeslagen en er ook nog van vreet
maar geloof het of niet
...
deze zijn nog van vorig jaar 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had ze bewaard en ze waren houdbaar tot augustus
en dus over datum
dat was te merken
de chocolade was nog wel net zo fantastisch
maar de pepernoten waren een beetje slof
toch heerlijk van genoten
wij hebben ons zo erg zitten verheugen
op de ponypark hotdogs van vorig jaar
dat we ze alvast hebben nagemaakt thuis
helaas waren de echte ponypark hotdogs
niet meer te koop in het pretpark in slagharen
waar we later naartoe zijn geweest
 dit at ik vroeger
bij mijn moeder thuis
heel vaak
pita kaas jam
er was zelfs een reclame van !!!!!!
maar volgende keer de kaas even meesmelten
in de tosti-ijzer
oke
dus we waren in ponypark slagharen
harry jordi en ik
maar het heet tegenwoordig anders geloof ik
 ik zag een eng popje staan in het restaurant
in het reuzenrad
met op de achtergrond de achtbaan 
(mijn favo attractie)
altijd al een keer willen proeven
dat mocht van jordi
 want zelf neem ik natuurlijk churros LEKKER
en de fanta-slushi was ook lekker zeg
er zat zelfs een beetje prik in ???
heel apart : D
tja de ponies zijn er nog wel hoor
dus ik ga het ook gewoon ponypark noemen ook
 we bestelden een familiepizza
WOW met drie volwassenen
hadden we er meer dan genoeg aan
ik denk een gezin kan toch minder op 
maar dan zouden ze het een gezinpizza noemen
een familiepizza is voor de hele familie he
vader moeder ooms tantes neven en nichten
kinderen kleinkinderen
ik kon 2 stukken op
en nog een hap uit het midden (het lekkerste stukkie)
 het ontbijt bestaat deze keer uit
appels met kaneel natuurlijk
daarbij twee maiswafels met cheddar en een gekookt ei
ik geloof dat ik ook nog een kwakkie mosterdsaus zie
 wie staan daar nou op de bus te wachten
jordi zijn moeder bedenkt de leukste taferelen : )
 mooi avondeten
op de foto zetten
gekruide kip met sperciebonen
witte rijst met chilisaus
een dag uit mijn leven
als kinderboekillustrator
(met 2 uurtjes in de week mag ik mij zo niet noemen toch)
(nee jij bent postkamermedewerker marijke!)
(wacht maar ... mijn kinderboek schiet al aardig op!)
 lekker (gezond!) snackie ontdekt
snij een stuk van een komkommer af
snij die in plakken 
(nu lijken het net crackers!)
beleg die met jong belegen kaas
(dat is denk ik de lekkerste kaas ervoor)
en MJAMMJAM zonder dat je modder vet wordt als je er teveel van eet
(een hele komkommer op die manier wegwerken zoals ik haha)
het was zo lekker dat ik vergat om fotos te maken
maar deze maakte ik gelukkig nog wel 
in de eerste bestelronde bij MINOYU
op de rommelmarkt gestaan met harry
we hadden allebij evenveel verkocht !!!
of even weinig ...
met de kosten van de kraam er af gehaald
hadden we allebij 1,75 verlies
zo jammer
maar gelukkig hebben we wel
een leuke ochtend gehad
samen met onze snackies hehe


WAT VOND IK EEN LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?




 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´