zaterdag 1 oktober 2016

PONYPARK HOTDOGS


 




vorig jaar was ik in het geweldige slagharen
waar ik de meest lekkere hotdogs ooit heb gegeten
zie hier een foto

 
dit jaar wilde ik ze opnieuw gaan eten in slaghagen
maar ze waren niet meer te koop !!!
de kraam was in het hele pretpark negens te vinden

gelukkig wist ik precies hoe ik deze 
ULTRALEKKERE broodjes na kon maken

daarom hier het recept voor
PONYPARK HOTDOGS
!!! !!! !!!



wat heb je nodig

- witte broodjes
- knakworsten (liefst van de versafdeling want de worsten uit blik knakken niet goed)
- kant en klare gebakken uitjes (die zijn meer crunchy dan zelfgeakken uien)
- baconstrips (kan je ook kant en klaar kopen!)
- mosterd
- eventueel ketchup (maar dat zat niet op de originele hotdogs)


hoe maak je dit ???

hak de baconstrips in stukjes met een mes
rooster de KNAK-worsten in de oven
open de broodjes en leg daarop de worsten
de gehakte baconstrips erover
 CRUNCHY uitjes erover
mosterd en YUMMMMMM
vreten maar : D

bytheway... ik deed er ketchup bij
want dat is stiekem nog lekkerder
het zit verstopt onder de worsten
superhandig omdat de worsten dan niet wegrollen !!!
maar je kan ook mosterd of boter als lijm gebruiken


MEER RECEPTEN?






ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS 
en illustraties
(marijke van den berg)  


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
              `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                            ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                                   ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl               (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
  VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
                   `·.¸.·´