zaterdag 15 juli 2017

MY LIFE IN PICS # 47








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 HET WAS WEER MOOI WEER
dus het was tijd voor een BBQ
alleen hadden we geen visite
dus hebben we lekker makkelijk
de gourmetset als BBQ gebruikt
de jalapeno burgers zijn NET zo lekker
dus het maakte niks uit
 ik kocht de ouderwetse groene limonade
die is net zo groen als onze dreft !!!
gelukkig nog geen 1 keer vergist : O
left-overs als lunch
ik hoop dat we vaker zulke left-overs hebben !!!
op het werk kijk ik uit het raam
en in onze dierentuin
waren die dag DIKKEN VISSEN te zien
van de vier lieve eendjes zijn er nog maar twee over
later zag ik zulke zelfde eenden
(twee stuks)
bij de kindervoerderij
misschien waren ze het zat bij het meer ???
of de twee stellen hebben ruzie he
mijn mooie barbie
ik heb een skullverzameling naast mijn bed 
en ik hou echt niet van skeletten
maar okee
dit is anders
 op de boot bij pappa en joke
want pappa en bryan waren jarig
 leuke groeps foto
al staat niet iedereen hier erop
mooie foto van pake en kleinzoon
 nog een groeps foto
onee !!! 
een GROEPS_SELFIE !!!
 mijn twee oudste neefjes : D
 thuis maar een doos bonbons opengemaakt
de dag erna had ik een idee voor mijn havermout !!!
 voor het huis is ook wild-life
...zwanen jonkies !!!
die piepen altijd zoooooo lief
 ontbijtje op bed
een lekker ont b eitje was het !!!
 deze liggen best lang al
een half doosje dat het nog was?
even opgemaakt dan maar
twee happen denk ik dat het was?
bubblegum-tictacs met op elke tictac
het hoofd van bart simpson
 op t werk had ik geen zin in lunch
(lekker taartje gehad om 11 uur he)
dus ging ik een eind wandelen
na tien minuten was ik al in het bos !!!
 oppassen met mamski
hier wachten we tot dyon uit school komt
daarna samen boterhammen eten
met leverworst (dyon en ik)
en witte pasta met hagelslag (marvin)
MAMSKI WAT HAD JIJ DAN OP JE BROOD : O
in het weekend lekker chips eten
jordi maakt wel eens en dipsausje
hier tekende hij een kikkervis
van ketjap
in de slasaus hahahaha
 we zijn nog steeds druk aan het proeven bij vito's !!!
deze keer aten we
PASTRAMI
(speciaal gekruid rundvlees met salade en kruidensaus)
LEKKER dat hij was !!!
oke
we kenden deze al
maar we gaan het rijtje af dus deze moesten we ook 'proeven' dan he
 WELKOM BIJ HET WOKSTADION
dit is mijn eerste bordje
 de sperciebonen waren zo lekker dat ik die nog een keer nam bij het tweede bordje
en bij het derde bordje nog een keer !!!
wanneer gaan we er weer heen dan ???
deze sperciebonen zijn niet als thuis
derde bordje was een toetjes ronde
ik zat hardstikke vol erna !!!
maar jordi had nog geen toetjesronde gehad
dus ikke jaloers
maar ik kon echt niet meer !!!!!!!!!!
hij had mango ijs
en witte chocolade pudding
(geen foto van)
(wel even geproeft natuurlijk)
...
nu moet ik ECHT nog een keer erheen natuurlijk
en gauw een keer dan : P
 met de poes naar de dierenarts
schade: een lange kras (foto)
een paar wonden aan mijn rechter elleboog
maar die zag ik pas later
(niks gevoeld)
nieuwe drip-tips voor mijn damper !!!
 zo kan ik van mijn drie tankjes de smaken uit elkaar houden he
al zit in de zilveren wel altijd iets met mint ...
 cupasoup en havermout
bijna elke vrije dag eet ik dat
de gekste namen geven ze de eliquids...
...moedermelk?
...really??? 
oelewappers...
bij de vorige chips-ronde zag je deze ook al
mijn liefelings !!!
van de zuivelhoeve !!!
het is rijstchips met kruidenkaas erin
het heet:
SUSHI CHEESE
 MOOIE VLINDER IN DE TUIN
jordi zijn pa kwam langs en we wilden net broodjes in de oven schuiven dus dat kwam goed uit
bakkie koffie erbij
 lekker sushi gemaakt
ik dronk er een blauwe drank bij (hugo ofzo)
van bleuberry en mint
(doet denken aan de eliquid BLUEMAGIC)
 we zijn weer op de boot !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boot selfie
joke en ik hadden hamburgers gehaald bij MAC
 lekker he jordi
we sluiten af met een mooie foto uit de oude DOOS
deze foto van een opgeleukte WOND
stuurde ik ooit naar paulien
ze kwam hem tegen op haar computer
het is een heel oude foto hoor
zulke vieze grappen maak ik nu nooit meer natuurlijk
 

WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE

 
k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´