woensdag 15 augustus 2018

MY LIFE IN PICS # 60







tijd voor foto's
 elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 oke ik heb ook de filters ontdekt bij messenger
 heel leuk om jezelf toe te takelen met gekke gezichten
 deze is mijn favoriet
 buiten liep een sprinkhaan rond
 de dikke poes moest er niks van hebben

later zagen we nog een vele grotere !!!
er is ook een film van
 en van de zonnebloem die ik van zijn bloempjes afhielp
 terwijl er boven mijn hoofd een luchtballon zweefde
 dat vond deze poes heel spannend natuurlijk
 in mijn park een rare outfit aan gedaan
 en nog een keer
dit is de laatste
 op de verjaardag van janjaap
 iedereen bracht de verjaardag horizontaal door ???
 nog steeds groot fan van deze ijsjes
en nog steeds zijn deze ijsjes ALTIJD uitverkocht !!!
GRRRRRRRR
 in mijn park trek ik een zondags pak aan voor ik op de jelly-kussens plaatsneem
 ik ben in schoorl !!!
achter mij de beroemde grote klimduin
 in het bos zagen we een hagedis
even een close-up
 we hadden afgesproken om met zijn allen te eten
hier zijn we aan het wachten
 ja nadat iedereen er was bestelden we eten
en jordi zijn mam had een mega portie sate
 groepsfoto!!!
 dit hier is de kleine klimduin
 heel spannend
daarom even een selfie
 savonds was de rode maan te zien
wij dachten dat we het beste de GROT|E klimduin op konden gaan om het te zien
helaas ....
er was niks te zien !!!
wel een mooi uitzicht op schoorl
 later toch nog de rode maan gezien :-)
 jordi zijn spullen
 ja we zijn er weer
PAAL 29
dat is lang geleden ...
 altijd dat bericht
toch nog 10% kans om een zeehond te zien
 100% voor kwallen
 mooi groen is niet lelijk
groen is mijn lieflingskleur
 even een grappige foto
 de lucht is niet mooi blauw
hartje in het zand
wat lief
we vonden iets geks bij de paaltjes in het water
een krab die een andere krab gevangen hield !!!

wij hebben hem gered
 tussendoor wel drop eten natuurlijk
 na twee uur lopen kwamen we aan bij bergen aan zee
daar aten we hetzelfde als de vorige keer hahah
das twee jaar geleden
het was nog steeds zo lekker
fish and chips !!!
op de foto met een haaitje
twee jaar geleden waren deze zeehonden er nog niet !!!
 dat was ook direct het hoogtepunt van het zeeaquarium
 de vissen waren ook wel leuk
 de reptielen ook wel
het zeeaquarium
terug in het hotel
beetje een eng filmpje dit
er is ook een foto van
 leuk
 en ook weer bij de italiaan gegeten
hier op de placemat zie je Sicilië
onze vakantie bestemming vorig jaar!
 en hier Sardinië
onze vakantiebestemming dit jaar !!!!!!!!
 toch wel lekker dat italiaans
en ik had een ijsje met een rood kapje
daar is natuurlijk OoK een film van gemaakt
 smorgens zagen we bij het ontbijt steeds dit roodborstje !!!
 het ontbijt
 het ontbijt !!!!!!!
 ik nam suikerbrood met scamblet eggs en bacon natuurlijk
 deze foto maakte ik op de kofferbakmarkt
 geen fotos van de markt
wel van ons natuurlijk !!!
 daarna nog een keer naar het strand
 er was een riviertje naar de zee
 heel apart
 en leuk
 dikke lol
 we vonden ook zeesterren
 OH IK BEN WEER THUIS
ik ben nu bij mamski
daar kreeg ik een appeltaartje
lekker
 ik was een weekend ziek
ik nam extra vitamines en paracetamol
 maar ik dampte er niet minder om?
 HET IS GELUKT
IK HEB EINDELIJK DE REGENBOOG
in mijn park
ik was zooooooooo blij
 grappige foto van een gekke wolk
 wat je allemaal niet in de chocolade kan dopen
dacht dat die olifant een vrouwtje was
jalapeno burgers met avocado LEKKER
 ijsjes in mijn camper
 jordi maakte deze zonnebloem voor mij
in mijn park heb ik nu echt alle bloemen gespaard
een nieuw speelkleed gehad van mamski
 de poes is er blij mee
de andere poes ook wel hoor
de eerstgenoemde poes ligt graag op schoot
nog even al onze poezen op een rijtje
natuurfilm gekeken
hier zie je wat zeeleeuwen
pancakes gegeten bij macdonalds
zo krijg je het onderste uit de kan
ik heb het over de stroop
 tante annie salade gemaakt
 de sushi van sushipoint komt ook in slabladen
superlekkere sushi van sushipoint !!!

 nog een foto dan maar
daa-haag dag


WAT KWAM ER NU OOK AL WEER
OJA !!! FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!

oh jammer 
dit is de laatste keer
de fotos zijn nu op namelijk
...

 kamperen in friesland
daar is deze foto van
denk dat het de laatste zomer was dat ik nog blond was
 het eerste jaar op de kunstacademie
daar heb ik mijn haar zwart geverfd
dit was in de klas 
ik weet niet wanneer dit is gemaakt
maar het was tijdens school
 deze foto is gemaakt tijdens schoolkamp
ik denk dat we naar berlijn gingen
of naar praag
1 van de 2
 en dit is een kunstwerk uit het eerste jaar
het was een kubus van ijzerdraad met bloemblaadjes er midden in
 stappen met lenapeno
 deze foto moest eigenlijk als eerste
want ik geloof dat we een voor en na foto hadden gemaakt
van voor en na we al die makeup op onze gezichten smeerden?
 op vakantie met lena
 was dit griekenland of tenerife ????????
 en weer op school
dit is mijn werkplek
en zoals je ziet ben ik hard aan het werk...
 weer op vakantie met lena
 lena met haar vlechten
ik weet niet wat er zo grappig is
het is ook zo lang geleden !!!
 nog een van leen
dit was haar favoriete broek
die heb ze gedragen tot hij tot op de draad versleten was
en weer op school
tijdens mijn eindexamen
met mijn leraren
het was op die school heel normaal hoor
iedereen liep op blote voeten !!!


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?






ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´