zaterdag 1 september 2018

SARDINIË VIDEOS






afgelopen woensdag kwam ik terug van sardinië
want ik was een week in castelsardo
!!! samen met jordi !!! 

toen we daar waren hebben wij fotos en videos gemaakt
laat ik beginnen met de videos
de fotos zal ik later nog op mijn blog zetten 
ik wil ook nog een fysieke album maken
gelukkig heb ik nog vakantie
tijd zat

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

DONDERDAG 30 AUGUSTUS
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
elke ochtend moesten wij wachten op het ontbijt
want dat is om half 8 en wij werden steeds wakker om half 7
de eerste dag dat we moesten wachten maakte ik deze video van onze hotelkamer
de dagen erna gingen wij steeds wandelen!

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
dit vind ik de leukste video van allemaal
het is heel kort
vanaf het hotel liepen wij naar het stadje
dan kom je langs een lange trap naar zee
niet een heel bijzonder strandje
daarom is dit ook de enige keer dat we er heen gingen
daarna kwamen we daar niet meer
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
deze video maakte ik in de supermarkt
want daar was zoooooooveel lekkers dat ik echt niet meer wist waar te kijken en wat te kopen
dan maar even filmen al dat lekkers

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
VRIJDAG 31 AUGUSTUS
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
op vrijdag gingen wij kijken in het oude centrum
deze video maakten we na de eerste klim
en het uitzicht vanaf die plek
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

deze tweede video is gemaakt in de oude stad
en daarna een stukje helemaal bovenop
we hebben de middeleeuwse kerk bezocht
vanaf daar heb je ook een mooi uitzicht
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
ik heb nog een video gemaakt van het uitzicht
ik wist niet dat ik drie videos met uitzicht had
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
dus vrijdagmiddag wilden wij aan het zwembad liggen
maar dat was helemaal vol met mensen
gelukkig was dat niet elke dag zo
maar dat wisten wij toen nog niet
dus wij BAALDEN
maar bovenaan vlakbij de zee op de ligbedden was ook heel leuk

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
ZATERDAG 1 SEPTEMBER
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
zaterdagochtend moesten we weer wachten op het ontbijt
daarom gingen wij wandelen helemaal een andere kant op
daar was een heel mooi strand
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

na het ontbijt gingen wij weer wandelen
naar het oude centrum
deze keer naar het gedeelte met de parken en tuinen
 en de wandelroutes
onderweg vonden wij een kat
of wat er van over was
(geen enge video-beelden hoor)
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
 
de wandelroutes waren heel mooi
ik heb niet overal een video van
deze is van een bankje in een rots

❤ ❤ ❤ ❤ ❤



 wandelroute door uienveld en langs rotsen bij het water
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
en dit is van een wandelroute
langs kasteelmuren en helemaal naar beneden
we zagen hagedissen
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
en hier liepen we een route
naar beneden
naar de zee en rotsen

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
ZONDAG 2 SEPTEMBER
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
hier gingen we schelpen zoeken 
op het privé strand
omdat we weer moesten wachten op het ontbijt
later gingen we nog naar de haven
en probeerden we naar een andere stad te wandelen
wat niet lukte omdat alle wegen gemaakt zijn voor autos
en steeds was de weg voor ons voetgangers doodlopend...
daar zijn alleen maar fotos van 
en geen videos helaas

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
MAANDAG 3 SEPTEMBER
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
maandag gingen we de heuvels in
elke dag bedachten we iets nieuws voor de ochtendwandeling na het ontbijt
de heuvels hadden we voor het laatst bewaard
smiddags lagen wij meestal aan het zwembad of aan zee
en savonds op het terras
of vroeg naar bed !!!
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
DINSDAG 4 SEPTEMBER
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
vandaag hebben we niet gewandeld
want we hadden alles al gezien
(mogen we al naar huis?)
daarom alleen een video van het terras
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
WOENSDAG 5 SEPTEMBER
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
jordi heeft de route naar het privé strand gefilmd
het privestrand is bedoeld om schelpen te zoeken
niet om te zonnen (geen ligbedden - wel op de route ernaartoe)
en niet om te zwemmen (zee-egels !!!)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤


op zoek naar schelpen
daarna ontbijten !!! !!! !!!

❤ ❤ ❤ ❤ ❤



ik had brokjes mee voor alle zielige poezen
de laatste brokjes waren voor dit lief katje
HAP HAP
❤ ❤ ❤ ❤ ❤


en er waren heel veel mieren

❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 
EN DAARNA VLOGEN WIJ TERUG NAAR ZWOLLE
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 

ALLE
MY LIFE IN PICS:
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´