zaterdag 15 september 2018

SARDINIË FOTOS







wij zijn op vakantie geweest in sardinië
ik was een week in castelsardo
!!! samen met jordi !!! 

toen we daar waren hebben wij fotos en videos gemaakt
heb je de videos al gezien ???
hier een link naar de videos !!!
nu zijn we al weer lang en breed in nederland
en eindelijk heb ik de tijd om de fotos op mijn blog te plaatsen

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
DONDERDAG 30 AUGUSTUS
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 het reisschema op de telefoon van jordi
de eerste echte vakantie foto
wachten op de bus
 oh we zijn inmiddels op schiphol zie ik
dit is ons vliegtuig
 in het vliegtuig
en net zo snel als onze vakantie voorbij is gegaan
zijn we hier alweer aangekomen op het vliegveld in italië

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
VRIJDAG 31 AUGUSTUS
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

 elke ochtend maakte ik een foto van jordi aan het ontbijt
hier de allereerste !!!
zoals je ziet ligt er vanalles aan lekkers op mijn bordje
zo ontdekte ik een nieuwe favoriete combinatie
--- cake met ricotta ---
(thuis ook al gegeten en ricotta ligt nu standaard in onze koelkast)
(ook lekker op de lasagna ontdekte ik vanavond)
 het terras van ons hotel
met uitzicht op de historische stad
hier een foto van een aparte rotonde
daar kwamen we elke dag wel een keer langs
en een mooi uitzicht op de stad
als je goed kijkt zie je een engel
er was ook een strandje op de weg naar de stad
een lange trap naar beneden
en dan een heeeeel klein (verlaten) strandje
daar zijn we maar 1x geweest
gauw weer terug naar het terras
in het stadje hadden we nog wel dit beeld gezien
jordi de kaptijn
boodschappen doen
 gezonde aankopen gedaan
hier een foto van het hotel
met mij ervoor
onze favoriete drankjes
we dronken heel veel lemon soda
ik vooral want jordi dronk ook heineken
want het gratis bier van de automaat leek nergens op

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
ZATERDAG 1 SEPTEMBER 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

alweer een nieuwe dag
jordi aan het ontbijt
en een wandeling naar een strandje de ander kant op
er was ook een hartje in de steen
mooi uitzicht op de oude stad vanaf dat strand
dit was denk ik het mooiste strand
er was ook nog een echt strand bij de stad
maar die was niet zo mooi als deze !!!
oja het ontbijt was erna
maar ik wil elke dag beginnen met een foto van jordi aan het ontbijt
dus voor we gingen ontbijten hadden we er alweer een half uur wandelen op zitten
lekker eitjes gegeten
na het ontbijt gingen we voor een lange wandeling om het oude centrum
daar zijn heel wat wandelroutes te vinden
foto bij de steen met het okerkleurige mos
jordi denkt na over het leven terwijl hij uitkijkt over de rots partijen
jordi had dit gezicht in de steen gevonden
en weer verder met de wandeling

die bolletjes
dat zijn de uitgebloeide bloempjes van een of andere uien plant
jordi had er eentje op gegraven
het rook naar ui
knoflook
of iets



en weer verder met peinzen
we hebben een dooie kat gevonden
een stukje van zijn staart en heup
de rest was foetsie
wel nog goed gezocht in de struiken
wij denken dat een roofvogel honger had
hondje
!!! kijk uit voor de roofvogels  !!!

de rest van de wandeling gaat langs de rotsen en de zee
deze stenen routes waren er al in de middeleeuwen
beneden aangekomen was een mooie rotskust
daar hebben we even geparkeerd
tussen de middag at ik bietjes en sperciebonen
en op andere dagen at ik ook wel bloemkool
zon vrouw zei tegen mij dat ze dat niet nam
 dat hebben we thuis toch ook
maar dat is niet zo bij mij thuis
dus daarom nam ik het juist !!!
wij eten thuis vooral italiaans...
we hebben aan het zwembad gezeten
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
ZONDAG 2 SEPTEMBER 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

daar zit hij weer
onze ontbijt vriend
dit is wat ik had gescoord
vandaag ging de wandeling naar de haven
daar was ook een oud vuurtorentje
daarna wilden we naar een ander standje wandelen
we moesten daarvoor over deze autoweg (over een brug)
het is niet gelukt
we belanden in
the middle of nowhere
wel heel jammer
want in die andere stad zou een grote supermarkt zijn
(dus alleen toegankelijk als je een auto bent)
toen dachten wij
we gaan de heuvel op
maar dat was een heel eind lopen
en elke keer dachten wij
er komt nu echt iets bijzonders
maar dat kwam niet
alleen maar meer van die
the middle of nowhere
daarom hebben wij het opgegeven
nadat we weg zijn gejaagd door de honden
er was een vlinder
en ik heb olijven geplukt
(niet gegeten)
terug bij de haven aangekomen
deze armbanden heb ik gevonden in de winkel
bijna elke dag haalden we hier onze ijs
we gingen ook weer aan het zwembad zitten deze dag
vanuit mijn raam zag ik deze troetelbeer liggen op een muurtje
dus ik snel erheen
hij leek mooier vanuit de verte
maar ik ben er toch HEEEEL erg blij mee
(je weet niet half hoe heel erg blij)

❤ ❤ ❤ ❤ ❤
MAANDAG 3 SEPTEMBER 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

jordi trekt elke dag een ander shirt aan
speciaal voor deze foto
zo heeft hij elke dag een andere look
en een schone outfit
twee vliegen in 1 klap
deze kwaai-jongens zorgen ervoor dat wij liever niet in de zee stappen
wij hebben daar geen 1 keer gezwommen
maar dat was ook omdat we geen mooi strandje hadden
okee wel mooi om naar te kijken enzo
maar je kon niet lekker op een strandstoel liggen
en met een handdoekje prikken de steentjes in je rug
is dit het ontbijt?
oja
die zee-egel was voor dat we naar het ontbijt gingen
de wandeling vandaag ging naar de groene heuvels
precies de andere richting op dan de oude stad
hier zijn we al op de weg terug
maar er is wel een video van
hier is een link
dan moet je kijken bij maandag 3 september
tussen de middag schoven wij aan bij de BBQ
jordi vond de bloempot bij het zwembad niet op een bloempot lijken maar op iets anders
ik had janjaap gespot
als je op de foto klikt
moet je inzoomen
dan zit jj daar met zijn zonnebril op
(hij wil vast niet herkent worden)
en een geel shirt
nog een foto van janjaap
het is hem echt he
dus dit was ons toetje savonds
nog ff een wandelingetje naar het stadje

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
DINSDAG 4 SEPTEMBER
❤ ❤ ❤ ❤ ❤

jordi
ik neem 4 worsten
oke
deze foto is gemaakt
omdat hier precies de datum van jordi zijn verjaardag staat vermeld !!!
en ik ging op de foto met de druiven
het was onze laatste volle dag
we hebben niet veel gedaan
wel veel geluierd aan zee
de mieren gevoerd
marijke is vrienden met alle dieren
ook met de allerkleinsten
(ik heb er zelfs een verhaal over geschreven)
(hier is de link als je dat nooit hebt gelezen)

dus niet aan het strand
maar toch wel met uitzicht op zee
want de ligbedden stonden boven aan
en voor het strand moet je eerst een lange trap af
(daar is ook een video van)
(hier is de link)
(het staat bij 5 september woensdag - het eerste filmpje)
x
x
x
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
WOENSDAG 5 SEPTEMBER 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤
x
x
ik nam weer vier worsten bij mijn allerlaatste ontbijt in italië
(van deze vakantie dan he)
jordi is op zoek naar schatten
en toen kon het wachten beginnen
wij hadden ons eten op voor dat het 8 uur was
en pas om 5 uur smiddags kwam de bus om ons naar de italiaanse schiphol te brengen
dus dat was een lange stranddag
wel heel gezellig en leuk
(maar we hebben ook geslapen om de tijd te versnellen)
en tussendoor kwam er nog een poesje langs
die hebben wij onze laatste brokjes gegeven
lekker he poesje
lekker eten
hap hap
(zie ook de video van woensdag de 5e)
(de derde in de rij)
(linkje nog maar een keer)
❤ ❤ ❤ ❤ ❤


ALLE
MY LIFE IN PICS:
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´