maandag 15 oktober 2018

MY LIFE IN PICS # OKTOBER







tijd voor foto's (en video's!)
 elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in woord en beeld
hardstikke leuk

 
- klik op de foto's voor een groter formaat -

 
regenboog video gemaakt van mijn favoriete game
en toen is dus mijn nieuwe verslaving begonnen...
dit was eigenlijk nog van VOOR dat ik mijn vakantie filmpjes ging monteren  
het is dus allemaal begonnen in mijn parkje...
 ik leerde ook muziek toe te voegen
 niet zoveel bijzonders natuurlijk
maar DIT FILMPJE is wel erg leuk
ik blijf hem kijken
 en in dit filmpje heb ik mijzelf ook nog toegevoegd hehe
 bij pappa en joke geweest
en daar hebben we heerlijk gegeten !!!
ook heerlijke souvenirs uit koudum mee genomen
 van al dat snoep ben ik van schrik wel heel gezond gaan ontbijten de dag erna...
twee roze squids gevangen in mijn parkie
jordi had geen groene chocolade gevonden in de snoepwinkel van koudum en daarom nog effe een bestelling erachteraan gedaan bij jamin
 ja ja nog een video dan maar
die muziek die zat er al in hoor
ik was bezig met mijn kinderboek en dan zet ik de radio aan he
dus deze muziek is volkomen random
 onze kleine poes eet mango !!!
daar is ook een video van
 uit eten want joke was jarig
een mooie foto is dit geworden wel
 op een dag zag ik een gezicht in onze gordijn
best wel eng was dat
 over eng gesproken ...
 zoute rijen maken mij er ook niet mooier op
dan heb ik liever deze in mijn bekkie
 naar de apenheul !!!
met harry
dus ik ging weer lekker videos maken natuurlijk
zo lief die kleine aapjes die loslopen
 je raad het al !!!
daar is een video van !!!
een foto van harry en mij
ik hoop niet dat je geschokken bent van deze video
dit waren nagemaakte mensapen van klei en haar
ik vond ze echt vies
maar oke
wel knap hoe het is gemaakt natuurlijk
die leuke streep aapjes waren er ook weer
die zijn echt mijn favoriet
ze waren wel iets minder aanhankelijk dan in de aquazoo 
maar daar mocht je ze ook voeren
dus dan komen ze wel
wist je dat ik half aap ben trouwens?
 harry ook eigenlijk
we moesten natuurlijk wel met de oerang oetang op de foto in de jungle
de oerang oetangs waren trouwens erg wild die dag
 daarna moest ik ook gewoon weer aan het werk
dus ik op het fietsje er naar toe
wel een mooie foto gemaakt van een bijzondere lucht
 deze foto kreeg ik van mamski
 eerder al had ik deze gehad
 op een zondag gingen we naar de kerk
want mamski nam afscheid en daar waren wij bij !!!

winkelen met mam en leen
zoutzak heeft een broek gekocht
gisteren haalden we dit bij de slager 
we dachten
DAT IS EEN KOOPJE
...maar reken het maar uit...
we haalden twee sleetjes van samen 700 gram ...
later gingen we uit eten
want de dure biefstuk was voor zondag
lekker een cocochino uit mijn donut beker
die beker heb ik van mam en leen gehad 
later nam ik ook nog een almondchino
jordi heeft droppie een kunstje geleerd
ze kan sowieso veel rare kunstjes



WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?







ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                  ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                        ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB  `•.¸(¨`•.•´¨)
          `•.¸.•´