donderdag 1 november 2018

HALLOWEEN 2018







OOK DIT JAAR HEB IK WEER HALLOWEEN GEVIERD
samen met harry en jordi
deze keer was ik zelf aan de beurt om een griezelig diner in elkaar te flansen
hieronder zie je het resultaat

je ziet het goed?
een vinger in de salade
een dikke spin op een broodje tonijn
gelukkig is de spin gebakken dan
 iedereen was in een grafstemming toen het toetje op tafel kwam
 toch maar opgegeten dan
(met hertog jan spoel je alles wel weg he)
 het waren 6 broodjes tonijn
en 6 gebakken spinnen
3 hongerige magen
ze eten alles !!!
nog even een footootje van de afgehakte vinger salade

oke ik zal het verklappen
het waren geen spinnen maar zwarte olijven !!!
en er was geen dooie gevallen
het was een brownie met chocolade mousse
met bloemen van eetpapier en een nogablok als grafzerkje !!!
verder hebben wij ook geen vingers gegeten van het buurjongetje
(ook al maakt hij wel veel lawaai altijd )
het waren knakworsten
(en het bloed was tomatenketchup)

>>><<<>>><<<>>><<<

EERDER HEBBEN WIJ OOK AL HALLOWEEN GEVIERD
daar heb ik nog steeds alle fotos van !!!
hieronder zie je wat wij allemaal hebben gemaakt en gegeten

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2012
onze eerste keer was in het griezelige jaar 2012
botten kluiven is wat wij hebben gedaan in november

maar eerst was er nog een ovenschotel met een griezelig gezicht
het toetje was een bloederige moord in de sneeuw
kluiven hou ik eigenlijk niet van
maar voor marsepijn maak ik een uitzondering natuurlijk

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2013
op het fietsje naar harry in 2013
wat zal ik aantreffen in zijn huis
zou harry nog wel ademen?

dit is wat ik kreeg
het ziet er behoorlijk vies uit dirty harry !!!
nog viezer toen ik mijn eerste hap nam
het was de aller aller eerste keer dat ik een koeieoog gehad heb
ik wist niet dat ze zo zoet smaakten
net een lekker snoepje
we want more !!!

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2014
dan ben ik weer aan de beurt he
2014 is mijn jaar

mummie vispakketjes
de mummie had ook nog gekotst
en daarna vielen zijn vingers eraf midden in de kots
precies wat ik zocht voor mijn toetje 
(oke als je het nog niet had gezien)
(het zijn koekjes die vingers)
(de kots is gewoon een toetje van mona)
(door elkaar gehusseld)

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2015
oke harry kom maar op
wat heb je dit jaar bedacht

harry wint het wel met al zijn viezigheid
dit is een blote kerel uit de oven
(gehaktbrood)
de slimste paprikas op aarde
ook weer de eerste keer dat ik hersenen at
(dat is spaghetti he)
en dan nog een schattige griezel
een chocolade banaan spook
ben je lekker ijs aan het eten
stuit je opeens op een oog die je aankijkt alsof JIJ het lekkere hapje bent

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2016
dit jaar ging ik alleen voor een toetje
daar had ik al werk genoeg van
kleien is niet echt mijn ding

lelijke koppen in de vla
tijdens het eten werd alles nog griezeliger
(oke hier dan even de échte ingrediënten)
(marsepeinen ogen en neus)
(mond van koek en glazuur en marsmellow)
(bloed is rode kleurstof)

>>><<<>>><<<>>><<<

HALLOWEEN 2017
wat hebben wij vorig jaar gegeten bij harry dan

een uitgeholde pompoen met pompoensalade
mini pizzatjes
niet heel eng en vies
maar wel griezelig lekker !!!
met het bloed nog aan zijn handen kwam harry het toetje brengen
een bloederige taart waar je de spinnen vanaf moest slaan voor je een hap nam

>>><<<>>><<<>>><<<

!!! TOT VOLGEND JAAR !!!
>>><<<>>><<<>>><<<
k bye














♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´

www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´