donderdag 15 november 2018

MY LIFE IN PICS NOVEMBER







WAT? IS HET ALWEER NOVEMBER?
ben een beetje laat met mijn maandelijke fotodagboek
maar ik pas gewoon de datum aan naar de 15e
zo ben ik toch nog op tijd
heb je mijn halloween blogpost al gezien
want anders heb ik hier een link voor je

>>><<<>>><<<>>><<<
 ik ging verkleed naar mijn eigen halloweenfeest
ik schoof tonijnbroodjes in de oven
maar zag te laat dat er spinnen op gekropen waren
ik heb het maar zo gelaten
want we gaan halloween vieren
rest in peace chocolade brownie !!!
jordi was ook blij met zijn grafzerkje
dus ik dacht een lekker tussendoortje
maar die krengen zijn te lekker
ik koop ze niet weer
behalve als materiaal voor de volgende snack-atack
 jordi had een worstenfeest op zijn werk de volgende dag
 in mijn parkje regent het geld
 ik had een boterham geroosterd tussen de middag
 van mamski kreeg ik een echte mango
om zelf in stukken te zagen
 de poes lust dat ook
 ik lust sushi
 we aten bij silk
een nieuwe sushi restaurant



lekker die krabstix
op mijn werk kocht ik een smoothie
met rode biet
het leek wel verf !!!
dat moest ik testen natuurlijk
bij de tandarts hing dit supermooie schilderij
dus de kunstenaar even opgezocht
hier is een link
 nog eentje
ik maakte dipsaus van slasaus en ketchup
voor bij de drie kleuren chips
 kijk nog nog een foto ervan
niemand zeggen
in mijn parkje
in mijn camper
heb ik een geheime kamer
daar maak ik foute films voor op het dark web
jordi spaart matcha snoep en koek
zijn voorraad is aangevuld door pap en jook
op zijn verjaardag
strijkje mocht ook proeven
alles wat groen is is lekker
niet dat kiwis nou zo geweldig zij
maar ze zeggen dat het echte vitamine bommetjes zijn he
 hoe fout is deze verpakking
geen left overs van de verjaardag...
dit eten wij op een doordeweekse avond
als late night snack
foei !!!
ik zou gezond doen toch
oppassen bij de grote poes van harry
hier zie je mijn verzendbewijs van het poststuk dat ik naar een uitgever stuurde
mijn idee voor een kinderboek is eindelijk opgestuurd !!!
de volgende dag kreeg ik al een ontvangstbevestiging
nu wordt het spannend : D
als afsluiter een vreugdedansje in mijn parkie




>>><<<>>><<<>>><<<
wat voor leuk liedje heb ik gevonden deze maand

>>><<<>>><<<>>><<<


k bye

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´