vrijdag 14 december 2018

MY LIFE IN PICS DECEMBER






HET IS DECEMBER
TIJD VOOR EEN NIEUW FOTODAGBOEK
ik heb niet heel veel meegemaakt
??? of was ik te lui om fotos te maken ???
niet heel veel fotos dus

 we hadden eten besteld bij taco mundo
daar nam ik ook churios bij
de volgende dag had ik de leftovers tussen de tostimachine gelegd
ik had ook nog vanille saus over voor erbij
en wafels
 coole rainbow outfit in mijn park
 bij mamski geweest
ik kreeg een lekkere koek van de bakker
met aarbei vulling
zijn hier ook eliquids van?
 in mijn park
 regenbogen vind ik het leukste
 in mijn blokhut
(nieuw in animal crossing)
ik maakte een sneeuwpop
en zette alle konijnen op een rij
 aangezien ik weinig fotos heb deze maand
extra veel fotos van mijn surprise
mijn collega houdt van geschiedenis
 daarom maakte ik een surprise van een boek met de geschiedenis van sinterklaas
 er zaten echte bladzijdes in
 met een echt verhaal
 en achteraan het kado
twee letters en een boekenbon
mijn collega was heel erg blij
dus ik ook !!!
 ook gingen we uit eten want ik moest afscheid nemen van mijn collegas en mijn werk
alleen deze maand nog aan de bak
hier zie je een van mijn bestellingen
even het er goed van nemen
de baas betaald
volgende maand betaald hij niet meer
 in mijn park is rudolf de blacknose rendier op bezoek
 om toch een beetje zomer in mijn park te hebben
heb ik op de tweede verdieping van mijn camper
een strand gemaakt
 om toch een weddingcake te hebben op mijn bruiloft
heb ik er vast een in mijn park gezet
 dit is mijn favoriete foto van de maand
we kwamen op 5 december de echte sinterklaas tegen
wel met 1 neppe piet
misschien was de schmink op?
 nog een foto van mijn sneeuwpop
 op t werk is ook een rendier
 hij kwam tot het plafond
 NOG EEN FOTO VAN DE SNEEUWPOP
(zo heb ik toch wat meer fotos)
 ik weet niet hoe lang ik deze snor lollie heb bewaard
hij is ook zo mooi
deze kreeg ik van leen
ik heb hem vorig weekend opgesnord en opgegeten
 als ik wat eet wil poesje ook altijd
om er vaak achter te komen dat ze ons eten helemaal niet lust
nouja
het meeste wel eigenlijk
de poezen liggen bij mekaar
snel een foto gemaakt 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´