dinsdag 1 januari 2019

OUD & NIEUW







!!! HAPPY NEWYEAR !!!

ik maakte ook dit jaar
weer zelf onze kerstkaarten

hieronder zie je deze kaart
(hierboven is een aangepaste versie)

wil je weten hoe ik dit heb gemaakt?
!!! met photoshop !!!
hieronder de originele afbeeldingen
 
 eerst zocht ik een mooie foto van een kerstman in zijn luie stoel
 daarna vond ik de perfecte foto van jordi om er in te plaatsen
 ik wilde de poezen op schoot photoshoppen
daarom moest ik een witte hand zoeken
in de juiste positie
nog even een foto van pebbles opgezocht
van droppie vond ik deze wel leuk
maar ik miste een stuk van het lijfje
gevonden
nog even wat achtergrond materiaal
 en wat lichjes
deze maakte ik ook nog in paars en geel
de eerste versie was klaar
er miste nog wat
... ... ...
ik zelf natuurlijk
even een engel opgezocht
 en een foto waar ik blij op kijk
 de kerstkaart was klaar
nu nog een plaatje voor mijn blog voor oud en nieuw
!!! KLAAR !!!

wil je onze kerstkaart van vorig jaar zien?
hier een link:
LINK NAAR DE KERSTKAART VAN 2017-2018

EN DIE VAN HET JAAR ERVOOR

heb je nog wat te fotosjoppen
??? maar kan je dat niet zelf ???
!!! stuur me een mailtje !!!

mtwvdb@gmail.com

XOXO MARIJKE

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´