dinsdag 15 januari 2019

MY LIFE IN PICS JANUARI






EEN NIEUW JAAR
NIEUWE FOTOS
ik begin wel met wat fotos uit december nog
toen was het nog volop kerst
al hebben wij de kerstboom nu ook nog staan
(gezellig al die lampjes)

ik heb nieuwe schoenen dus ik heb er even bijpassende kleding bij gezocht
we hangen onze kerstkaarten in de kerstboom
 tante annie heeft haar hele huis weer versierd
hier zie je de kerstmannen
hier een kerstboom
wat een verschil met onze eigen he
 en de verzameling sneeuwmannen
dit zag ik toen we naar de bristol liepen
ik heb het opgezocht op twitter en instagram
maar die hashtag zegt niks helaas
en zo zit poesje wel vaker te dromen
 we aten pizza met soep
 en wentelteven kreeg ik bij mamski
 even een lekkere close-up
 thuis de nieuwe kerstlichtjes aangezet
met op de achtergrond de kerstboom
 kerstjurkje aan en ik ben er klaar voor
bij ikea kocht ik deze snoepjes
ze smaken naar suikerspin en aardbei mmmmm
 de eerste oliebol van het jaar !!!
oke de tweede want bij de kraam moesten we direct even proeven natuurlijk
deze op de foto is met banaan
 bezig met bloemen te verzamelen
ik zet ze neer in de kleuren van de regenboog
lekkere muffin - jammer dat het niet echt is
gourmetten met tweeede kerstdag
gezellig he
 we hadden nog zalm over maar dat lusten niet alle poezen
 ijsco kraam in mijn park
ijsco kraam in het echt !!!
we waren bij het wokstadion en dit is wat ik van de toetjes ronde heb gemaakt
 thuis nog even een hugo gedronken
niet dat ik dronken was
want ik trek wel vaker een raar gezicht?
 in de oven maak je dit
 lekker met chilisaus
 en deze hadden we speciaal voor oud&nieuw gehaald
ik ben rijk geworden
helaas niet in het echt
(ka-u-tee-staatsloterij)
lekker taartje gehaald
die muffin bederft ook niet he
das het enige voordeel van digitaal eten
en ik heb nog een mooie vissekom gekregen in mijn park
we gingen naar het ijsbeeldenfestijn
en wat een sukkels werken daar
dikke spelfout op hun reclame bord
 maar wel mooie ijsbeelden gezien hoor
dit is het konijn van alice in wonderland
ik geloof dat het thema kinderverhalen ofzo was
nog een keer het konijn maar dan aan de thee tafel
ijsthee zeker
 harry en jordi
 jordi en trijki
en jordi met de aap
 ze vonden elkaar heel leuk blijkbaar
 mooie foto he
alles was van ijs
zelfs de schilderijtjes
hier een ezeltje
van ezeltje dekje denk ik
 en hier een tentakel en een onderzeeër
thuis mijn nieuwe sokken aan gedaan
(dankjewel mamski!)
lekker warm na zon noordpool bezoek
en ik ontdekte hoe je zelf kaasbroodjes maakt!
gewoon omdat de bladerdeeg op moest!
er zit cheddar in
ik kreeg een electrische stoel in mijn park
daar heb ik een video van gemaakt
 en in het weekend maakte ik voor jordi en mij nog een keer de kaasbroodjes
deze keer met bacon er nog in
het is heel makkelijk
je legt een vierkante bladerdeeg neer en dan wat je er in wilt hebben er op aan 1 kant
dan dichtvouwen en met een vork vast maken
kijk zo doe je dat voor als je het niet snapt 
vergeet niet gaatjes te prikken op het einde
anders gaat hij heeeeeel bol staan
 net echte uit de winkel
mijn bloemen collectie is compleet
maar er komen vaak genoeg weer nieuw bij
dus dan kan ik weer verder met verzamelen...
mooi he

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´