vrijdag 15 maart 2019

MY LIFE IN PICS MAART







NIET DAT IK ZO WEINIG MEEMAAK
MAAR IK HEB DE AFGELOPEN MAAND DE CAMERA ER NIET ZO VAAK BIJGEPAKT
GEWOON VERGETEN
ZELFS VAN MIJN VERJAARDAG IS NIET 1 FOTO
OKE IK BEN (op moment van schrijven) NOG HELEMAAL NIET JARIG EIGENLIJK


we hadden een recept gevonden
die stond op een kruidenmix achterop de verpakking
die gingen we maken
oke jordi ging die maken
een tortilla met creme fraiche (dacht ik)
dan gekruide kip
veldsla
paprika en avocado
en dan dichtvouwen en
HAP HAP
en het was weer lekker
met mijn roze zonnebril op
denk ik na over wat ik met al dat fruit ga doen
 
harry stuurt vaak fotos van worsten
nu hadden wij ook een hele grote worst op een dag
dus deze foto ging harry zijn kant op natuurlijk
en nu we het toch over hem hebben
met harry ging ik naar ikea omdat ze daar een lekker ontbijt hebben
in het echt was het HEEL erg lekker
maar nu lijkt die bacon veel te donker
en ik at er ook een croissant met kaas en jam bij
dat neem ik meestal als ik ergens anders dan thuis een ontbijt eet
als het er is dan
en deze snoepjes op de foto gezet voor lenapena hihihihi
dit was op dezelfde dag als een foto hiervoor
al heb ik wel vaker een paar dagen het zelfde aan hoor
 een partie in mijn parkie
en mamski haalde een lekker gebakje
later kreeg ze er nog een terug van gozien en bjinze
zou ze nog avondeten gehad hebben daarna ???????
en we wisten helemaal niet
(of we waren het vergeten)
dat er in zwolle zuid een all-you-can-eat tent zit
waar ze ook DIM SUM serveren huh ?????



dus een nieuwe favoriete restaurant natuurlijk
dim sum dim sum dim sum
deze denk ik elke dag nog wel aan
het is een mini bapao
gestoomd broodje met taro 
(een of ander wortel) (maar het smaakt naar custard) (!!!)
lekker OMG wat was DAT lekker
vier zwembaden in mijn park
ze waren best duur en ik had er nog meer laten maken
een stuk of acht
nu gebruik ik er geenen
maar wel een leuke foto....
normaal hoop je altijd dat de dieren in je park iets met de rommel gaan doen als je het in je park zet
maar deze zwembaden laten ze links liggen
bla bla bla bla park
van jordi kreeg ik naast een weekendje weg (efteling !!!!!!!!) 
ook deze fantastische snoeppakket YUMMY
hier zie je de reep chocolade die als eerste sneuvelde uit het snoep en kaas pakket die ik van mijn pa en joke kreeg
mjam mjam in 1 keer naar binnen
poesje wil ook

!!! TOT DE VOLGENDE MAAND !!!
dan hoop ik wat meer fotos te hebben natuurlijk


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´