maandag 1 april 2019

koffie en sigaretten in de zomer








ik zou best een kop koffie lusten
en een sigaret
of had ik dat al gezegd?
-----

dit is eigenlijk geen gedichtje
maar het is wel een tekst die meer zegt
dan het aantal woorden die er staan (dat zijn er namelijk niet veel) 
wat je leest is niet wat ik lees

ik zie dit als een uitspraak na een eindeloze stilte
geen vervelende stilte
een wolkeloze blauwe lucht
een zomer lang geleden

dus ik schreef het tijdens mijn kunstacademietijd
in de tuin op de school in kampen
op een grote steen
zin in tekenen had ik niet
ik had zin in pauze
koffie, sigaret en waarschijnlijk ook een stuk chocolade

toen schreef ik dat op en ik tekende er wat bij

en daarna bedacht ik een heel verhaal
dat boekje heb ik er bij gepakt
dit is de eerste bladzijde:


---

DEZE TEKST
KAN JE OOK VINDEN
BIJ MIJN VERZAMELING TEKSTEN
OP DE PAGINA
http://zigenzo.blogspot.com/p/eigen-teksten-1.html
OP MIJN TEKSTENSITE
♥ MARi._.jKES ♥ TEKSTEN ♥

ʕ •ᴥ• ʔ
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´