maandag 15 april 2019

MY LIFE IN PICS APRIL






HET IS ALWEER APRIL
KIKKER IN JE BIL
IK HEB WEER FOTOS GEMAAKT AFGELOPEN MAAND
jammer dat de fotos van de verzamelaarsbeurs er niet bij zijn
ik was daar ziek geworden en ik vind mezelf niet goed op de foto staan hangend boven de wc pot
 koffie en appels in de trein
mijn verjaardagskaartjes !!!
 sushi eten want ik ben jarig
 ik hou van uienringen
ik hou van chilisaus
 en ook van gebakken courgette
gezichtje van dragonballs
ook kado gehad van lieve jordi
minis van tonychocolony
de witten gingen er als eerste aan natuurlijk
 de poezen gaan vaak samen brokjes eten
ik heb er een filmpje van gemaakt
 volgens mij wil poesje ook wat?
 handig pillendoosje voor mijn dagelijkse vitamines !!!
voor mijn verjaardag kreeg ik een weekendje efteling kado !!!
hier staan we voor ons hotel
in de hotelkamer waren kleine efteling details te vinden
zoals dit muisje achter het bed
ik heb een ei laten leggen door wat geld in een machine te gooien
 dit zat er in het ei
savonds eerst een wijntje op het terras
 daarna lekker eten
dit is het voorgerecht
mjammmmmmmmm
 en het nagerecht
(hee de fotos van het hoofdgerecht?)
(ik zoek even)

ja daar is tie wel
M J A M M J AM
 in de hotelkamer vonden we de televisie
(heel belangrijk)
na lang zoeken
ACHTER DE SPIEGEL
pannenkoeken met spek en stroop
zoooooo lekker
ook lekker is het huisje van hans en grietje
oh wat leuk de indische waterlelies
dat muziekje blijft je achtervolgen he
 even dampen bij de gargoyles

oke
 dit vind ik een hele gekke foto
toen we er waren leek er niets aan de hand met dit bed
maar nu lijk ik net een miniatuur
het bed lijkt echt heel groot ???
even met de blote billen op de foto
hij heeft wel een vies kontje : /
niet in geweest maar wel een heel leuke atractie 
de draak met de schatkist waar je vanaf moet blijven anders wordt draakje boos
(schatkist niet op de foto)
de pratende boom
 we zijn weer thuis
dus ik ben weer bezig met mijn snoep
elke dag nam ik er 2
wat knap marijk
en nu is de doos leeg
 op de foto met suus
deze is nog van mijn verjaardag
 dit is mijn aller-aller-aller-favorietste gebakje
een fruit krakeling van de bakker
het is weer tijd voor koffie en appels
elke ochtend
glazig kijken naar wat ik aan het eten ben
 hier zit de andere poes
deze kocht ik een vorige blogpost al bij de bios en ze zijn nu op
al dat lekkers in mijn park
ik krijg daar honger van
jordi heb een nieuw maatje
scheepsmaatje
jan en jordi aan het varen
wijntje erbij
de vorige foto was al oud
deze is van nog langer terug
jordi en anita als kids in de boot
vlak voor ze eruit vallen want ze hangen al naast de boot hahahahahah
 mijn bescheiden derde ronde bij eten&zo
ik hield natuurlijk rekening met de toetjes ronde
 roze bloesem in mijn park
en deze madeliefjes kwam ik tegen tijdens een rondje meer
in de verte zie je jordi
van mamski kreeg ik een speeltje voor de kat
er zit kattekruid in
hier is ze weer
 gezellig paas hoekje gemaakt
ik heb weer opgepast bij opa storm
hier drink ik wijn uit een beker
net als vroeger...

toen ik oude blogposten teruglas en keek
kwam ik leuke fotos tegen
die zal ik nu hier plaatsen

FOTOS UIT DE OUDE DOOS
 
 sophie en thijs verkleed !!!
 megamindy en die ander ben ik de naam van kwijt
poezeke2 en dyon
in de meindert hobbemastraat
dyon en zijn coole outfit
 6 jaar geleden met (toen nog?) koninginnedag denk ik?
 kleine dyon die een ijsje eet
 speciaal voor mamski nog wat oude fotos van poezeke3
die kon zo lekker liggen
 en ook een beetje gek
dat ziet er zacht uit !!!
oke nog eentje dan
hier is hij weer stapelgek

DAT WAS HET
MEER IS ER NIET
TOT VOLGENDE MAAND

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´