dinsdag 15 oktober 2019

MY LIFE IN PICS OKTOBER









DAG HOOR
het is oktober en tijd om footoos op mijn blog te zetten
zo kan ik altijd later zien wat ik allemaal heb gedaan
een soort dagboek

hier zie je het kleine poesje dat woont in het kattencafé
das een nieuw cafeetje in de stad
waar je koffie kan drinken
taart kan eten
en poezen aaien
je kan ook met de poezen spelen
het kleintje is wel de leukste kat
de katten kwamen niet op schoot
dat zou toch het ideale kattencafé zijn
het taartje was al op
maar heb nog wel een foto van het tweede kopje koffie gemaakt
met een kattenkoekje erbij
datzelfde weekend gingen we naar KFC
want we hebben een nieuwe traditie
we noemen het
 FOODCOURT SUNDAY
we gaan op zondag en dan smiddags
dan is het lekker rustig
(https://www.destentor.nl/zwolle/parkeerdrama-foodcourt-zwolle-wel-vier-vreetschuren-geen-fatsoenlijke-parkeerplek~a15a08b3/?referrer=https://www.google.com/)
 waar het ook lekker rustig was?
bij de belgische keizer
op een dinsdagmiddag met harry
ja ik heb dit allemaal weg kunnen eten
(maar niet heus - veels te veel)
(die hamburger was GROOT !!!)
(maar wel lekker...)
even een foto gemaakt voor de mamski van harry
want zij had een kadobon over die wij mochten hebben
lief he
het is herfst
ik heb daarom mijn paddo-pak aangetrokken
bij joke mochten we zelf taart pakken
we mochten ook van alle taarten een stukje
en ze waren alledrie even lekker!
 leentjes poederpret
op een ochtend had jordi heel lief pannenkoeken gebakken !!!
en ik maar zeuren - wat een lawaai maak je - je heb me wakker gemaakt
maar toen ik hoorde (en rook) dat het om pancakes ging was alles weer goed
 en op mijn vrije dag maakte ik mac-and-cheese
met een eitje erbij want die moesten op
bezig geweest met het trouw-foto-album
daarvoor moest ik ons trouwboekje op de foto zetten
en ook de binnenkant natuurlijk
bezig geweest met nieuwe hoezen voor de vlekkerige kussentjes op de bank
ik vind het mooi
sowieso beter dan al die vlekken
en op een ochtend wilde ik ook iets maken voor jordi en mij
toen maakte ik van bladerdeeg en cheddar deze kaasbroodjes !!!
met een klein beetje filet american (met zoete ui) erin
voor de smaak
 de poezen waiting
 dat zeggen we altijd in plaats van
de boys are waiting
(van het liedje milkshake)
maar als ik ze niks geef zitten ze daar urenlang
dan geef ik ze een snoepje en dan zijn ze weer een hele tijd weg
tot het weer van voor af aan begint
daar zijn ze weer
mijn oorbellen stash
kijk maar goed
ik heb nu ook oorbellen voor de kerst
dit drankje.....
zooooooon lekker drankje
het is een cream-soda met een soort van vanille-ijs smaak
en ik kan het gewoon halen bij xenos
(denk wel dat het buitenlands is)
FOODCOURT SUNDAY
deze keer was de febo aan de beurt
als toetje nam ik dit ijsje
op een dag ging ik goulash maken
daar moeten boombladeren in ?????
 nou ... het ruikte heel goed
 en het smaakte nog beter
 deze haalde ik bij nazar doner huis
in assendorp
daar waar ze de lekkerste kapsalon hebben
deze outfit heb ik nu al een tijdje
MOOI
alweer naar de foodcourt
nou... het is alweer een week later hoor
deze keer op zaterdag
want de volgende dag gingen we naar de verjaardag van harry
 kijk wie er aan de beurt is
burgerking en burgerqueen
JA dat is lekker
ik wil het volgende week weer hoor
kijk dan eens hoe LEKKER
en het was net zo lekker als het er hier uitziet?
dan kan ik me nog heel goed herinneren
en dit ziet er niet heel geweldig uit
maar het is toch echt
HET ALLERLEKKERSTE WAT IK OOIT HEB GEPROEFD
het is een hot blondie
maar ja...
als je dat google-ed dan krijg je iets heel anders te zien...
 de king is aan t eten
niet storen
 HEE deze is van vandaag
dit zit in mijn buik op dit moment
fritata en couscous-salade
zo lekker dat dit al de 2e keer is dat ik het heb gemaakt en ik ga het nog heel vaak maken !!!!
 de handoekjes even in het zicht gelegd
ze zijn zo leuk !!!
 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  deze foto is gemaakt tijdens
een bloedhete dag

♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ę• •á´Ą• Ę”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´