vrijdag 15 november 2019

MY LIFE IN PICS NOVEMBER







DAG HOOR
!!! DEZE MAAND WAS JORDI JARIG !!!
VERDER HEB IK PER ONGELUK 
HEEL VEEL FOTOS VAN ETEN GEMAAKT

 we beginnen met het lieve koppie van droppie
even uitvergroot
zooooooooooooo lief 
 leentje en ik gingen naar ladies night
daar mochten we op de foto !!!
 thuis neem ik elk weekend chips met dipsaus
dat eet ik het aller aller aller liefste bij het televisie kijken
 het kattencafĂ© zat vol.....
gelukkig zijn er genoeg andere adressen waar je lekker spul kan halen
zoals deze croque monsieur en tompoes-donut van de hema 
 en datzelfde weekend at ik 2 van deze blondines
MJAM MJAM
de hot blondie van de bruger king !!!
zoooooo lekker die gesmolten witte chocolade 
 de poezen allebei op een egel-deken
pebbles kijkt vaak heel bang !!!
toch is ze heel blij bij ons
bij de vorige eigenaar is ze een beetje veel alleen gelaten 
dit is een week later
ik at bijna het zelfde als de week ervoor 
 want deze hier is echt een favoriet
frietjes, cheddar en stukjes bacon
 maar we zaten zo vol
 dat is de schuld van de burger king
 pasta in de vorm van spinnetjes ???
tiramisu in de vorm van een grafkist ??? 
 JAHOORRRRR
het is wee halloween
 bloederige suiker saus erbij
en zure wurmpjes erbij
 harry had ook deze lekkere cake-jes gemaakt
zelf had ik hamburgertjes mee genomen
deze zijn van koek en chocolade gemaakt 
 en harry had deze vleermuis-drop in huis gehaald
in het park is het ook halloween
 JAAAAAAAA
DAAR ZIJN WE WEER
begint die burger king al te vervelen
(nee)
de vorige foto was de before-foto
dit is de after-foto haha
ja ik kook ook nog wel eens gezond?
deze was heeeeeeel goed gelukt
zweedse gehaktballen met bloemkool en rijst
en dat sausje..... die was lekker !!!!!!
snoepjes eet ik ook nog wel eens 
 de doosjes voor de bacon-friet waren op?
we kregen het in een salade bak
was dat een hint ???????
 ik heb een gingy van mamski gehad !!!!!
daarachter zie je chips met dipsaus en 
groene hugo (lekker hoor)
 JORDI IS JARIG
!!! !!! !!! !!! !!! !!!
KADOOOOOOOOTJES !!!
 deze vond ik zelf heel leuk
een bordje met onze namen en poezen
over poezen gesproken
deze poes kwam ik tegen op weg naar het kattencafé
wat een mooie tekening in zijn gezicht
en ze deed me een beetje denken aan moederpoes? 
 deze poes was vorige keer dat we naar het kattencafĂ© gingen veel kleiner
en deze heeft heel mooie oogjes 
 poezen en dozen
je kent dat wel...
 thuis bezig met de snoepzakjes
want we ginen uit eten met zijn allen voor de verjaardag van jordi !!! 
 en kijk nou wat veel kadootjes hij heeft gehad
 en tekeningen en een kans op 200.000 euro
de dag erna naar de macdonalds (nee een keer geen burgerking)
maarja... vroeg wakker, dus toch maar eerst een broodje gemaakt
(poesje wil ook !!!!) 
even samen met het nieuwe bordje op de foto!
en er was nog iemand jarig
nou ja iemand...
animal crossing is 2 jaar geworden !!!
 jordi stuurde deze foto vanaf zijn werk
DAT LIJKT TOCH NET SNOESJE !!!
ik zit echt te wachten tot ik poedeke en miekie lookalikes tegen ga komen haha

OKAY tot volgende keer


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥

  
♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ę• •á´Ą• Ę”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´