dinsdag 31 december 2019

MY LIFE IN PICS DECEMBER







deze maand mocht ik weer lekker een kerstkaart maken
dat is fun fun fun
ik had een leuk ideetje gepikt
zie het plaatje hieronder

ja deze is heel leuk en heeeeeel heel grappig
maar mijne is ook heel mooi
ahum
oke mijne is ook wel grappig
maar deze kaart is echt zo leuk !!!
en ik ken die poezen niet eens
de bron van de kaart
 en die dag hield ik een fotosessie met de katten
duizend foto's gemaakt
en deze twee zijn het geworden
oh dat klopt niet helemaal
ik heb pebbles een oor aangenaaid
zie maar
net echt hé
ik had toch een miljoen foto's gemaakt
ik kon zo een oor uit een andere foto kopiëren
(daarom hou ik zo erg van fotoshop natuurlijk...)
 nou ja en ik heb ook zitten knutselen voor mamski
zij had kleerhangers nodig
een beetje het formaat van barbiekleren
 nee niet voor barbiekleren
maar voor kersttruitjes
voor de kerstkaartjes !!!
 en deze hele mooie had ze voor mij gemaakt
omdat ik gingy zo super heel leuk vind
 jordi ging naar de tandarts en ik ging mee voor de gezelligheid
en je mag daar niet dampen van de tandarts
deze foto van jordi gekregen
die had ik ook wel kunnen gebruiken voor de kerstkaart denk ik
 in het park kan je nu ook verkleed als een van de dieren
ik koos de poes
we zagen in de supermarkt een taartje met stoofpeertjes
lekker zeg
nog een leuke foto van de andere kat
ze zit boven op de kast
 en wat kwam ik tegen in mijn park ???
G I N G Y ! ! !
EN IN MIJN BAKJE CHOCOLADE PEPERNOTEN
daar kwam ik een kikker tegen
 we gingen naar KFC op foodcourtsunday
 dit is wat ik had geregeld lekkah
 jordi stuurde even een foto van de kerstboom op het werk
 ik heb nu ook een snoephuisje
 en ik spaar koekmannetjes
 we hebben een kerst-kras-kaart
het is 30 december als ik dit schrijf
dus nog 1 vakje
als dat een bel is dan hebben we 20.000 gewonnen !!!!!!
 zo zie ik er uit als ik dat win
oja
in het park gaan de dieren soms zomaar ergens op de stenen vloer zitten
ziet er wel gek uit vind ik
 ik maakte snel een foto toen ik dit zag
twee van die rolmopsen
heel erg lief
 deze afbeelding zet ik hier neer omdat het zo mooi is met dat roze en de zeepbellen
en dat paarse katje vind ik ook 1 vande leukste diertjes
toen stuurde ik ook maar even een foto naar jordi
van de kerstboom bij ons op het werk
 de cocoladeletters van de jamin zijn veel te duur
maar deze kocht ik met de aanbieding 1+2 gratis
dus 3 voor de prijs van 1
en kijk maar goed
de meest linkse is met de smaak sate
 sate is gewoon pindakaas met een beetje pit
dat gingen we gelijk na het eten proeven
dat was ons toetje
 dit zijn de twee nieuwe poezen van harry !!!
HAVOK en LOGAN
 we gingen naar het winkelcentrum om fricandellen speciaal te halen
 dit zijn de andere leuke fotos van de fotosessie van de poezen voor de kerstkaart
hier zie je pebbles die aan de ster van droppie ruikt
 hier heeft droppie een grappig gezicht
droppie gaat altijd pebbles op haar kop likken
na een halve minuut is het altijd knokken
dat staat niet op de foto
deze foto is stiekem van mij gemaakt !!!
zo ziet het er in de ochtend uit
dan krijgen de poezen snoepjes van mij
soms gaan ze ook overdag zo zitten
soms wel een uur lang
dan geef ik het op
en geef ik ze wat
een kerstbal met mijn hoofd erop !!!
 en ook 1 van jordi
van mamski gehad
we gingen proefkoken
oke jordi heeft dit gemaakt
de pindasoep moest als voorafje met kerst
er zit ook gebakken kip in
maar we moesten dus eerst proeven of het wel lekker was
 en dat was het echt wel !!!
ook hadden we deze mini-hamburgers
deze wilde ik inslaan
maar ze waren in een snel tempo uitverkocht
ze komen ook niet terug omdat het een kerst-editie was
kijk zo leuk !!!
smaakt ook echt als een cheeseburger
hap hap
ben bij ikea geweest
met harry !!!
ik had een cheesecake genomen
(en een salade om te compenseren - zie vorige foto)
cheesecake met slagroom en suiker : )
op het werk werd er getrakteerd op donuts en bonbons
omdat er ook slagroom bij was maakte ik dit !!!
jordi heeft 2 nieuwe toverstaffen voor bij zijn VR-bril
deze zagen we in de supermarkt en konden we niet weerstaan
we hadden nog een bon van ons trouwen en zijn naar dogtails geweest !!!
ik nam een dirty harry zodat ik die naar harry kon sturen
we zitten bij de open haard
bij de ouders van jordi
een kerst-taart gemaakt in mijn park
mijn vader ging goed gekleed 1e kerstdag !!!
jordi druk bezig in de keuken
van mijn sushi heb ik geen fotos maar wel van de soesjes-schaal
dat was het toetje
de volgende dag gourmetten
hier zijn we aan het wachten want jordi zijn ouders waren anderhalf uur later dan afgesproken !!!
en weer hetzelfde toetje gemaakt lekkah
het weekend erop kwam sophie logeren !!!
en die ging natuurlijk mee naar de mac op foudcourtsunday : D

links zie je mijn oude aquarium knutselwerk van meer dan 15 jaar oud
ik heb een nieuwe gemaakt met sophie
(die van haar staat niet op de foto)
op mijn werk helpen ze me met sparen voor de huisjes van albert heyn
laatste dag dat ik werkte dit jaar maakte ik gauw een foto van de reusachtige kerstboom daar
tralala hij past op mijn hand


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´