vrijdag 31 januari 2020

MY LIFE IN PICS JANUARI







hier zijn de fotos van de maand januari
en niet alleen de fotos van dit jaar !!!
scrol maar naar beneden
even verderop heb ik fotos van 10 jaar geleden...
...ook in januari !!!

deze foto is eigenlijk nog van oudjaarsdag
we hebben lekker veel oliebollen gehad 
 dag later was het nieuwjaar
dat vierde ik ook in mijn parkje
 dit was mijn ontbijt die dag
direct maar even gezond beginnen dan
en hier zie je mijn favoriete dier in mijn park
een octopussy 
nieuwjaar gevierd met de hele familie
een nieuwjaarslunch - heel gezellig !!! 
 mijn vader kwam nog met deze foto van vroeger
daardoor kwam ik op het idee om nog meer oude fotos te plaatsen
maar daarvoor moet je even wat verder naar beneden scollen
 even langs ons heen scrollen...
hier zijn we bezig met een boswandeling
 even een grappige foto
jordi op mijn hand
ha.ha. zo grappig
 nog steeds gezond
even geen chips op vrijdagavond
 deze gevallen spaar ik nog steeds
als was de actie al voorbij
maar mijn collegas hadden nog wat
(deze foto is op mijn werk gemaakt)
 jaja nu weten we het wel
ik ben op de gezonde toer haha
dit was bij vitos
daar waren we heel lang niet geweest 
tijd voor weer eens een lekker broodje
 ben zo blij met ons nummerbordje bij de voordeur
even op de foto maar weer
 deze gehaald want ze zijn zo lekker !!!
in mijn parkje kan je pruiken kopen
ik heb ze alle 4 gekocht en nu zijn al mijn gespaarde geldbriefjes weg.... 
deze zat in een fortune cookie
dit item krijg je alleen met veel geluk !!!
ik was heel blij want meestal krijg ik heel veel troep
 deze heeeeeeeeerlijke chocolade gehad van pap en joke
 jaja unboxen maar
 alleen al het plaatje met de omschrijvingen is om van de watertanden
en ik had gelijk de ALLER lekkerste te pakken 
 de smaak is baileys
maar ik vond het naar fudge smaken
heeeeele romige fudge mjummmmm
 hier kwam een collega mee aanzetten
mijn favoriete tijdschift in de jaren 90 haha
kuch wapitimarijke kuch
deze mocht ik hebben van haar !!!
en later kreeg ik er nog 2 YAY
 en ik ben van alle dieren in het park de fotos aan het verzamelen
ik moet er nog heeeel veel !!!
dat past nooit !!!!
lekker capuchino drinken in de trein
...
okidoki dat was het
das niet veel
maar nu komt er wat leuks...


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JANUARI ???

NOU dit dus:

in ieder geval niet zitten op mijn balkon in de hanekamp
(HANEKAMP!!!!!!!)
want het had gesneeuwd precies 10 jaar geleden !!! 
dus lekker binnen bezig met de geboortekaart van thijs
maar dat wist ik toen nog niet
wordt het een jongen of een meisje ???
alleen thijs wist het al
 de foto van sophie die het voorbeeld was
janjaap hield even een donut in de lucht
maar dat is buiten de foto
en op mijn werk ging de teamleidster weg
en ik mocht het kado maken 
 het werd een theedoos
waar iedere collega dan een persoonlijk theezakje voor maakte
zij leek echt op het plaatje - zo leuk !!!
de poezen hangen rond in mijn werkkamer 
nog even een foto van de sneeuw 
dit is het andere balkon 
wat een PAK sneeuw
 bryan op de bank bij mijn moeder in haar oude huis
en leen en ik en mam
die kleren zou ik niet zo gauw meer aantrekken
maar die rok heb ik nog steeds 
janjaap ook van de partij
we vieren oud en nieuw
dus stiekem zijn deze fotos van 31 december en niet van januari 
en er lag sneeuw
dus ff een sneeuwpop gemaakt 
 janjaap en bryan doen raar
 dit is een dag later
we gingen een wandeling maken
 nieuwjaarswandeling
leen en bryan
marvin en dyon zaten nog in het ei !!!!!!!!!!
bij wijze van spreken
sophie was er al wel 
de rest moest nog komen : D
we gingen ook een nieuwjaarwandeling maken met pake olie 
dit was olie
of het was nifax
ik denk hier olie te herkennen ????
in het echt kon ik het altijd wel zien
 lekker aan de wandel
 het ziet er behoorlijk koud uit
 maar sophie is lekker warm aangekleed
 mooie foto van de sneeuw
als je er even op klikt
dan vergroot hij uit
das nog mooier
 zie hier de fotograaf van de vorige foto in actie
en hier zie je hem ook in actie...
...om een sneeuwengel te maken !!!
lenapena !!! 
 lekker sleetje rijden
zulk weer hebben we dit jaar niet gehad
en vorig jaar ook niet
en het jaar ervoor... 



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´