zaterdag 29 februari 2020

MY LIFE IN PICS FEBRUARI








de maand februari 
was een maand van hard werken
want ik werkte full-time !!!
weg vrije tijd
hallo MONEY

 de maand begon met snoepscheppen in mijn park
deze koekjes had joke in huis gehaald
lekker voor bij het dampen
zij had ook japanse soep gemaakt
heeeeel lekkel
ja jordi weet wel raad met die stokjes
 na het eten kwam dit gevaarte op tafel
 even een close-up van al het lekkers
 die was gauw leeg
en lekker dat hij was
een sorbet voor 4 personen
mjammmiiiiii
het park is net het echte leven
daar moet je soms ook naar het kleine hokje voor een nummer 2
wel jammer dat ik mijn broek vergeten was uit te doen
de big heeft helemaal geen broek aan
das wel handig eigenlijk

daarna lekker met de blote kont in het badje
arme aapje ...
 steeds als ik de perfecte outfit gevonden heb
dan vind ik wel weer nieuwe coole kleding die ik aan wil trekken ,,,
gouden muren en poorten met zonnebloemen
dat is het leven in het parkje
het was hier nog lang geen valentijnsdag
dus ik liet het kadootje van mamski netjes liggen voor het zover was
 bijna valentijn !!!
jammer dat ik zelf niet in die zeepbel kan rondhangen
lijkt me best leuk
het groenvoer seizoen is over
het is weer tijd voor chips met dipsaus in het weekend
 van ali kreeg ik in ruil voor een paar kwartjes deze mooie ketting
doet denken aan de titanic?
the heart of the ocean?
ik dacht dat die oude oma die in het water had gegooid aan het eind
daar is hij weer
de man met de stokjes
het toetje mag gewoon met een lepel en vork gegeten worden
 of met de handjes : D
bijna tijd om het kadootje uit te pakken
zelf ook maar een pakje op de bus gedaan
(zo romantisch dat bruine plakband...)
JA HET IS ZOVER
HET IS VALENTIJSDAG
in het pakje van mamski zat een notitieboek met onze foto erop
daar kunnen we dan blaadjes uit scheuren en elkaar liefdesbrieven schrijven
 van mijn collega die wel vaker kadootjes geeft kreeg ik een tientje
en jordi was er blij mee !!!!!!!
die blijkt een echte gulden verzameling te hebben !!!!
 fun met snoep
dit was eerst een kikker
nu is het een kikkermans met een lachebekkie
de dampsticks passen bij mijn broek
mijn sportbroek
want ik ben heel fit
ja - zegt jordi - minifit !!!
we zijn in veenhuizen
 op jordi zijn werk met pa en ma
er hangt vanalles aan de muur
fotos van thuis en van de kerstman
 en van de trouwerij !!!
fotos van gekke collegas van jordi
dit vond ik heel leuk
een hoekje met onderdelen die jordi heeft vervangen
welkom in jordis laboratorium
even op de foto in het gevangenismuseum
de pa van jordi was er wel op gekleed
alleen het nummerbord op zijn bast ontbrak nog
daar heb je die boef weer
hij zit in de boevenwagen
een grote bus met allemaal hokjes die op slot kunnen
volgende week halen we hem weer op
jordi maakte deze foto omdat hij ANNIE zag staan
maar thuis aangekomen keek hij nog eens goed
...
Marijke 12 BEVRUCHT DOOR Tinus ?????????????
...
Mooo MOOOooo
de poes was krols
daarom lag ze er zo vreemd bij
tinus was nog in veenhuizen helaas ...
maar dit doet ze wel vaker
LEKKER IN DE WEG LIGGEN als jordi wil gamen
de stapel voetbalplaatjes die ik verzameld heb voor marvin en dyon
oke de meeste heb ik van mijn collegas
thijs en sophie waren op het jeugdjournaal !!!!!!!
hier is het filmpje !!!
 mooie bril gescoord !!!
en dat poezenpak had ik al heel lang
 ik ben op zoek naar de perfecte chocolade met caramel
deze was wel oke ...
mijn favoriet is nu dove met caramel
maar die kan je niet kopen in een grootverpakking helaas
 deze is limited
witte chocolade met anijszaad-crumble ???
MJAMMMM !!!
direct een extra reep gehaald voor in de stash
 we gingen langs bij bartje
 met mamski !!!
weer naar veenhuizen
want mamski moet ook kijken op jordi zijn werk
 vandaag was engie in het nieuws trouwens
(linkje)
wandelen naar de schuur waar zwaluwnesten te zien zijn
 even de paardjes aaien
 mooie jas hoor paard
je bent een echte fashionista
 taadaa
deze had ik vorige keer al op t oog
nu had ik hem gescoord !!!
lekker dat het was
taadaa  poezenpak met manga-ogen-bril
 en een grote vlinder gevangen
lekker relaxen in het park
weer chocolade met caramel
deze was ook wel oke
alleen zat er praline bij in
hartstikke lekker natuurlijk
maar niet wat ik zoek
morgen ga ik naar jamin
daar heb ik hele dikke buitenlandse chocolade eieren gezien
tot de nok gevuld MET CARAMEL erin dus
!!! ben benieuwd !!!


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN FEBRUARI ???

NOU dit dus:

 bezig met de geboortekaart voor thijs
al wist ik toen nog niet dat thijs een jongetje zou worden
vandaar dat hij in een roze luier zit
 die maand ben ik ook naar de bioscoop geweest
met leen en bryan !!!
tien jaar geleden was 3D helemaal hip en nieuw !!!
dus ... zou dit avatar zijn geweest?
die heb ik wel gezien
en die kwam rond die tijd in de bioscoop?
 ook was ik begonnen met dit schilderij
tien jaar later heb ik die nog steeds !!!
maar dan af - en heeeeeel anders
(hier een linkje)
 bezig met schilderen
poezen willen er ALTIJD bij zijn he
 buiten was er weer sneeuw
(vorige maand (tien jaar geleden dus) ook al)
en de poesje wilde op het balkon
 daarna wilde poesje uitbuiken in zijn mandje
ik denk dat hij teveel STIE-IEKS heeft gehad
mijn haar was heeeel kort tien jaar geleden

een foto van mijn beide poezen
ziggy en zoë
ik kwam ook nog een foto van sophie tegen!
die was 2 jaar hier?
je hoort haar denken...
waar blijft mijn broertje nou!

!!! okidoki dat was het weer !!!
tot volgende maand



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´