dinsdag 31 maart 2020

MY LIFE IN PICS MAART




in maart begon de corona crisis
vorige maand werkte ik nog 40 uur per week
nu gemiddeld nog maar 14 uur !!!

dus heel veel tijd om te tekenen
het plaatje hierboven is gemaakt met procreate
ik ben digitaal illustreren aan het leren !!!

mijn allereerste illustratie in procreate
en de tweede
beetje felle kleuren - maar hee - ben het aan het leren !!!
 een collega zei - dat zijn geen aardbeien - dat zijn waterbommen
 die collega had ongelijk - deze komen uit spanje en ze waren heerlijk
ik kocht ze voor de mooi maar ze waren ook mega lekker
een of ander tulpenfestijn in mijn park - vond ik niet veel aan
 wij gingen wandelen in het bos
we zagen geen tulpen maar wel narcissen
 en hoog in de boom zat een ooievaar een nest te maken
daarna lekker lunchen
jordi nam een omelet 
 ik nam tomatensoep en tosti - mijn favoriete lunch !!!
 thuis de nieuwe chocoladereep van m en m getest
ik ben bezig mijn sieraden stash - en dan vooral mijn kettingen - te perfectioneren
deze is een van mijn liefelings
de hanger heb ik op de verzamelaarsbeurs uit een grote bak gevist 
daar ben ik zo blij mee !!!
aliexpress had deze kersjes naar me opgestuurd (in ruil voor een paar kwartjes)
en ik had ook oorstekers besteld waar je met secondelijm vanalles op kan plakken
ZO MAAKTE IK DUS DEZE OORBELLS YAY 
 TOEN WISTEN WIJ HET NOG NIET
maar dit was dus de laatste foodcourtsunday
en ik had nog maar NET de nieuwe buritto ontdekt !!!
en de nieuwe milkshake met cocos en SLAGROOM ON TOP !!!
zo jammer 
 niet dan jordi ???
das toch jammer ???
binnenkort maar ff door de macdrive van de KFC om een buritto te halen dan ???
 in mijn park is alles nog hetzelfde
anderhalve meter heeft geen zin als er verder alleen maar dieren zijn
ik ben de enige mens daar (let op: dit is een poezenpak hoor)
 dus corona is overal nu
ik zou gaan koken omdat harry langskwam
(toen kon dat nog)
maar alles in de supermarkten was uitverkocht !!!
geen vlees, geen groenten, niks !!!
dus mamski haar lekkere zuurkool uit de vriezer gehaald en er een heeeeerlijke zuurkooloven schotel van gemaakt (met cheddar en geraspte kaas)
WAS HEEEEEL GESLAAGD !!!
dankjewel mamski
 HIER VIEL HET NOG MEE IN LELYSTAD
EN IN ZWOLLE
nog maar 4 coronagevallen 
 in de trein was het nog wel druk die week
daarom ging ik in het tussenstuk zitten
niet dat het daar zo fris is haha
gerritjan moest thuis werken en stuurde deze foto 
 toevallig werkte jordi ook 1 dag thuis en hij stuurde deze foto terug !!!
 jordi maakt de lekkerste pasta
deze keer met gebakken kaas scherven erop 
OMY dat was lekkahhhhhhh
dat wil ik gauw weer hoor
 de dag voor mijn verjaardag werkten we maar met zijn 3en (groep 1)
maar mijn ander collegas (groep 2) hadden een kaartje gekocht en op mijn bureau gelegd  - zo lief !!!
 deze digitale kaart - wat een kunstwerk !!! - kreeg ik van pap en joke
 deze van leen en bryan
en die cocolaaaaaaaa
ja die is al op hiihii
die was hardstikke lekker !!! zo lief
heel veel kaartjes gehad dus ik voelde me toch wel jarig die dag 
 helemaal toen de sushi klaar was !!!
 LEKKERRRRR
we hadden vier soorten:
ossenworst / kip+avocado / tonijnsalade / omelet
JAMJAM
P R O O S T 
 de volgende dag wikkelden we knakworsten in bladerdeeg
dat hadden we nog in huis want we wilden niet naar buiten
(regenachtig koud en ... tja die corona)
met een soepje erbij
toetje na 
de week erna gingen veel mensen thuis werken
scholen dicht
treinen rijden minder en dus een leeg station hier op de foto
 nog meer ijs
dezelfde week smorgens weer een leeg station  
 NIEMAND TE ZIEN !!!
 en hetzelfde op de terug weg
lekker rustig - dat wel 
 van mijn werk kreeg ik bloemen omdat ik aan het werk ben haha
ik maakte deze ring  
dit vind ik zooooooo00OO00oooooooo mooi
dit wilde ik al heeeeeeeeeeel lang... 
een slagroom ring !!!
zelfgemaakt - gewoon een toefje op een oude ring gelijmd met secondelijm
van die toefjes wilde ik nog meer bestellen bij ome ali 
maar die zijn nu uitverkocht ......... snik
pebbles heeft een nieuw stoeltje
daar zaten eerst appels in
nu nog maar 1 ... een dikke harige appel
nog zon lieverdje aaaahhhh
maakte ook nog ff een gifje in procreate
lekker hysterisch plaatje om de lente te vieren


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MAART ???

NOU dit dus:

!!! werken bij achmea !!!
hier zie je mij tijdens de periode dat er olympische spelen was (dacht ik?)
 hier een groezelige foto van ziggy en mij
en hier een heeeeeeele mooie foto van beide poezen toen
wat een schatjes
 het schilderij waar ik aan werkte
 tot hier was die af die maand
 nog een foto van lieve zoë
zo lag zij heel vaak bij mij
hier moest ik wel om lachen
zo keek die gestoorde kat heel vaak
 had ik al gezegd dat die kat gek is ???
verder is ze heel lief en zo
 dit tekeningetje vond ik wel leuk
dit was in de fietsenkelder in de hanekamp (hanekamp!!!!!!) waar ik woonde

janjaap en sophie en...
THIJS !!!!
thijs is geboren 10 jaar geleden
hier zie je een blogpost van de geboorte van thijs
ik heb ook een geboortekaart gemaakt



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
        `•.¸.•´