donderdag 30 april 2020

MY LIFE IN PICS APRIL



het is tijd voor fotos van april
in april hoefde ik maar weinig te werken
aan het eind zelfs ... niet !!!
ik zit nu twee weken thuis omdat ik besmet KAN zijn met corona
nou ik voel me kiplekker hoor
er is niets aan de hand !!!


 jordi zat bij de eerste zonnestralen lekker buiten zijn appeltje te eten
daarna lekker soppen in het bad 
we kwamen tijdens het wandelen deze bloesem tegen
zo mooi is dat
zie de maan schijnt door de bomen
dat was een keer op een ochtend toen ik jordi uitzwaaide naar zijn werk
 een dikke kus door de brievenbus gehad
in het park zijn ook bloesems
patat met cheddar en bacon
dat idee hebben we van burgerking 
lekkere snack ernaast 
mmjamm we eten nu elke vrijdag ovenfriet
want foodcourtsunday is voorbij door de corona 
 poes lag er zo mooi bij dat ik een foto maakte
 en nog een
daar zit ik dan met al mijn apparaten
ik heb een kleine ipad gekocht ivm procreate
dat is nodig voor mijn illustraties
had ik het maar veel eerder gedaan....
ik heb nu in een maand 10 keer zoveel getekend als normaal...
 het is weer vrijdag !!!
deze keer kaasballen en tricolore saus
(joppie - mayo - sate)
nog lekkerder dan de snackbar is dit !!!
 tricolore
rondje meer - dat is lang geleden
we kwamen een schepkraam tegen
met het schepje goed! 
 daar moet ik een selfie mee maken
jordi had pasta met garnalen gemaakt
uit onze pasta kookboek
zoooooooo yummy !!! 
 ans kwam langs om taart te brengen
de week erop moesten hellen en ik thuis blijven omdat erik misschien corona heeft
??? kan ans nu ook zijn aangestoken ???
erik was die dag al thuis
eerlijk gezegt denk ik dat het allemaal wel meevalt
al hoop ik ECHT dat het een griepje was voor erik
en geen corona !!!
ik weet het nog niet....
hier een cose-up van de heeeeeeeerlijke taart
ziggy werd 12 jaar en ik maakte een kaart
eigenlijk heet ze poeseke he
dat was ik tijdens het maken van de kaart vergeten...

anderhalve meter geldt niet in het park
(poezen kunnen het ook krijgen maar deze poes dus niet)
(deze poes is digitaal) 
in de digitale wereld heb je geen last van virussen.....
.....eh..... oh wel dus
nou ja ik ben niet bang voor een corona virus als ik in mijn park rondloop
dus daar ben ik dan maar wat meer de laatste tijd.....
als een brave huisvrouw ging ik eten maken voor de werkende man
zelf hoef ik niet te werken, vandaar dat ik huisvrouw ben geworden 
 en ik ontdekte dat je woksaus kan gebruiken voor de vuilling van de tortillas
 ECHT zo lekker was dit
en met koningsdag aten we een tompoes
daarom maakte ik deze tekening in procreate
 en deze omdat ik van regenboogkristallen hou

lekker tekenen


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN APRIL ???

NOU dit dus:

 fotos maken van de poezen
ik weet niet waar het kussentje dan tien jaar geleden is
maar ik heb wel een nieuwe gemaakt met die stof
ik had opgepast op stormpie
en de buurpoes kwam even langs
die foto gebruikte ik later voor een dvd hoes voor een kadobon
wacht...
ik zoek hem er even bij
de voorkant
de achterkant
de hele omslag
 ik was ook bezig met een dienblad voor de verjaardag van mamski
 de poezen op mijn bed
ziggy op mijn bureau 
de poezen - liefffffff



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
        `•.¸.•´