zondag 31 mei 2020

MY LIFE IN PICS MEI







het is tijd voor de fotos van mei
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
heel veel getekend deze maand
procreate al day every day
verder heel veel sieraden gemaakt
heel veel lekkere dingen gegeten
!!! en eindelijk ook eens een keer heel veel fotos gemaakt !!!
en het was natuurlijk eindelijk mooi weer


we beginnen met een foto van de poes
hier was ze nog lief
een tijdje later moesten we de poezen uit elkaar halen omdat DEZE hier hartstikke agressief werd...
 grasgroene outfit omdat het lente is natuurlijk
 elke vrijdag is het raak
dan eten wij ovenfriet en ovensnacks
en ik heb een nieuw favoriet ijsje
dat ijsje rechts bedoel ik
de buitenkant is anijssmaak en binnenin zit een soort dropijs
oh ZOOOOO lekker
elk weekend mag ik een pak opmaken zodat ik er niet teveel van eet
ik kan namelijk zo een doos in een keer op eten !!!
(ze zijn ook niet zo groot he)
regenboogshirt gekregen in mijn park
jordi maakte op een dag dit heeeerlijke broodje
 deze gingen we ook testen
dat is voor mij geen blijver
de versie met de watermeloen is toch het lekkerst
 we deden een rondje waterplas
we zagen deze grappige tekeningetjes in de bomen
 en op de dijk waren schaapjes
er waren ook lammetjes - heel lief
 een bruine outfit en mijn helper is ook helemaal in het bruin
je kan nu een dier kiezen die je helpt met alle opdrachten
 dus nu heb ik opeens heel veel tijd over voor andere dingen
dan zit ik niet meer 24/7 in het park
 ik heb de knuffels van mamski die ik voor de trouwerij kreeg bij mijn werkplek neergezet
en zie je dat ??? ze hebben echt een ring om !!!
en zie je dit ???
dit is een onderdeel van mijn zelfgemaakte riem
dat zit op het tasje
ik weet nog dat ze zei dat ze een stukje wilde hebben
en ik vroeg wat moet je daaaar nu mee - haha !!!
en de flessenpost die ik van leen en bryan kreeg zit in dat witte tasje
ik had zelf ook een wit tasje!
met OOK een flesje
: O
(maar dat was eliquid)
 en de frieten doen we ondertussen weer in de oven
 ik kocht deze want die hadden we vroeger toch ook altijd !!!
maar het was niet als vroeger
het smaakte niet meer als vroeger........
 de geit neemt een bak koffie voor hij aan zijn ontbijt begint
 ik lees oude grazias op de wc
toen kwam ik dit tegen !!!
waarschijnlijk van toen marvin nog een baby was
ik heb die bladen al heel lang
 een mooi plantje van mamski gehad
en dan kom je de kamer binnen
en dan denk je - wat ruik ik toch !!!
 nou deze bloemen dus
het ruikt een beetje naar geparfumeerde luier ofzo
daarom heb ik hem gesnoeid
 staat wel mooi op de rustplaats van zoĆ«
en ik deed eindelijk een keer die snacksokken aan
die vind ik te mooi om te verstoppen onder de kleren
das dus voor het weekend als we toch vaak snacks eten
heel toepasselijk
 ik kreeg deze mooie boekenlegger van mamski !!!
die zat in een kadopakket van haar verjaardag
(sinds wanneer geeft de jarige zelf kadootjes?)
(maar je krijgt nog kadoos hoor mam!!!)
 en jordi kreeg deze donut voor onder de douche
een leuk speeltje voor jordi en precies de goede maat
 uit het pasta kookboek haalde jordi dit makkelijke maar heeeeeerlijke recept
om te maken voor bij de tuingourmet
(tuingourmet?)
kadootje van mijn werk door de brievenbus gehad
 lekker man
maar een collega zei dat deze chocolade niet lekker is ???
hij is denk ik een fijnproever
dus kijkt hij er met een culinair oog naar
(en ik kijk ernaar met mijn maag)
de andere collega vond het wel goede chocolade - want het komt van een heel goede chocowinkel
zullen we knakworsten eten in bladerdeeg?
jordi vond het goed
ik neem normaal altijd de pindakaas versie van deze chips
want deze stinkt wel een beetje
is wel lekker maar ik koop het niet gauw weer
mooie foto van de poes die nu gelukkig krols is
(dan valt ze de andere poes niet aan)
ik maakte deze tekening van sophie voor haar sieradenwinkel
ik at drie pancakes met kwark en banaan
paulien wilde ook een cartoon van zichzelf
en ik vind het alleen maar HARDSTIKKE leuk om te tekenen
en ik leer er heel veel van
eerst denk ik altijd
het is moeilijk moeilijk
maar dan lukt het toch nog !!! en dan ben ik blij !!!!!
 ik maakte deze ketting
 die deed ik om tijdens onze tuin BBQ
of eigenlijk is het een soort gournmetten
dus ik noem het tuingourmet !!!
een groen hugootje erbij
eigenlijk is het een ander merk
galilei ofzo
maar het lijkt HEEL erg op hugo
ik noem al dat soort drankjes nu hugo
dat drink ik liever dan wijn
want het is veel minder sterk !!!
en het smaakt goed
nog lekkerder dan gewoon frisdrank ofzo
jordi wilde magnumijs in een beker
jeweetwel - die zo kraakt als je in de beker knijpt
ik koos ben en jerry
en deze kende ik niet en is nu favoriet !!!
roze gekleurde witte chocolade/fudge achtige topping
en ijs met bruine suiker geloof ik
met kleine chocolaatjes met vloeibare caramel
en wij eten dat niet in 1 keer op hoor
daar deden we twee keer over
de geit leest de krant
 dus collega hellen stuurde mij een filmpje - hoe je van een boxershort een mondkap kan maken
zonder te naaien - alleen maar vouwen en draaien enzo
toen stuurde ik haar deze foto terug dat het was gelukt
later zie ze dat ze er om moest lachen hihi XD
 en na de TUINGOURMET had ik kruiden-stokbrood en chili-kip over
die had ik opgebakken en laten af koelen
en jordi zei
???ga je dat echt eten op je werk???
stuur maar een foto haha
???keken je collegas niet gek op ???
ja die keek gek op en vond er wel wat van...
van zijn werk kreeg jordi dit pakket
!!! en toen ging ik ook thijs tekenen !!!
en hij lijkt er wel op he ???
en nu ben ik verslaafd aan mensen tekenen
en ik gebruik de tekeningen voor een geheim projectje
hehehehe dat wordt heel leuk vind ik zelf
 nog een keer die mooie boekenlegger
 hij ruikt een beetje naar poeseke vind pebbles
en ik heb een nieuwe hobby
oorbellen maken
en deze zijn zoooooooo mooi
SLAGROOMTOEFJES
kwijl kwijl kwijl
 ja! ik heb ze allebei al gedragen
en ja OOK naar mijn werk
 van pap en jook kreeg ik dit GIGANTISCHE EI
zonde om aan te breken maar mijn handen jeuken
en hoe mooi is dat bosje snoep ???
daar kan ik ook naar staren (en kwijlen) (mjammjam)
 door janjaap ontdekte ik een GAT in mijn rijbewijs
 twee tortelduiven in de bloembak van mamski !!!
jordi zegt - NEE dat zijn turkse duiven
 ik heb een nieuw maatje in mijn park die alle opdrachten voor mij doet
ik dacht - ik pas mijn outfit op hem aan


WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MEI ???

NOU dit dus:

 bezig met mijn schilderij
bezig met een dienblad voor mamski
HIJ IS
BIJNA
AF !!!
 en de poes aaien is wat ik tien jaar geleden ook al deed
 dit is wel een heeeeel mooie foto
leuk voor mamski
poeseke is niets veranderd toch
net zo lief als toen
en die kleine mis ik wel hoor
TIEN JAAR GELEDEN
knipte ik een kussen door de midden ???
wat ben je aan het doen dan marijke
 ik ben kussens aan het maken voor het balkonmeubilair
niet dat het er ooit van gekomen is
...ik weet het nog wel...
dat project was mislukt !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  


XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´