vrijdag 30 april 2021

MY LIFE IN PICS APRIL




 het is tijd voor de footoos van april

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
liftselfies gemaakt, lekker gegeten, acnh gespeeld...
koningsdag gevierd, gewerkt, gewandeld, etc. etc. etc.

droppie had een leuk plekje gevonden om te gaan zitten
ik maak liftselfies omdat ik zo blij ben dat ik daar weer werk
(gemeente lelystad)
met pasen kreeg iedereen op het werk dit met bonbons gevulde ei
en ik kreeg er wel twee want ans gaf hem weg !!!
ik ontdekte deze snoepjes
ze waren heeeel lekker
helemaal niet taai
een beetje zoals die aarbeien of smurfen snoep
maar dan andere smaakjes natuurlijk
smaakte ook wel naar een regenboog eigenlijk
wat is dat nou... het hagelde
(en ja... daar ligt een kapotte telefoon)
(die buren flikkeren altijd vanalles over de schutting bij ons...)
(wel apart dat er de volgende dag een nieuwe telefoon werd bezorgd daar)
(ik kon de bezorger horen praten namelijk)
(waarom ??? nou - ik was bij de deur gaan zitten toen droppie begon te grommen)
(zij gromt altijd als er iemand voor de deur staat)
(ook als het bij de buren is)
nog een lift selfie
op weg naar het archief
ik ging koffie drinken bij harry
en ik zorgde voor wat lekkers bij de koffie
zoals je ziet is dat wel gelukt
een lekker blikje gajes-prik !!!
in de jongeren gevangenis drinken ze allemaal de rode fernandes vertelde jordi
dus die MOEST ik ook hebben natuurlijk
en lekker dat die is !!!
kersen smaak en dan een lekkere versie daarvan
NIET KIJKEN MAMSKI
(mamski vind dit er vies uitzien)
maar het is heel lekker !!! het is vietnamees !!!
wij deden thuisbezorgd-roulette dus we moesten vietnamees bestellen
maar nu bestellen we het dus elke week
ALLES daar is lekker
(niet klikken op de link mamski LOL)
kijk dan zoooooooo schattig
een gestoomd broodje pandavlees haha
(nee hoor mamski het was een broodje met een zoete vulling)
rosie kan ik nu ieder moment op mijn eiland uitnodigen !!!
ik heb er nog een paar
(van die kaartjes)
lunchpakket voor het werk
(de rijstwafels, muslirepen en milkbreaks staan er niet op maar die gaan ook niet altijd op - die heb ik als backup in de tas) eigenlijk is het helemaal niet veel wat ik eet overdag...
mooie kat jaaaaaa
mooi huisje voor de kat jaaaaaaa
dankjewel mamski
dat speeltje is ook leuk !!!
nog een foto want het huisje is zoooo leuk
en nog één
zoom eens in op deze foto?
die blik van droppie haha
dat is haar ik-ben-er-blij-mee-gezicht !!!
madeliefjes gespot tijdens het wandelen
er waren heel veel madeliefjes !!!
ziggy was jarig dus ik maakte een kaart !!!
de koning was jarig dus ik maakte een tompoes
...
ik maakte hem niet zelf - de bakker deed dat
maar ik maakte hem wel soldaat natuurlijk
ik wilde er ook oranje drinken bij
dit zijn de ingrediënten voor de mugcake 2.0
lijken wel meer spullen dan ik mee heb als lunch
en dat voor ÉÉN mugcake..
ik wilde een foto maken omdat het er zo lekker uit zag
maar op de foto ziet het er eigenlijk helemaal niet lekker uit...
(sorry mamski)
LEENTJE EN BRYAN EN MARVIN EN DYON krijgen een katje
ik herhaal ZE KRIJGEN EEN KATJE !!!
en zijn naam wordt Spike
zoooooooooo leuk : D
dus gauw de geboortedatum op de kalender gezet haha
zie je dat ??? 1 dag na ziggy (oke poeseke dan)

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN APRIL ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

geprobeerd een grote afbeelding te fotoshoppen (eigenlijk procreaten)
van de ingang van mijn eiland
ik kreeg een sushi-outfit haha (toch best leuk)
en een hoedje van papier - die vind ik echt heel leuk
ook speel ik nu op de 3ds want ik was benieuwd naar animal crossing new leaf (de voorganger van animal crossing new horizons)
belangrijkste item is in ieder geval wel aanwezig ... de lucky cat !!!
verder op de switch
bloemen weggeven op twitter !!!
ik zoek een nieuwe bewoner, een schaap met een tie dye t-shirt
maar in plaats daarvan nam ik deze neushoorn mee - ze heet meringue
dit is dat schaap die ik bedoel en die ik eigenlijk wil !!!
hij heet dom en ik vind hem zooooooooo grappig
ik moet hem hebben maar er zijn geen kaartjes van dus je moet echt geluk hebben om hem op je eiland te krijgen
hier zie je mijn 3 favorieten
al - pippy - lolly
(de fotolijstjes)
zij gaa nnooit meer van mijn eiland af ...


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN APRIL DAN ???

NOU dit dus:

bezig met nagelak en ringen
en ik zie dat het koninginnedag was
deze ring heb ik ook nog wel ergens
het lijkt alsof er wentelteven op het menu staan
maar ik snap die banaan niet
misschien als extra topping ???
gelukkig maakte ik veel fotos van de poezen 10 jaar geleden
kijk ze vinden elkaar toch wel lief <3
hier zit ik bij harry thuis
ik tekende altijd op post-its
die kleurde ik dan in met photoshop
ik ga dat weer doen denk ik...
alleen dan natuurlijk met procreate
weer bij harry ???
ja want ik moest een weekje oppassen op stormpje
en dan drink ik altijd het rode drankje
mooie foto van storm zeg !!!
daar ben ik weer bij de poes
zo te zien (andere kleren aan) een andere dag 
poesje denk na over zijn leven
ik heb gewoon al deze ringen nog
deze is leuk
lijkt net een klein rood zadeltje
een dikke laag extra glazuur
het mag dan wel 10 jaar geleden zijn
ik herinner me nog hoe extreem zoet dit was :O
dit is net een snoepje
ga toch weg met die halve nagelak heeldetijd hoor ik je denken
ik maakte zelfs tekeningen over die halve nagelak
(halfmoon-nails heette dat)
dat was toen helemaal in 
(op de beauty-sites etc.)
(die volgde ik toen elke dag)
ik maakte een bijpassende jaap voor bij de nagels
nog een poezenfoto
hij is in die 10 jaar NIX veranderd <3
arme halfmoon-nails-man

nog eentje van een ring die ik natuurlijk nog steeds heb
het is een echte steen
niet plastic zoals zoveel van mijn sieraden
(ik ben nu meer in-to oorbellen...)

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡