maandag 31 mei 2021

MY LIFE IN PICS MEI




 het is tijd voor de footoos van mei

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt

ik testte welke soep de lekkerste was
deze is de beste
de roze lepel was knorr
hier de kadootjes die ik van jordi voor mijn verjaardag heb gehad
ik heb die parfum hier op mijn buro waar ik dit blog maak
dus terwijl ik dit schrijf spuit ik wat van de parfum in mijn decolleté
(dat woord moest ik google-en om het goed te schrijfen hmpf)
de vlaflip was niet te koop bij de zuivelhoeve in ons winkelcentrum
daarom heb ik zelf maar iets in elkaar geflanst
drie toetjes want harry kwam langs
harry had de dag ervoor een bakmiddag met de kids van marion
IK KREEG OOK WAT
lekker dat het was
er zaten walnoten in !!!
liftselfie op mijn werk
suus was toe aan weekend
gelukkig was het al vrijdag
deze stuurde ze ook naar mij hahahahah
en deze kreeg ik van harry
grote ijsco
ijsje lijkt nog groter dan mijn hoofd
ja in zijn geheel is hij wel groter dan mijn hoofd 
haha ook groter dan mijn maag want het paste niet helemaal
kijk
lekker
ijs
zelfgemaakte aardbei schuitjes !!!
goed gelukt want op aanraden van de verpakking heb ik de water vervangen door slagroom hehe
de familie gans is op pad
de babies liggen op straat
niet erg handig
maar wel heel lief he?
deze kever
een dodemans kever
want hij heeft een doodshoofdje als schild
jordi maakte iets verschikkelijk lekkers !!!
!!! roti !!! yammi !!!
schepkraan op mijn vinger
niet zo goed gelukt
dan maar zo
hier zit ik uit te rusten van de lange rit
landelijke storing bij de NS
en NS zette geen bussen in
dus ik met de normale bus langs alle dorpjes
nieuwe oorbellen
zelfgemaakt
aardbeien
jonge vogels alweer
joke maakte deze diamont painting van de tekening die ik vorig jaar maakte !!!
even een foto van mijn nieuwe oorbellen
(alweer?)
deze keer zit ik in de trein
even wat dichterbij
ik hou niet van papieren rietjes
dus ik drink het zo 
veel makkelijker
ik was nog niet klaar maar poesje kon niet wachten hoor
zit dat lekker dan ????????????
kwas nog bezig
en toen ik daarna naar boven ging zat ze opeens hier ???
maar daar wilde ik net zitten want ik moest achter de naaimachine
want ik moest dit kussen maken haha
dat blauwe is een stuk van een gordijn en dat grijze is de originele kleur
want dit kussen was eerst vierkant
niet dat je er veel van ziet want er ging een kleedje overheen
dat ligt veel lekkerder he pebbles?
....pebbles ??
(waar is pebbles)

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN MEI ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

wat een mooie groene struikjes
jammer dat je er maar 1 dag plezier van hebt
morgen zijn ze blauw en roze
ik maakte een nieuwe versie van mijn ei shirt
ik maakte ook een opblaasbare eend shirt
(nooit meer gedragen daarna)
DIT IS DOM
mijn nieuwe favoriete bewoner
dom is de allerleukste en grappigste van allemaal !!!
leentje heeft hem ook toevallig
maar bij haar heet hij donny
want zij speelt in het nederlands
dit is mijn casual outfit
wat is dat 
gaten in mijn sokken !!!
eindelijk kon ik weer een keer op jacht naar een nieuwe bewoner
ik kwam deze eland tegen
hij heet erik
iemand wilde deze hoofddeksel graag van mij overnemen
ik stuurde deze foto om te vragen of hij echt deze bedoelde
maar het was echt zo en hij is er heel blij mee
(het was trouwens een jongen in een jurk)
(maar dat is heel normaal want op animal crossing twitter kan je gewoon jezelf zijn)
ik gaf een leuk truitje aan dom
hij krijgt alleen maar regenboogspullen van mij natuurlijk


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MEI DAN ???

NOU dit dus:

fotos maken van ziggy zodat mamski 10 jaar later kan kijken naar oude fotos van poeseke
ik maakte veel selfies 10 jaar geleden
geen idee waarom
jammer dat deze onscherp is want ik vind hem best grappig
zoë !!!!!!!!!!!!!!!
ook een selfie met zoë natuurlijk
meer een decolleté selfie uhmmm
kijk dat is zoë
zoë zat bij haar eetbakje en at niks
de hele fotosessie niet
ik weet dat nog
ALWEER EEN SELFIE
maar dit is de laatste hoor
en ik was ook weer druk met mijn nagels en ringen in de weer
net als de maand hiervoor
beide poezen op de foto gezet
ook heb ik kleine varkentjes gezien 10 jaar geleden
dus dat zullen nu wel grote zeugen zijn
jemig
deze telt niet als selfie want een selfie is alleen van het gezicht (toch?)
ik had ook nog een rare tor gezien
lijkt wel een alien...
wel grappig want 10 jaar later zag ik ook een vreemde tor 
(die met het dodemans gezichtje)
laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡