woensdag 30 juni 2021

MY LIFE IN PICS JUNI





het is tijd voor de footoos van juni

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt

de maand juni begonnen we heel goed met een ijsco
ik nam smurfendip (normaal neem ik disco)
ook al de BBQ gebruikt !!! dan is de zomer pas echt begonnen he
de ontdekking van de eeuw
ribsters op de BBQ
nog lekkerder dan uit de oven
ik ben GEK op ribsters....
deze knapperd hebben wij nog steeds hoor mamski !!!
oeps ... ik brak een takje af
het was een zonnebloem
die zal het levenslicht nooit zien.....
mijn absolute favoriet op de BBQ is paprika
OMG wat heeft leentje nou weer in huis gehaald
lief lief lief
links is spike en rechts is spencer
aka schattig en schattig
jaja nog eentje dan (kon niet kiezen - dus dan maar alle fotos)
eindelijk weer uit eten !!!
ik zat bij een lachspiegel en ik kon het niet laten
dit is mijn favoriet (uienringen) 
lekker lekker
mijn ontbijt de volgende dag hahahaha
er komen elk jaar weer meer ganzen bij
en ruspen
ieeeeeeeew !!!
ja een hele boom vol
daar loopt jordi hard voor weg
hm... dit konijn doet me aan iemand denken
OJA !!! pebbles natuurlijk !!!
alweer bezig met de BBQ
dit keer bij harry
de poezen moesten binnen blijven
jordi regelde dat
maar jordi !!! poesje wil ook !!!
ik ontdekte dit in mijn telefoon spel van animal crossing 
je kan die poppetjes overal neerzetten :D zo leuk
dit ben ik in de pocket camp versie van animal crossing
maar ik speel liever new horizons....

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN JUNI ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

regen op mijn eiland - ik vind dat ik er uitzie als een fasionista 
dom met zijn mooie haarband
een oude foto want ik heb mijn eiland verbouwd
maar dit pad met regenbooglichtjes heb ik wel zo gehouden
hier zie je mij tijdens de verbouwing
ik maakte een soort weggeef eiland en hier zie je de vakken waar ik mijn troep neer ga leggen
tussendoor was pippy ook nog jarig
gauw even langs kado en taart
ondertussen moest ik die gouden rozen ook ergens kwijt
jammer dat die vogel er tussen is gaan liggen
ik ontdekte dit hobbelpaard
ik had het al eerder maar ik wist niet dat je hem in deze kleuren kon verfen
mijn oude eiland blijft gelukkig wel bestaan in de droomversie
hier ging ik met jordi zijn switch even mijn eigen droom bekijken
als ik met jordi zijn switch speel trek ik altijd het kattenpak aan haha
mijn oude eiland had een doolhof met rozen
en een leuke chill-plek
de binnenkant van de huizen is wel hetzelfde gebleven
ik gaf dom deze hoofdtooi
maar daar had ik al eerder een foto van laten zien
mijn rommelmarkt is klaar - komt u maar
ik doe ook weggeef acties
wie wil er nou geen ruimte pak compleet met helm...
hier is de kaart van mijn eiland
en dit de oude versie !!! veel mooier natuurlijk !!! 
maar het gaat om de speelbaarheid en dat is nu veel beter

tuurlijk wel


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JUNI DAN ???

NOU dit dus:

een selfie maken met een wel heel ouderwetse telefoon
en natuurlijk mijn nagels weer verfen ...snurk
nog een selfie
en ik ging ook koekjes bakken 10 jaar geleden !!!
hier is het recept
(hee die frosting is nergens te bekennen in de fotos verderop)
en de ingrediënten
wat lelijk al die euroshopper verpakkingen
(die poedersuiker is voor de frosting toch?)
hartjes koekjes ...
lekker hoor
(waar is de frosting)
en mooi
(waar is de frosting)
alleen dit.... ging ik ze nou invriezen??? really???
(is dat wat je verstaat onder frosting? en de poedersuiker dan????)
er is er een jarig hoera hoera
daar is mijn zusje, die is ook niks veranderd...
en daar is lachebekje !!!
nog een lachebekkie
en daar is paulien, nu alleen thijs nog even zoeken
joke en betty zijn er ook!
de twee moeders op de foto haha gezellig roken
GEVONDEN !!! daar is thijs
met mijn vader aan de klets
dat shirt heb ik nog steeds alleen zit hij nu te strak !!!
maar dat was toen mode hoor hahah hum hum
lief hoor !!!
als dit roan is dan herken ik hem helemaal niet meer !!!!!!!
nog een want deze fotos zijn zo schattig : )

oke dat was de laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

2 opmerkingen:

  1. Hey! Ik had je onlangs even gegoogled en kwam op dit blog. Heb wat terug gelezen en vond het zo leuk! Zat nu ook te wachten op de nieuwe haha, paar keer gekeken of ie er al was. Ik hoor je gewoon praten als ik lees wat je schrijft,je bent echt precies zoals ik je herinner. Ik voelde me nu wel beetje een voyeur hahaha, dus ik laat even weten dat ik sinds kort je blog volg! Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyyy José!!!!
    Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden! En zo grappig dat je me herkent in wat ik schrijf, na al die jaren haha 😃 Hoop dat alles goed met je gaat! Woon je nog steeds in Dedemsvaart? Je hebt ook in Zwolle gewoont toch? De laatste keer dat we contact hadden, ook alweer jaren en jaren geleden was volgens mij via Hyves!

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡