zaterdag 31 juli 2021

MY LIFE IN PICS JULI





het is tijd voor de footoos van juli

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt

een selfie met een mondkap op het station van lelystad
ik zie nu pas voor het eerst die blauwe buizen
lijkt wel een wildwaterbaan zwemparadijs station
lekker ijsje met merenque gegeten
jordi en ik gaan na het eten vaak even wandelen
dan gaan we ook op poezenjacht
wacht ... ik heb deze foto eerder gezien
sommige poezen zijn schuw
sommige zijn... nou ja... sommige zijn zoals deze (aanhankelijk? gewillig?)
ik eet altijd een pink lady appel als ontbijt op mijn werk
en ik maak altijd liftselfies als ik naar het archief ga hahahah
dit was een uitzondering op mijn ontbijt hehe
ik moest zolang reizen dat ik een TRAKTATIE nodig had
lekker lekker
maar na drie zat ik wel vol
(toch nog die andere erachteraan gepropt)
(mijn collegas hadden hier wel een mening over)
janjaap was jarig dus ik kon eindelijk mijn nieuwe kaarsvet stempel uitproberen !!!
een dag voor onze trouwdag kregen wij ook een leuke envelop
van lenapeno en de rest !!!
gelukkig niet die confetti door het hele huis heheh
ik zag het op tijd ._.
een streetpiano in real life ???
en nog een ???
als je dit niet snapt
het is een item uit animal crossing
(en ik vind de digitale versie toch leuker)
dit kreeg ik op onze trouwdag van jordi !!! !!! !!!
deze gaan we ophangen in de buurt van de millersplas natuurlijk : D
MAAR EERST EVEN UITETEN OM HET TE VIEREN
ik nam kip en jordi nam rund
ik nam sate maar de pepersaus van jordi was lekkerder !!!
(dat neem ik dan een volgende keer)
KIJK DAAR HANGT HIJ
het slotje
twee jaar getrouwd <3 <3 <3
dat moet gevierd worden (alweer?)
twee jaar getrouwd = twee keer uit eten
heb nu al zin in volgend jaar LOL
oke we zijn bij china palace in zwolle zuid nu
lekker sushi en dimsum !!!
mamski kijk maar niet 
jordi kiest nu vast iets heel lekkers nu ...
HIJ BESTELDE DIT !!!
geen foto van want ik wil dat mamski de hele blog uitleest
ik bestelde bananenboot zonder die vieze zwarte choco saus
dan is het opeens heel heel lekker lekker
wij hebben onze tweede prik gehad
jordi had er geen zin aan volgens mij
even een foto van al onze kaarten : D
deze had ik ook van jordi gehad
dit is doos 1 van 3
(ik kreeg 3 verschillende dozen met allemaal verschillende smaken en kleuren)
(dankjewel voor de  t r a k t a t i e  hehe)
deze ijsjes heb ik ontdekt !!!
lekker maar gaat altijd zo snel op bij mij :'-0
SPENCER is een droppie :)
over droppie gesproken
zij is op jacht naar...
vlaamse gaaien ???
in onze tuin !!!
het zijn er wel 4 in totaal
het is een gezin met 2 kids
ik koop geen snoep meer 
(ik stap over op hartig)
want ik val altijd in slaap ervan en ik was het opeens zo zat
dus gauw even dit laatste snoep opgemaakt hehe
snurk
...ik moet zeggen... 
...ik mis het nog niet...
hoe handig is dit?
mayo en ketchup in 1
(ik eet hier vegetarische vlamtosties)
(ik vind de vlees versie een bijsmaak hebben dus dit is PERFECT)
grappig filter ontdekt
!!! maatje !!!
op de verjaardag van janjaap
als je niet weet wie maatje is...
ik heb daar ooit wat over geschreven

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN JULI ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

ik maakte deze jurk in de kleuren van de kerokerokeroppi pin
(mijn favoriete haarding)
een romance op okidoki ???
ruby heeft een dure smaak
weet je wel hoeveel het kost om deze kar te maken grrr
deze kwam ik tegen op een eiland !!!
ik heb een nieuwe favoriet !!!
maar dom blijft natuurlijk nummer 1
(lekker geïnteresseerd met een boek bezig toen hij op bezoek was maar goed)
NIET MIJN FOTO
maar dit is mijn nieuwe favoriete item ...
ik ben gestopt met tijdreizen 
(alleen bij hoge uitzondering doe ik dat !!!)
want anders had ik ze natuurlijk allang binnen !!!
tijd voor een nieuwe look !!!
ook weer eens mijn account op jordi zijn eiland geopend
!!! outfit of the day !!!

okidoki bye


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JULI DAN ???

NOU dit dus:

10 jaar geleden was ik nog steeds niet klaar met al die nagellak
duizenden fotos kwam ik tegen
WAT EEN VERSCHIL
die melkflessen zijn van mij en die zongebruinde zijn van leena
over leentje gesproken
10 jaar geleden opende zij haar eigen café : D
ik weet niet meer waar we dit tegenkwamen
in meppel toch niet ???
of wel ???
ik en zoë waren onafscheidelijk
sportsokken door mijn vader in de verf gezet
= huissokken voor trijkie
10 jaar geleden waren de teevees nog heel groot
daar konden de poezen lekker hun buikje op warmen
ik maakte deze quiche
ik heb het recept nog wel hoor
(link naar het recept)
dezelfde nagels maar nu met andere ring
poeseke (aka ziggy)
zoë !!!
de poezen zullen het wel warm hebben dat ze er zo bij liggen
smurfenmasker
even kijken ...
ja ik herken al deze boeken nog en het zijn allemaal aanraders : )
ik zie er zelfs 2 uit mijn top tien : D
wat een lange arm heeft die kat
inspector katget
weg met die nagels
(die ring is wel leuk)
hee een outfit foto
natuurlijk weer een klauw met nagels in beeld
(ik vind er nu echt niks meer aan)
10 jaar geleden was ik erg verdrietig ...
onee
ik was uien aan het snijden
want ik maakte enchiladas !!!
echt mijn favoriete gerecht uit die tijd
nu maak ik het niet meer
want de saus komt op alle muren van heel het huis als je dit maakt
(je moet tortillas flippen in een pan met tomatensaus)
poeseke foto voor mamski
het was zeker een succes dat ik in 1 maand tijd twee keer bakfotos van die quiche tegenkom
maar ja het ziet er wel erg lekker uit
ik zou dit zo opeten heel die quiche
whats in my bag
whats on my table !!!
leuk om te zien wat er 10 jaar geleden allemaal op tafel lag op een random dag
ik wilde dat ik die libelle nog had maar helaas nergens te vinden nu...
die lipbalm heb ik nog steeds ... tijd om weg te gooien :0
wordt wel hoog tijd na tien jaar :0
(ik denk dat als het de snif-test overleeft ik hem toch wel bewaar ... ....)

oke dat was de laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡