maandag 30 augustus 2021

MY LIFE IN PICS AUGUSTUS

 



het is tijd voor de footoos van augustus

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

de perfecte combinatie
zuivel en jam als beleg
harry uitgenodigd voor een BBQ !!!
had een nieuw jurkje
gewoon gekocht bij de supermarkt haha
jordi bakt groentespiesjes
mijn favoriet !!!
hallo harry 
mijn nieuwe favoriete toetje
verkruimelde koekjes met kwark en daarover vla met als topping een stukje spekkoek MJAM
oppassen op twee lieve kleine katjes !!!
spike en spencer
we bestelden pizza want het is vakantie
ik hou het weer in de gaten want we gaan volgende week naar schoorl !!!
en het ziet er goed uit hoor
elke dag naar de poesjes YAY
wat een lieve kruimeltjes zijn het ook
vond een dikke rups in onze tuin
zo zag onze kalender er die week uit want we waren de dagen aan het aftellen tot we vakantie kregen
hou nog steeds het weer voor schoorl goed in de gaten hehe
daar ben ik weer met de poezen 
jordi ging ook mee
ik speel vieze woorden wordfeud met mijn moeder
grapje hoor (en ik kreeg maar 15 punten voor die anus)
het slotje hangt er nog steeds
kijk maar
selfie van het echtpaar haha
ik eet weer zuivel met jam 
hee spikey 
hij mist zijn baasjes
lekker spelen
alweer een BBQ 
deze keer hebben we christian uitgenodigd
christian neemt altijd snoep mee voor mij
het is meer dan een kilo :O
deze zijn lekker - gelijk proeven natuurlijk
nog 1 keer naar de poezen 
jordi ook weer mee natuurlijk
lekker spelen
kreeg dit blik vol chocolaatjes van leen en bryan !!!
hee
een luipaardslak ???
we gingen wandelen en kwamen langs deze koetjes
ik presenteer u
een koetje uit zwolle
tijdens het wandelen kwamen we deze gekke plant tegen
lijken wel trostomaatjes
grote dikke boom met een parasietboompje haha
een kikkertje !!!
HEE wat moet dat op mijn fiets? hm?
mijn favoriete kaasje
het is emmentaler dacht ik

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN AUGUSTUS ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

ben dikke maatjes met de nieuwe bewoner midge
hier eten we ijslollies met erik
(erik is inmiddels verhuisd)
plas op de pier?
welkom bij de suikerspin kraam
gratis suikerspinnen in alle kleuren voor mijn bezoekers
twee goudklompjes uit 1 steen ???
mijn geluksdag !!!
dit is een foto voor een giveaway
deze tasjes zijn heel populair dus ik ga het vaker weggeven
dit aapje kwam ik tegen op een mysterie eiland
dus die woont nu ook op okidoki
welkom nana
en dan is er NOG een nieuwe bewoner
welkom op okidoki papi :)

okidoki bye


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN AUGUSTUS DAN ???

NOU dit dus:

de poes ligt op tafel
de poes ligt onder tafel
de poes ligt op de bank
ik lig in bed
en als ik er uit kom heb ik het dekbed in mijn arm als bewijs
ik denk dat ik hier wilde laten zien hoe je een ketting maakt van ijzerdraad en kralen
van het eindresultaat heb ik ook een foto gemaakt
en ook nog van een andere zelfgemaakte ketting 
NOG een foto van dat poezenbeest ???
tja... ze is ook zo fotogeniek he
wat ben ik nou weer aan het maken
aha ... rozen van lint
leuk om mijn oude ringen verzameling weer te zien
die geweer is ook een ring haha
de meste ringen heb ik nog steeds in mijn stash
de poezen liggen op en onder de tafel
wat ben ik hier aan het tekenen 
lijkt wel weer een geboorte kaart ???
een vissenring en wel heel lelijke nagels...
oh gelukkig ook nog een foto van zoe
wat is dat nou ??
volgens mij ga ik hier mijn wii verkopen 
leuk plekje om te liggen poes hahaha
mmoie ring hoor
NOG meer fotos
nouja vooruit dan maar
altijd leuk
 fotos van ziggy (poeseke)
mooie pleister
jemig mijn haar is hier wel heel lang
alweer aan het huilen ???
AHA UIEN 
dit weet ik nog !!! dit was heel lekker
daar is ze weer !!!
chemisch blauw drankje haha
leuke tekening hoor
maakte wel veel roosjes van lint 10 jaar geleden
en veel tekeningen

oke dat was de laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡