donderdag 30 september 2021

MY LIFE IN PICS SEPTEMBER





het is tijd voor de footoos van september

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

we begonnen de maand heel goed 
want we bestelden weer eens sushi
bij jordi zijn ouders thuis staat alles BOMvol met spullen haha
ik probeerde een nieuw drankje uit... best oke!
naar de aziatische supermarkt !!!
ons favoriete uitje haha
de paling chips was wat minder
de poezen zitten bij elkaar !!!
dit vonden wij tijdens onze wandeling
dat is zon ding waar bijen honing in stoppen
maar hier heeft iemand het er al uitgezogen
mijn favo snack is dit
hummus op crackers 
toetje met kwark, vla en spacecake !!!
ik bedoel ... hoe heet dat spul... kan er niet opkomen
die cake in laagjes 
een zwientie !!!
jordi wilde de dikke knorrie wel even aaien
de eenden eten bloemkool vandaag
mijn kaarsvet stempel weer eens gebruikt
moest weer een geld kado maken haha
zitten ze nou alweer bij mekaar :0
wat is die jordi nou van plan
aaaah een nat broekje halen dus
ik neem een een kopje matcha ginger latte
zijn we alweer bij het meer?
jaja hier hebben we nog steeds vakantie he
tadaaaaaaa schoonouders op bezoek
lekker bbq-en
hoop dat ze geen muizemaagjes hebben want we hebben veel in huis hehe
de schapen grazen
poesje wil ook !!!
over poesjes gesproken
check deze lieve schootkat
ben op het werk ... even dampen
daarna weer verder - samen met ans duizend postzakken vullen met brieven haha
dit poezen kussen kreeg ik van harry
de poes kreeg ik er niet bij - die had ik al
(dat wist je wel toch)
op het werk
in de lift naar het archief
weer bij de supermarkt met het aziatische voer geweest !!!
(wat veel herhalingen in deze blogpost)
ik koos voor witte koffie... die was helemaal niet wit maar gewoon bruin
snoepjes erbij
dit waren gesuikerde meloen stukjes
niet heel bijzonder achteraf ...
als of je langwerpige suikerklontjes zit te eten :/
hij hangt er nog hoor - het slotje met onze namen en trouwdag erop !!!
jordi was moe dus heb hem in mijn hand gedragen op de terugweg
we kwamen langs een veldje met koeien
ik presenteer u ... de koeien !!!
ik ontdekte een ANWB outlet
OOPS twee paar nieuwe schoenen erbij
ALWEER een liftselfie ???
eindelijk wer een keer bij de burger king gegeten
heel apart die lucht
leuk plekje gevonden om te liggen poes?
een atalanta in de tuin van joke !!!
vrijdag middag
ik ben weer eens helemaal alleen op t werk
jordi de poezen magneet
leentje maakte stiekem deze foto toen ze me zag zitten bij de snackbar haha
ik zat een boekje te lezen op mn telefoon
JORDI IN ZANDVOORT !!! !!! !!!!!!!!!
er zijn salamanders in stadshagen ???
en luipaard naaktslakken ....
:0
het was geen mooi weer maar de regenboog was wel heel mooi
we hebben hier ook kruisspinnen zo dik als baby hoofdjes
deze lieve poesje komen we wel vaker tegen tijdens het wandelen
lief hoor

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN SEPTEMBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

ik probeerde mijn pompoenen kwijt te raken
kijk die hartjes !!! MOOI
dit is mijn kamertje en ik heb een nieuwe foto
die met dat vogeltje (ze heet midge)
nieuwe patronen ontworpen !!! een stenen weggetje
even een paar fotos om mijn creatie te tonen
ben er erg blij mee haha
lalalalalala nog eentje dan
de egel maakt een kussen van een stofje  met donutprint
deze zwarte bloemen weggegeven !!!
giveaways...
giveaways...
en nog meer giveways
ik geef me toch veel weg daar op mijn eiland
deze taartjes vind ik zelf ook heel leuk
de gestreepte paard vind mijn outfit wel mooi geloof ik...
dit kreeg ik van 1 van mijn twitter vrienden haha
de aap doet een plas
hee check dat getal !!!
wat veel punten
jammer dat er niet veel soeps te koop is in de ACNH app

okidoki bye


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN SEPTEMBER DAN ???

NOU dit dus:

de poes druipt van de televisie
hier ligt ze op mijn landkaart te druipen
nog een druiper ...
tussendoor wel even wat drinken natuurlijk
wat ben ik nou weer aan het maken pffff
oh ok ... rozen 
(alweer)
hier ben ik bezig met een geboortekaart
dus dat betekent dat er één binnenkort alweer 10 jaar wordt!!!!
heel veel vogeltjes
die ga je niet terug zien op de geboortekaart he
wat vind jij daar nou van poeseke ???
ga toch weg met die rozen !!!
deze had ik er toch uitgeselecteerd bij het uitzoeken van de fotos
nou... vooruit dan maar
toch wel een leuk plaatje
maar uiteindelijk werden het pandaberen 
die zie je dan waarschijnlijk volgende maand wel in mijn blog !!!
kijk eens goed?
daar zie je een reetje
zoom maar eens in
(of denk je dat er geen REEt te zien is)
: 0
OMG WAT IS DEZE !!!
... oneeeee ........
......ging ik hier ook mee naar mijn werk enzo ???

oke dat was de laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡