zondag 31 oktober 2021

MY LIFE IN PICS OKTOBER




het is tijd voor de footoos van oktober

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

fruitbroodje van mamski meegekregen voor jordi
(daar maak je jordi wel blij mee)
harry was jarig daarom gingen we op visite
lijkt wel een verstrooide professor deze poes
OJA waarom accepteer je mijn woord niet wordfeud ???
op weg naar de brievenbus
tijd voor een lift selfie
elke dag twee bonbons na het eten
dat heet portie controle
in de verte loopt jordi
en hier ben ik
mijn broek matched bij mijn jas hehe
jordi matched er ook goed bij
ik sneed een croissant in plakjes
net als een stokbroodje
tijdens het wandelen kwamen we paddestoelen tegen
want... het is herfst !!!
kijk nog meer
OLA! ik sta weer in de lift
deze keer is de bestemming het archief
(daar is het koud dus heb een sjaal omgedaan)
lekker hazelinootje bij mamksi thuis
(daar maak je marijke wel blij mee !!!)
elke avond gaa nwe wandelen na het eten
ik kom steeds deze muur met rode blaadjes tegen en steeds vergat ik mijn telefoon voor een foto
!!! maar nu is het dan eindelijk gelukt !!!
deze regenwolk kwam steeds dichterbij ...
en we waren net te laat terug ....
brrr ... regen ...
je kunt nu ook engelse woorden leggen bij wordfeud !!!
ondertussen bij pappa en joke...
wat staat daar nou op tafel ???
wat schattig
het is een kleine mini deeldootje
we hadden ook oogballen van snoep gehad
haha dat is best creepy !!!
ze waren eigenlijk best wel lekker
maar het toetje van joke overtrof alles !!!
de sushi was ook lekker maar vergeten op de foto te zetten 
:'-0
de bietensalade was ook al zooooo lekker
ik kreeg een bakje mee naar huis voor de volgende dag
(poesje wil ook)
zon mooi woord en dan kan ik het nergens kwijt :(
dan had ik gewoon alle letters gebruikt ook nog 
daar krijg je dan weer extra punten voor... zo jammer
leuk plekje uitgezocht hoor droppie
maarja - zo zijn katten
de liggen op de gekste plekjes
staan ze om bekend
wat zei ik ???
deze heeft ook een plekje gevonden
licht dat nou lekker ???
even op de camera thuis kijken of de katten nog leven
kreeg lekkere aardbeien wijn van leenepeen !!!
en een staphorst rolletje van mam
ook één gehad om mee te nemen voor jordi
YAY ik kreeg de helft !!!
mijn nieuwe verslaving (zucht alweer een verslaving erbij)
maar deze broodjes haal ik steeds op mijn werk
MJAMMMMMMMMMMM
die almond melk viel tegen
veels te waterig !!!
even mijn halloween versiering aan brengen
want ik ga halloween vieren
deze pompoen lachte me al tegemoet toen ik aankwam
:0
harry ziet eruit alsof hij klappen heeft gehad
gelukkig lacht hij er wel om
de poezen van harry
hier heb je havok
die is de baas
en dit is logan
die moet altijd wachten met eten tot havok een voer bakje heeft uitgekozen!
het lijkt wel een fotosessie voor een poezen kalender
deze is ietsje minder fotogeniek
spin van mamski gehad - die ging ook mee naar harry natuurlijk !!!
buiten hing een skelet aan de muur
!!! HET TOETJE !!!
het zijn heksenhoofden van cake met witte chocolade
knap gedaan harry !!! !!! !!!
zonder mutsje is het opeens en griezelig clowntje
ER ZATEN HERSENEN IN HET HOOFD !!!
hier nog even een compilatie want het was zo mooi gelukt die griezelige heksenkoppen
harry had ook halloween snoep en halloween chips voor bij de films!!!!

Wat we keken?
de film: halloween natuurlijk hahaah

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN OKTOBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

toodaloo ???
ja echt ... ik heb een nieuw eiland erbij
dankjewel lieve jordi <3
een van de eerste bewoners is een witte hamster haha
de uil laat ik in zijn tent want dat heeft haast niemand !!!
helemaal NU niet 
nu er een grote update komt waarbij je de tent wel weg moet doen anders krijg je die duif en zijn cafe niet voor elkaar : P
heb gelijk een minimarkt gemaakt voor mijn bezoekers
nog geen bezoekers gehad .. alleen mezelf :/
oke... zie hier van mijn twee eilanden beide ingangen
hehe ik vind het heel mooi zelf
ik heb ook twee dubbelgangers gemaakt zoals je ziet
(ze heten allebei trijki)
we krijgen ook nieuwe groenten om te verbouwen
dus ik ben vast mijn eiland aan het voorbereiden
we krijgen ook grappige kleine trappetjes
dus daarvoor ben ik ook vast aan het werk nu
ondertussen was het ook nog halloween op mijn eilanden
kijk dan hoe schattig deze twee van mijn favo bewoners eruit zien.....

okidoki bye !!! 
en natuurlijk toodaloo :D
tot de volgende keer 
op mijn eilanden


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN OKTOBER DAN ???

NOU dit dus:

boodschappen gedaan voor een of ander brouwsel ???
er gaat appel in
met kaneel
en... koekjes deeg ???
appel crumble natuurlijk :D
met vanille vla lekker hoor
daarna even wandelen 
kijk wat een mooie waterplantjes
en mooie leeuwen beeldjes
en ... een dikken vis ???
oh een heleboel
ik zie dat het voedertijd is
gelukkig geen fotos van de slachtpartij gemaakt
kijk eens goed ??? zoek de kikker !!!
een zwammetje
daar zijn de abba poezen !!!
op elke foto trekt die rooie van mijn moeder een gek gezicht
kijk maar eens goed naar alle drie de fotos
!!! die kat is gek !!!!
dit vind ik een mooie foto
oke. wat nu weer.
ik was echt druk met lint 10 jaar geleden ... het komt elke maand terug...
maarja deze is wel leuk
(heb hem nog steeds)
best veel werk
kijk - je kan het ook aan je tas hangen
of in je haar maar dat is niets voor mij
(dit was gewoon even voor de foto)
(ik geloof dat ik er een knutsel blog over schreef)
(kan het er wel even bij zoeken)
(wacht ff - linkje hier !!!)
(hahahahahah lees vooral de berichtjes eronder van leen - die zijn echt heel grappig)
nou weer verder met kokkerellen
wat staat er op het menu
ah lasagna
mm lekker gehakt rullen lekker
groenten erbij
paar stappen verder heb je lasagna 
en hoelang moet dat bakken in de oven dan?
aha oke
ik ben 10 jaar te laat maar anders schoof ik gelijk aan natuurlijk
de oven is lekker warm natuurlijk heel fijn voor de poezenbips
die nagels weer
ik vind het heus nog wel leuk maar wat een werk daar begin ik nooit meer aan
twee poezen op schoot
die trui ...
weet zeker dat dat geen mode was 10 jaar terug
(weet nog dat ie erg lekker zat)
ondertussen op de wc
wat ga je maken dan :0
alweer bloempjes naaien en freubelen
deze is wel mooi
kijk maar leuk toch

oke dat was de laatste foto
het is weer voorbij

doei !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡