vrijdag 31 december 2021

MY LIFE IN PICS DECEMBER




het is tijd voor de footoos van december

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

we hadden een tak met spruiten kado gehad van pappa en joke
spruitjes zijn mijn liefelings groenten wist je dat
ook kregen we deze chocolade advent kalenders
ik zocht plaatjes om inspiratie op te doen voor onze kerstkaart
en dit is hem geworden !!!
in de lift met een dikke sjaal om want in het archief is het KOUD
het gemeentehuis is mooi versierd
grote kerstboom he - al lijkt hij op de foto minder groot 
maar daarachter zie je verschillende verdiepingen met kantoren toch
dus hij was aardig groot haha
tekenen en gamen gaat WEL samen :D
slapende poes op de bank haha rare poes is dat
ik kreeg een verlenging van mijn contract dus dat moesten we vieren natuurlijk
op de afdeling hebben we ook een kerstboom
toen niemand keek maakte ik gauw een foto
okidoki ik ga weer naar het archief oke
al deze dozen op volgorde zetten pffff
en dit is de tweede kast
(dit was VOOR ik mijn rib kneusde he - anders kon ik deze klus niet aan natuurlijk)
buiten is het koud
maar toch gaan we wandelen 
want het is heel mooi buiten
thuis ging jordi de kerstboom opzetten
hier nog een foto van de kerstboom op t werk
dit is mijn ontbijt - 2 appels in partjes gesneden
de kerstboom thuis is inmiddels ook versierd
ik presenteer u ... de kerstboom
ik nam een tosti met ... METCHUP
poesje wil ook? volgends mij niet hoor ...
proefkoken voor kerst !!!
met gekruide roomkaas gevulde kip ingesmeerd met rode pesto en gerold in rauwe ham
hm ja dat was het geloof ik
in de oven en daarna op mijn bord hehe
onder de kerstboom hebben we de kerstpakket kados uitgestald
(die poes hadden we al ?)
droppie trekt soms gekke bekken als ze iets ruikt wat ze vies vind
dus wat zat er aan mijn hand dan ???
ik maak dit eigenlijk altijd als ik een toetje moet bedenken
harry nam dit mee om te proeven
jordi wil ook! 
jordi draagt nog steeds met veel plezier de sloffen die mamski aan mij heeft gegeven haha
ik kocht deze stof
en maakte een tafelkleed VOOR KERST !!!
dit kregen we van lenepeen !!!
jordi wilde ze het liefste allebei wel opeten
ik kreeg deze van jordi na lang smeken en zeuren
opgedirkt en opgetuigt als een kerstboom
we gingen eten bij pap en jook !!!
ik had een glitterpanty en mijn pleister kwam er door heen haah
gourmetten !!!
het was super super lekker
jordi zei, proef deze saus !!!
de volgende dag het haardvuur aangestoken
de kerstsokken aan getrokken
jordis ouders kwamen eten !!!
jammer dat ik geen foto had van de middag
want mamski was er toen ook bij !!!
er zit een poes onder de kerstboom met grote kraalogen naar de kerstkranzen te kijken
ik kwam thuis van het werk en kreeg dit kado !!!
ananannaas likeur mjam mjam
en jordi was aan het koken
lekker dat het was die garnalenroomsaus mmmm
op het werk staat een kliko naast me
haha echt waar - dat is omdat ik zoveel documenten moet vernietigen - leek me handiger zo
ik eet weer twee appels in partjes als ontbijt
de kliko en ik zijn onafscheidelijk
hier zie je ons samen in de lift

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN DECEMBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

ik bouwde een kasteel op toodaloo
prachtig - niet?
je kan ook koffie drinken in het kasteel
en als je wilt een duik nemen in het zwembad
ze hadden stiekem nieuwe items toegevoegd aan het spel
dacht dat het afgelopen was met updates....
dus ik moest weer aan het verzamelen slaan grrrr
oh en dit is mijn favoriete jurk
ik heb alvast een kip beeldje gescoord !!!
en een os en een tijger
een hondje ook nog
(lijkt een katje maar is een hondje!)
en die kip had ik al genoemd
even uitrusten bij het zwembad
soms ga ik in het gras zitten 
hoop dat ze me niet zien
een kapotte dokters jas
je hebt echt de gekste kleren in dat spel
rondhangen in mijn huis
er is ook chocolade in de souvenier winkel te koop
een perfecte sneeuwman maken is nog net zo makkelijk hoor
links zie je de mislukte versie van de dag ervoor
pleisters op mijn knieen hahaha

EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN DECEMBER DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar gelden maakte ik fotos van ziggy
zoals elke keer haha
en ik maakte dit mooie toetje ???
en gevulde kip ... heeeeeeee net als met kerstdag
misschien was het hier ook kerst ???
daar is de poes weer
chocomuizen !!! die at ik altijd
weer die poes - miauw
zoals altijd weer lekker aan het bakken
wat is dit ???
oh het was deeg
kijk das nou een mooie foto van mijn twee lieve poezenbeesten
haha mijn telefoon 10 jaar geleden !!!
koekjes maken !!!
voor kerst ???
en deze blokjes dan - hoe leuk !!!
koekjes ...
marijkes kerstkoekjes haha
die deelde ik dan uit
nog meer kokkenrellen
appels boren ???
dat werden appelbollen
:O heeeeee een baby geboren ???
het is dyon !!!
mijn vader en dyon
de vader van dyon met dyon 
de schoonmoeder van de vader van dyon met dyon
en dyon als klein spruitje haha lief
kijk dan ahhhhh 
leen met dyon
dyon in badje 
mam en leen en ik met dyon
nog een foto
en nog een haha
en ik met dyon !!!
nog eentje !!!
oh en deze foto vond ik ook zo mooi !!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡