maandag 31 januari 2022

MY LIFE IN PICS JANUARI




het is tijd voor de footoos van januari

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

het jaar begon met liflafjes die over waren van ons nieuwjaarsfeest
(poesje wil ook ?)
(euhhhhh ik geloof van niet ...)
buiten hebben we een roodborst gespot
tussen de bomen schijnt de zon
een meeuw kijkt ons bedenkelijk aan
de poes ligt lekker te snurken op het zachte huispak van jordi
in het kerstpakket zitten soms heerlijke snacks
zie hier de parkeerplaats van jordi zijn werk
ik wacht geduldig tot hij terug komt
daar is tie wel !!!
hallo jordi :)
op mijn werk draag ik de sjaal die ik van mamski heb gehad
ander poesje komt nog steeds vaak buurten
in de trein was barbielatina in gestapt
ik keek om me heen
en ik zag niemand die aan die omschrijving voldeed ...
toch wat gewonnen met dat spelletje van de postcodeloterij
ik doe elke dag mee en heb al 2x twee vijftig gewonnen score
iemand had een hartje opgehangen in een boom in het bos
deze boom is heel groot
dat zie je niet op de foto maar hij komt echt tot het plafond !!!
een piemel op een prullebak
dat kan alleen in lelystad
pizza gegeten bij mamski !!!
er slapen altijd twee musjes op het balkon
jammer dat ik het niet goed op de foto krijgt maar hier zit die andere mus
jordi had sushi besteld toen ik niet thuis was
en hij had voor mij ook een cheesecake bewaard !!!
wie is dat nu weer
ze hebben de gekste namen die lui in de trein
dit is mijn gezicht als er weer een gekkie instapt
dit broodje maakte jordi voor mij !!! !!! !!!
... fingers crossed ...
mijn aller aller eerste zelftest !!!
ik had een beetje keelpijn hoofdpijn en verkoudheid
dat was gelijk over toen ik zag dat ik geen corona had hahaha
en dit was gisteren !!!
dit is een appelflap die ik heb bewaard in onze vriezer
... omdat ze zo lekker zijn ... 
ik heb er nog een stuk of 5 over heheheheheh yaay

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN JANUARI ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

NIEUWE BEWONER op mijn eiland !!!
lijkt wel dubbelvla vandaar dat ik hem deze twee t-shirts kado gaf
NOG EEN NIEUWE BEWONER
zie die dikke lippen haha
ik gaf haar een paar brillen kado
dit is een oude foto van de eerste dagen dat ik toodaloo aan het bouwen was
dit is hoe het geworden is
dit is het eerste wat je ziet als je binnenkomt vanaf het vliegveld
en mijn lievelingskleur is geeneens paars ...
zie je mij niet ???
ik sta tussen de tinnen soldaatjes haha
leuke kleedjes in mijn kamer neergelegd
deze brillen moet die kikker gaan dragen van mij
helaas hebben ze een eigen wil
ze doet de brillen nog niet vaak op
deze popjes kun je ook verzamelen
deze van de duif uit het café is heel zeldzaam
je krijgt hem pas als je iets van 50 keer koffie drinkt bij die vogel
je krijgt deze duivenpopje MAAR ÉÉN KEER
maar op een treasure island kan je ze gewoon bijelkaar graaien met zijn tienen tegelijk ...


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JANUARI DAN ???

NOU dit dus:

dyon is 1 maand oud !!!
mooie fotos die ik tegenkwam
en nog een mooie foto
na 1 maand lachte hij al !!!
ziggy aka poeseke
ik begon met een schilderij voor joke
altijd eerst ruitjes gebruiken als je niet zo goed bent in de verhoudingen haha
dan snel de ruitjes wegverfen
oh ik was ook nog even bezig met een broek inkorten en smaller maken
en weer verder met het schilderij
eerst alles goed op papier - eh doek - zetten met potlood
tussendoor bezig met ander fröbelwerk ahum
wat is dit nou weer
een ketting met een spiegeltje heel leuk
zomaar wat fotos van prularia in mijn huis?
nog meer spul rijp voor de vlooienmarkt
ketting van een diamanten vlieg ofzoooooo
als je dit ziet dan denk je dat het nooit wat gaat worden met het schilderij
genoeg leesvoer gehaald zie ik al
OMG dat ligt toch helemaal niet lekker !!!
ze gaat weer de keuken in
appels worden levend gevild
dat is voor de appelbollen jaaaaaa lekker
het ziet er wat smoezelig uit maar het is heel lekker
even een close up
daar is die mooie katje weer
die ander ligt nog steeds 'heerlijk' te slapen op de radiator
ze negeert gewoon dat mooie mandje die ik had opgehangen !!!
snoep en films (dat wordt snurken denkt jordi als hij deze foto ziet)
ze kijken elkaar aan en denken
jammer dat er flatscreens uitgevonden worden binnenkort ...
weer bezig met het schilderij !!!
allemaal aantekeningen van dingen die ik wilde aanpassen
hier zie je het schilderij toen het af was !!!!!!!!!!!!!!!!1
en nog een foto van de poes met wat rommel uit mijn huis haha

okidoki dat was het weer ...

... toodaloo !!!




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡