maandag 28 februari 2022

MY LIFE IN PICS FEBRUARI



 het is tijd voor de footoos van februari

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

we komen tijdens het wandelen altijd langs deze boerderij
daar zijn altijd heel veel katten !!!
hier zit er eentje lekker in het zonnetje
droppie heeft een nieuwe halsband haha
die lampjes zijn niet eetbaar hoor 
we kregen met valentijn een cd met muziek van mamski !
dit toetje maakte ik toen harry kwam !!!
er zit kersen-ijs en kersen-kwark onder de slagroom !!!
dit is de tafel na een avondje met harry hahahahah
jordi zijn nieuwe onderbroek was binnen !!! !!! !!!
: P
en zijn nieuwe game
euh OUDE game want deze komt uit de pre historie
na het eten kiezen we altijd een smaakje thee uit deze doos
van joke en pappa gehad tijdje terug :)
oke ik heb weer geen corona gelukkig
een staphorster rol !!!
dankjewel mamski
deze foto maakte ik midden in het schransfestijn
zo lekker - de kat likt onze vingers erbij af
hoef ik mijn handen ook niet meer te wassen gewoon heel handig
kreeg een kadootje van jordi
een mini pinaq !!! 
dat staat leuk maar de witte is het lekkerste omdat die romig is !!!
wentelteefjes ???
das lang geleden ZO LEKKER !!!
dat maakte mamski voor mij toen ik daar was !!!
onze nieuwe kat is altijd buiten
wel handig want we hoeven hem niet te voeren
dat doen de buren
close-up van onze derde poes !!!
alweer een gebakje ???
DAT LUSTEN WIJ !!! dankje wel mamski : D
een hartje in een steen 
had ik al heeeeeel lang niet meer gehad !!!
een mugcake met witte paaseieren erin verstopt
dan krijg je van zelf een lavacake
we zagen opeens een koetje in de boerderij waar we altijd langs lopen 
in had ook weer een hartje in de straat gespot
dit was vrijdag
ik eet nu altijd zoete aardappelfriet lekker lekker lekker
de allerlekkerste friet is dat ...
dit was vandaag !!! 
als je goed kijkt zie je in het linker raam ook een koetje koekeloeren hahah


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN FEBRUARI ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

rondhangen in mijn huis en ik vind deze vloerkleden zo grappig
wat voor dier is dit
ik weet het al en jij gaat nu raden en google-en
de laatste sneeuwvlokken want de lente komt er aan
ook op mijn eiland
deze ballonnen wagen vind ik moooooooi
je kunt die dieren ook teksten leren
nu zegt hij overal toedeledoki achteraan haha
het onkruid veranderd ook mee met de seizoenen
deze versie vind ik heel mooi met de sneeuwklokjes
ik was op een treasure island en ...
heeft leen animalcrossing opnieuw gekocht?
maar waarom moet ik er op deze manier achterkomen dan?
coinkydink?
deze tekst is zo grappig :D
ik gaf deze luipaardjurk aan lolly
volgends mij vind ze het mooi
tijd voor een work-out nou !!!!!

EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN FEBRUARI DAN ???

NOU dit dus:

BROODJE KIP eten ... dat deed ik 10 jaar geleden
en deze ketting maken
(kan me niet herinneren dat ik die OOIT heb gedragen!)
en het sneeuwde tien jaar geleden?
deze truffels zien er heel lekker uit !!!
HEE dat ga ik straks ook eten als ik deze blog af geschreven heb
alleen pak ik straks witte bollen met ketchup + joppiesaus
en dit hier zijn gewone boterhammen en curry (ook lekker)
daar heb ik nu ook wel zin in eigenlijk !!!
de poes is er weer
wat kijkt ze lief
en hier die andere
gezellig als dat naast je zit tijdens het lezen!
en ik las heel wat af zie ik al ...
ik had een spin gevangen ???
wat een dikken
heeeeeeeeee daar is dyon !!!
lekker warm ingepakt
dyon kijkt of het hem niets uitmaakt haha
de poes op het roze kussen
de poes in het mandje aan de verwarming
de poes met de andere poes
de poes kijkt verveeld weg als er WEER een foto wordt gemaakt
daar is het andere poesje
 (wat veel poessieplaatjes he)
hee wat een leuk lijstje
heb ik die nog ergens ???????
de dikke bips van de poes
deze is leuk dat kussen heb ik nog steeds
en de poes heb ik weggegeven 
dat lussen poezen helemaal niet !!!!
lekker bezig met de roze cadillacs ...
bezig met sieraden
EN bezig met tekenen
toen lustte ik ook geen rozijnen in de muesli met kwark...
wel zonder musli en kwark dus alleen de rozijn
raar maar waar
daar heb je haar ook weer
dit was mijn verzameling sieraden denk ik ?
tien jaar geleden was ik ook al bezig met dat kinderboek : O
een blote vrouw :0
dat was mijn eerste schilderles modelschilderen
WAT TOEVALLIG !!!
want vanmorgen zei ik tegen jordi dat ik weer in een klasje wil gaan !!!
en nu zie ik deze fotos........ zoooo toevallig.........
we moesten 15 minuten studies maken
jammer dat het klasje stopte na een tijdje
want het was echt superleuk altijd!
en dan nu nog een mooie foto van dyon die de fles krijgt van mamski !!!!!!!!!!!




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡