donderdag 31 maart 2022

MY LIFE IN PICS MAART



het is tijd voor de footoos van maart

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

en zo eet ik mijn tosti
rechts de onbewerkte versie haha
deze schattige pasta vond ik in de xenos
dit is mijn favoriete ijs
ik eet het bijna elke avond als toetje :0
nog steeds geen corona ???
jordi trapte hier niet in
deze zijn lekker en ik was het vergeten tot ik deze foto weer zag
volgens mij heb ik ergens nog een volle verpakking liggen !!!
omy dat is friet van labamba
dat kennen ze zelfs in lelystad hahaha
met leen een patatje gehaald in de stad !!!
daarna een koffie met (een halve) koek !!!
want er was er nog maar eentje :0
maar eigenlijk kwam dat wel mooi uit 
(portie-controle)
gezellig avondje shoppen erna !!!
laatste keer dat ik in de grote bosatlas keek bestond egypte nog wel ???
ik mag weer met jordi meerijden naar lelystad yaaaay
onderweg naar het werk zag ik dit hartje
volgens mij was het van stof of pluis ofzo
en NOG een hartje
deze kan niet wegwaaien zoals de vorige
hoezo kan dit woord niet ???
dat is echt blabla van wordfeud
eindelijk gelukt om 1 euro te winnen
was nog best moeilijk 
deze kwam mee op de terug weg van het wandelen
dus ik wilde party knacks voor mijn verjaardag
maar kocht TOT 2 KEER TOE per ongeluk deze lange vingerworsten
niet erg want dat is de perfecte late-night snack !!!
op koopavond zoekt deze poes een leuk mandje uit in de dierenwinkel om lekker in te gaan liggen pitten hahaha
die poes is gek !!!
oreo spekkoek ??? GIMME !!!
jordi gaat even de bloemetjes buiten zetten
ik had pizza over van de dag ervoor en poesje wil ook
we bestelden sushi en poesje wil ook !!!
we worden soms helemaal gek van dat geschooi
maar ik had ontdekt dat het bakje wasabi haar wel afschrikt hahaha
drop en muziek pakket gehad van jordi
en terwijl ik dit schrijf neem ik steeds een slokje uit de fles dropshot
(toevallig want ik drink normaal niet zoveel hoor)
het was mijn verjaardag en ik ging verkleed als oude taart
leuke kaart van mamski !!!
jordi zei - mijn frikandel is groter dan de jouwe
stukje taart wat over was de volgende dag in een holle kies gedauwd
denken ze dat ik van snoepen hou ???
ik heb een foto gemaakt van al het snoep dat ik kreeg
en de dag erna hadden we left-overs-dag !!!
savonds dit kaasplakje gemaakt
en van alle 9 smaken wilde ik eerst deze proeven
LEKKER ... ER ZIT GEWOON DROP IN !!!
de kat van ans lust geen kattensoep
die van mij vonden het geweldig dus deze foto naar ans gestuurd
ook dit was over van de verjaardag
maar meer omdat ik er pas heel laat achter kwam om het bij de snacks op tafel te zetten :0
het eerste handje uit de zak kruidvat snoep 
(kan ook de 2e al zijn haha)
uit eten met jordi omdat ik jarig ben geweest !!!
sushi natuurlijk
sushi sushi sushi
de tent heet monstersushi
want ze hebben hele groten sushies
maar dat dus viel wel mee
jordi lust het ook !!!
jordi is druk bezig met bakken van voeder voor mij hehe
schiet op jordi ik heb honger
maar jordi waarom duurt het allemaal zo lang
jordi adviseert een bubble thee om het lange wachten wat te verzachten
zelf gaat hij maar wat lezen in het grote sushi kookboek
2e bubble tea besteld
en ik ben er verslaafd aan maar ik neem alleen nog maar de popping bubbles want al het andere is gewoon stukken gelatine :O
en ik had al zoveel snoep maar het per ongeluk toch deze hazen gekocht :/
even 12000 boeken op een usb zetten voor paulien
hoop niet dat de boekenpolitie dit ziet...
nog een handje snoep en dat was het weer voor deze maand : )


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN MAART ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

MIJN VERJAARDAG GEVIERD NATUURLIJK
hm ... waar is pippy ???
die was er vorig jaar namelijk wel bij
ik heb maar even een wc in mijn huis gezet
want ik eet vaak per ongeluk vanalles op 
(net als in het echte leven haha)
maar dan krijg je een superkracht en die kan je dus alleen lozen op een wc 
dit was niet eens voor mijn verjaardag
maar ik had iets te vieren op het werk
(ik heb een baan in het spel)
(ik ontwerp vakantie huizen en daar krijg ik geld voor en daar koop ik spullen van)
(ook net als in het echte leven dus weer)
links kan je niet aanpassen maar rechts heb ik bijna hetzelfde nagemaakt
heb alleen geen dienblad om de radio in te doen 
lekker bij het kampvuur
ik ben iets teveel gaan tijdreizen :O
maarja ... ik wilde deze voorwerpen allemaal hebben
ik wil ook alle emoties hebben
alleen die laatste mis ik nog ... grrr
en ik vond het maar eens tijd voor nieuwe ogen
lalala even langs de plastisch chirurg dan maar
blij met mijn nieuwe look


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MAART DAN ???

NOU dit dus:

heel veel poesieplaatjes wat de poezen waren fotogeniek die maand
jammer van die bak rechtsonder
bak kwark verpest deze fotos een beetje
maar de poezen staan er mooi op !!!
dit had ik uit de mottenballen gehaald
lang geleden maakte ik deze poppen uit verzamelde troep
(langer dan 10 jaar geleden)
ik maakte onderdelen van een pop in luciferdoosjes
die schuif je dan in elkaar
dan heb je dus een popje
ik heb die verzameling nog wel ergens liggen
leuk voor later
(voor nu dus haha)
daarna was het tijd voor een cappuccino
die dronk ik heeeel veeeel 10 jaar geleden !!!
ik weet het nog
mijn portomonee en mijn lipbalm
niet heel erg spannend
en deze kreeg ik vaak van mamski weet ik nog
zo lief hoe ze ligt te slapen
ging ik daarmee naar buiten ???
(of nog erger ... naar mijn werk?)
een tekening gemaakt
eerst snapte ik deze foto niet
maar toen zag ik het
ik had halfmoonnails gespot in een film ...
ik was GEK op halfmoonnails tien jaar geleden ...
maar dat wisten we al
overdag een doodnormale kat
maar savonds wordt hij DE LAMPJESKAT !!!
hebben ze het over mij?
niks aan de hand
mijn werkplek
dit is mijn favoriete kinderboek van toen ik klein was !!!
blij dat ik was dat ik hem eindelijk gevonden had in een winkel
ik zat te kijken naar deze notities en nu zie ik het
blijkbaar had ik hier net gebeld over een baan want ik teken altijd sterretjes tijdens het bellen
en ik zie gegevens van een baan die achteraf niet leuk bleek te zijn 
maar dat wist ik toen nog niet : (
leuke poes heb je daar
schattig ook !!!
nog een leuke
lief
ik keek in die tijd altijd gossip girl
dan zette ik de video op stop
om een foto te maken van de sieraden hahaha
dit smeerde ik allemaal op mijn gezicht 10 jaar geleden
zoveel smeer ik er nu nog steeds op eigenlijk
een tekening die niet af is
en nog eentje
deze is wel af maar niet zo mooi *kuch*
kijk ... dat zijn de mooie fotos
daarom nog eentje
en nog eentje
en dan nog even een hele gekke foto
laatste (ook een gekke foto) haha
pop tarts !!! lekker 
zoë ook nog even op de foto
mam en leen en dyon : D
DYON LIEF !!!
nog eentje want is wel lief he
haha laatste
op de verjaardag bij thijs waarschijnlijk
mijn vader en dyon
deze vond ik zo leuk - zie je thijs lachen
en sophie !!!
dit is bij pappa en joke ???
ik denk dat het pasen was
raar want het is nu april en nog steeds geen paashaas gezien?
hoe kan dat



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡