zaterdag 30 april 2022

MY LIFE IN PICS APRIL




het is tijd voor de footoos van april

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

:0 begin april lag er gewoon nog sneeuw
op 1 april kreeg ik een bericht van mamski dat mijn veter los zat
maar daar trapte ik niet in
we hebben zonnebloempitjes geplant langs onze wandelroute
en het is KOUD
even wachten tot de zomer en dan staat het hier ook vol met bloemen want we hebben nog meer zaadjes geplant
mijn nieuwe verslaving !!!
het zijn kussentjes met een vulling die naar witte chocolade smaakt
maar in het echt is het een of andere paarse wortel uit japan
we kochten een krab-banaan voor de cats
ze wisten niet zo goed wat ze ermee moesten ...
mijn nieuwe favoriet onder de chips
deze van chio hebben een zoete pindakaas smaak
DE LEKKERSTE
het slotje is ietsje verkleurd door de zon
niet dat we veel zon gezien hebben de afgelopen tijd ...
kijk dit is de originele kleur
*ATTENTIE* de bananen bar geopend !!!
hier zie je me bezig met de blogpost van maart
toen at ik bijna deze hele snoeppot leeg :'-)
op het werk kreeg ik een berichtje van jordi of ik mee ging lunchen !!!
hij was onverwachts ook in lelystad aan het werk !!!
GEZELLI en lekker want ik nam een croque monsieur
even de vleugels drogen denken de vogels
met harry een bananen-boot gegeten bij de chinees
ik koos voor caramel-saus ipv chocolade
het was weer eens tijd om soft shell tacos maken - hier zie je een deel van de ingrediĆ«nten 
even met jordi meerijden naar het werk 
op het werk had ik zin in iets anders dan de saaie boterham met pindakaas - dus ik kocht deze rolletjes met ham en roomkaas en ook mijn favoriete nootjes: cashews met wasabi coating : D
klavertje vier van joke voor mamski 
had ik in een potje gedaan en meegenomen naar het ziekenhuis
van leen kreeg ik deze goedgevulde doos met chocolade eieren
want ik ging oppassen op deze poezebeest
en op deze natuurlijk !!!
ondertussen thuis in de bananenbar ...
tijdens het wandelen hebben we lammetjes gespot !!!
daar heb je spencer weer
en natuurlijk spike
lekker water uit de kraan drinken ^_^
gekke foto gemaakt voor de nieuwe telefoon van mamski
shoppen met leen
maar eerst een capuchino en een chai latte !!!
en een (het leek wel een) zelfgebakken koekje
jordi en ik gingen een dagje naar kampen
eerst even een terrasje pakken
en een lekker broodje eten - jordi nam 3 spiegeleieren en ik iets met mozzarella HEEL LEKKER
er was een kapper en die kapper heette judi hahahaha
daarna alweer op het terras maar nu voor een biertje en een wijntje en ... een schaaltje bruin fruit : )
ik dacht echt dat je dit zo schreef haha
en ik wist ook al niet hoe je douane schreef :0
tijdens het wandelen zagen we deze vlinder (waar is die vlinder dan hoor ik je denken)
(even goed kijken/zoeken want hij zit er echt hoor)
de kat probeert nog steeds bananen te verkopen
daar moest ik ECHT even mee op de foto
oke ... maar hoe schrijf je het dan WEL
(ik weet wel hoe je het eet)
OK zo schrijf je dat dus
binnenkort maar even een cursus nederlandse taal volgen D:
kleedjes markt want het is koningsdag
ik heb veel verkocht en gelukkig was het mooi weer
de aarbeitjes en de witte bloempjes waren erg populair
jammer dat ik maar 4 paar van elk had gemaakt
de bak met afdankertjes is hier al half leeg !!!
thuis heb ik nog veel meer want ik ben een verzamelaar
deze moest ik even apart houden voor iemand die geld ging halen
die grote heb ik nooit gedragen
(ik hou van grote oorbellen maar deze zijn zelfs voor mij te groot)
de volgende dag was het pas echt koningsdag en natuurlijk aten wij een tompoes
ik maakte een verjaardagskaart voor poeseke
en ook een voor spike en spencer - wat een dotjes of niet !!!
poeseke was er blij mee - hij kijkt in ieder geval heel tevreden
spike en spencer ook blij met de kaart
maar je ziet spike denken:
waarom maar 1 kaart we zijn toch met zijn tweetjes?
wat heb je daar jordi
OMG LEKKER !!! marshmallow van de BBQ !!!
gerrit jan was jarig dus we waren uitgenodigd voor een BBQ !!!
LEKKER EN GEZELLIG !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN APRIL ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

HET GEKKE KONIJN IS ER WEER want het is pasen
rare bril gegeven aan de nieuwe wolf op mijn eiland
en nog zo'n bril in een andere kleur want het is zo grappig als hij die opdoet
mijn mooie gouden rozen veldje
ik maakte deze jurk
zelf ontworpen mooi he
even poseren want dat moet op instagram natuurlijk
ook even de achterkant filmen want daar zit een leuk strikje


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN APRIL DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar geleden moest ik DIT opruimen
de schuldige zie je onderaan de foto snel wegvluchten
tien jaar geleden keek ik de serie gossip girl en maakte ik fotos van de sieraden die ik daar zag
en ik bakte koekjes
dat deed ik bijna elke maand 10 jaar terug
wel heel lekker natuurlijk
kijk weer een ketting
en nog een ketting
dat is stormpie !!!
en een glas rode drank ... dat kan maar 1 ding betekenen
oppassen op het huis en de kat van harry
hier zie je het dagboek dat ik voor harry bij hield haha
je mag het lezen ik heb het gecontroleerd lol
lekker duidelijk te zien deze ketting heel mooi : /
een tafereel in mijn huis aan de hanekamp *HANEKAMP!!!*
in mijn ooghoek zie ik een zwart monster
onee het is die lieve poesiecat stormpie !!!
nog een lieve poesiecat
kijk die pootjes
kijk dan : O
en dan NOG een andere poesiecat en deze mis ik erg hoor :'-0
lekker lekker lekker gauw weer eens maken
dit is vis met kruidenkaas en bacon in bladerdeeg
YUMMYYYYYYYYYY



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡