dinsdag 31 mei 2022

MY LIFE IN PICS MEI

 




het is tijd voor de footoos van mei

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!


kijk eens hoe druk? er was een treinstoring toen ik naar meppel ging
dit zag ik bij xenos - die heb ik ook in animal crossing !!!
wel raar want als je dit koopt heb je er minstens 10 nodig voor een leger toch?
dit maakte ik toen pappa en joke langskwamen
we gingen gourmetten
en als toetje maakte ik een lekker ijsje 
kijk dan lalalalalala
heel lekker
mn vader vond het ook een geslaagde ijscootje
ik had nieuwe oorbellen die dag (ali was langsgeweest)
het was een gezellig dagje :D
jordi is een popje op mijn hand hahaha
dit zag ik bij de voordeur
ik tikte ertegen en toen kropen er 10.000 spinnen over de gevel :0
klussen bij harry
even harry als een popje op mijn hand gezet
thuis nam ik een DROPSHOT LEKKER !!!
#nomakeup #nofilter euh wel een filter want dat doet mijn telefoon automatisch hehe
poesje zit weer op haar favoriete plekje ... de bananenboot ...
hartje op de straat
ik zag dit leuke jasje aan de kapstok hangen
geen idee hoe we daaraan komen
dus ik heb er een leuk nieuw jasje bij =D
spek-lolies van pappa en joke gehad !!!
eerst de kop eraf natuurlijk en dan de rest
de poezen lagen klaar voor een mooie foto
in gingen weer de tuin zitten want de zomer is begonnen
ik bestelde een tosti in de tuin
met heeeeeeel veel ketchup natuurlijk
onderweg naar meppel
bestelde ik een egg wrap voor onderweg
lekkahhhhh
bij mamski lag de poes al klaar voor een mooie foto
en thuis lagen ze er ook klaar voor
ik nam een chai tea en ook jordi ging poseren voor een leuke foto
ik heb een nieuwe app om fotos te bewerken 
maar jordi... wat doet die eekhoorn op je schouder?
klussen en dampen bij harry
al die damp is in scene gezet
normaal damp ik niet zoveel uch uch
mijn broek is al aardig wit
nu de muren nog ...
mijn schoenen ook wit ... en zelfs ... mijn sok !!!
goed bezig harry
het huis schiet al op hoor 
(mag ook wel na zes weken hahahahah)
alweer een hartje gezien
even een mooie sfeerfoto van het altijd prachtige lelystad
ik had deze snoepdoos van harry gehad
de bloemen haalde jordi uit onze tuin
wij hebben wel 1000 bloemen in de tuin !!!!!!!!!!
deze foto maakte ik op mijn werk
want ik moest die stekker regelen
eerst had ik thuis gekeken
bij de ict hadden ze ook al niks
jeetje nu gaan ze het maar bestellen op amazon
was toch wel een keer weer tijd voor een liftselfie dacht ik ...
even een foto van pebbles tussendoor
jordi maakte banana pancakes voor ons tweetjes !!!!
lekker zeg ik lust er nog wel een paar hoor
we gingen weer naar monstersushi omdat we een kortingsbon hebben gehad
(die waren we vergeten dus haha jammer geen korting maar wel lekker gegeten)
hier zie je de monster sushi
die hadden we wel groter verwacht eigenlijk
monster? sushi?
past nog wel in mijn bekkie zo hoor 
lekkkkkkeeeeerrrrrr
ik krijg er alweer zin in nu
kijk deze dan - mooi met die klaproos ernaast
dit is rauw vlees - die moesten we zelf opbakken
natuurlijk dronk ik BUBBLE TEA LEKKER
de ober maakte deze fotos maar ik had perongeluk de verkeerde foto gewist en nu heb jordi zijn ogen dicht :/
WAT IS DAT - MAMSKI SCROL SNEL VERDER
dat is een octopussy haha - eigenlijk is het een inktvis
bakken en opeten liet ik allemaal aan jordi over maar ik heb het wel geproeft hoor
het gezichtje daar haalde jordi ook zijn neus voor op
maar verder was ALLES op hoor
ik nam mochi ijs als toetje en ik kreeg er een cocosdrankje bij
ik had buikpijn (niet van de octopus hoor !!! ik was ongi!!!) 
een kruik en twee poezen helpen dan wel
ik had bijpassende kleding en oorbellen bij de ongi bui haha
een weps op mijn werkplek !!!
cocktails bij joke en pappa !!!!
ik hakte een stukje van mijn vinger af toen ik joke ging helpen om het eten klaar te maken !!!!
heb even wat leuke fotos door de foto bewerking app gehaald
dit is de mooiste
100 keer dezelfde foto door de app heen halen levert rare dingen op haha
deze dan - jordi lijkt wel een manga poppetje
deze vind ik wel leuk alleen jammer van die bert en ernie wenkbrauwen |:-/
DEZE DEZE
hahahahahah deze is RAAAR !!!!!!!!
zo raar


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MEI DAN ???

NOU dit dus:

JELLYBEANS ETEN IS WAT IK DEED
poesje wil ook
allemaal kikkervisjes op de foto gezet
mijn werkplek in de hanekamp
((( HANEKAMP !!! )))
twee boeken van mijn favoriete schrijver gekocht
!!! ik verzamel ze allemaal !!!
inmiddels heb ik er ... nog niet zo veel na 10 jaar ...
10 jaar geleden at ik ook al veel tosties alleen met iets minder ketchup
daar is het poesje weer, tien lentes jonger maar niks veranderd
waar zijn we ???
mamski was 60 jaar geworden dus we gingen naar de apenheul !!!
die kleine aapjes zijn de leukste
dyon was er ook bij natuurlijk !!!
daar is mamski met dyon
en bryan met dyon
en janjaap met ??? wie is dat ??? bokito ???
het regende wel een beetje die dag
mamski en thijs en janjaap !!!
thijs
thijs wilde niet nat worden dus dan maar die rare roze plu op doen
die was van sophie natuurlijk !!!
paulien en de kids
ik weet nog dat we zeiden ...
... dit zijn net van die fotos ...
die gemaakt zijn door de paparazzi hahaha
dat is wel echt zo
deze is leuk
leuke fotos van sophie !!! lief !!!
mamski en thijs
en lenepeen met dyon
en lena met bryan !!!
sophie doet een dansje
en dan nu in de draaimolen
kijk hoe leuk thijs het vind
dikke pret
en weer terug naar de aapjes
oh ik was er zelf ook bij hahahahah
over de loopbrug met zijn allen
er was ook een pauw bij die dag
mamski rookt een sjekkie tijdens de pauze
en voert de eenden met een soepstengel hahaha
janjaap heeft een aap op zijn been :0
paulien ook al :O
leuke foto van drie generaties
even op de rug van bokito dan maar
mooie foto alarm gaat weer af PIEWPIEWPIEW
bokito nog even een flinke klap geven voor we weer naar huis gaan haha
stoute aap bokito wat heb je nou gedaan met die vrouw ik zag het op het nieuws foei



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡