donderdag 30 juni 2022

MY LIFE IN PICS JUNI



het is tijd voor de footoos van juni

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

deze ketting kreeg ik ooit van jordi uit de ziekenhuis winkel
laatste foto van animal crossing ???
ik speel het haast niet meer nu ik alles in het spel wel gezien heb
zeldzame schatkisten ???
daar heb ik er wel 1000 van ...
dit kwam binnen - dankje wel ome ali
jordi gaf me een hoop flessen hugo kado met verschillende smaken
lekker lekker lekker
op het werk was ik de hele dag alleen op de afdeling
ik maakte deze fotos alsof ik me verveelde
maar eigenlijk had ik het superdruk die dag !!!
YAY ik heb een ring gemaakt van de strikjes
uit eten bij een all-you-can-eat in kampen
dit is wat ik allemaal heb gegeten
hierna ging ik nog twee keer langs de toetjes en het paste allemaal net
ik zag daar een baby met een bekend t-shirt
dat shirt heb ik zelf ook thuis liggen !!!
gelukkig had ik het niet aan die avond
oh kijk - hier zie je de eerste toetjes ronde
die churro lag niet bij de toetjes maar past er heel goed bij vond ik zelf
tweede ronde !!! lekker met die peertjes en die caramel bolletjes waren fantastisch
hartjesring <3
thuis dat t-shirt erbij gepakt
gewoon het zelfde maar dan 10 keer groter ........
jordi koos mijn oorbellen
anders had ik deze blaadjes nooit gedragen
zo lief en kijk eens goed
je kan de kussentjes onder het voetje zien
die moest ik wel even aantikken natuurlijk - lief !!!
cheeseburger op het werk ???
ik werk er al 3 jaar en dit is de eerste keer dat ik iets heb gegeten van de burger king daar (die zit 3 minuten op loopafstand van mijn werk)
dat was LEKKER kan ik je wel vertellen
denk je dat ik genoeg cupasoep heb op mijn werk ???
jawel want ik drink er 3 per dag :0
de ingredienten voor mijn favoriete baksel
!!! en dat is deze short bread !!!
wat een k*t naam eigenlijk want het klinkt helemaal niet zo lekker 
maar het is WEL heel lekker
en het is heel erg gemakkelijk om te maken
het is gewoon een bouwpakket voor mensen die niet zo goed kunnen koken 
zoals ik haha
lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
grote velden met gele bloemen
dat kwamen we tegen tijdens het rondje meer
pindakaas specials proeven op t werk
druiven-jam met pindakaas viel tegen maar die met witte chocolade is ECHT heel lekker
niet zo duidelijk te zien maar hier zie je een zalm met een ander visje in zijn bek
niet dat hij er van kan genieten want hij wordt zelf opgegeten
dat vonden wij zeer smakelijk mjam mjam
we waren op een feest van jordi zijn werk !!!
daar was ook een cartoonist en we hadden geluk want niet iedereen kon worden getekend omdat het zo druk was bij hem
foto van ons 2tjes
foto van jordi met een ondergaande zon
zo romantisch
foto van jordi en mij en hij lijkt wel een standbeeld haha
pepsikat ligt lekker te slapen
oh! er was ook bingo en we hadden fotos gemaakt in zon fotohokje :D
ali kwam langs maar deze keer was het niet voor mij
het was voor mijn vader en het is een usb met een heleboel terabytes aan geheugen erop
welkom op de vuilnisbult van poesje
af en toe neemt ze dan een duik in de vuilnis
ik ontdekte de lekkerste mochi ijs ooit en die kun je gewoon bij albert heyn kopen
kijk hier zie je de verpakking
we hebben de cartoons ingelijst !!!
dit was vlak voor de musjes het nest gingen verlaten bij mamski op het balkon
schattig zo met zijn tweetjes dat ze naar buiten kijken naar die gekke vrouw met de esigaret op het balkon
ik nam een verantwoorde snack in de trein want ik ben goed bezig - ahum
thuis zat droppie gezellig naast jordi
okeeeeeeee dit is mijn nieuwe hobby
een app die fotos laat bewegen op muziek
deze dan hahaha
zo grappig
nog een dan lol


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JUNI DAN ???

NOU dit dus:

de poes deed heel raar 10 jaar geleden
zou ze dat nog wel eens doen ???
leuke kleuren combinatie
jammer dat ik die ring nergens kan vinden
heb net even gezocht en hij is echt weg :'-[
het gekken uurtje is nog niet voorbij
kijk eens naar die rare blik die kat is echt gestoord
leuke sleutelhanger voor de telefoon gemaakt ???
hier zie ik dat er twee rode steentjes bij zijn gekomen in de ogen - echt leuk maar jammer dat deze ook is zoekgeraakt na tien jaar ...
wat is dit voor rare outfit - ik kan niet geloven dat ik dat echt aan had
volgens mij gaat de reis naar amersfoort
gekkenuurtje in de trein is dat
lollies eten op de terugweg
gekke fotos maken met lollies haha
lollies als ogen ... oke
lollies op de goede plek nu
boos kijken in de trein
we zaten toch niet in de stilte coupe hoop ik
deze outfit is nu weer helemaal in - even tussen de mottenballen zoeken dan
wat zijn dit voor gekke pruiken !!!
die waren voor een feestje van bryan en leen geloof ik
staat me goed dat blond ahum
hahaha alleen de smink ontbeekt nog maar tegenwoordig heb je ook witte pieten
nog eentje dan - deze fotos zijn zo leuk !!!
was ik totaal vergeten dat we ze gemaakt hebben
elke maand weer een verassing wat er voorbij komt in de fotos van 10 jaar terug
hier zijn we op de verjaardag van mijn pa
hier nog een van mij en dyon en de rode kater van die stripfiguren :)



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡