zondag 31 juli 2022

MY LIFE IN PICS JULI



 het is tijd voor de footoos van juli

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!


dat zie je niet vaak - de poezen zo samen
dat zie je niet vaak - een zwarte neusstrip haha
wat zeg ik je ... ze zijn alweer samen
kijk wat ik nou heb gehad van ali
echt TE MOOI
deze dan ... een stukje water aan een ketting
een stukje blauwe oceaan
ik maakte een nacho overschotel
ik at mochi-ijs
het was tijd om weer eens bij de burger koning langs te gaan
dit is de huiswerk tafel van jordi !!!
uiteindelijk ging hij studeren in de tuin
kijk eens naar de staart van poeseke
hij had hem hierdoorheen gehaald
mooie groene kwast poeseke !!!
dat het niet op die mooie witte muur terecht is gekomen mag een wonder heten
pas na 4 maanden was deze buis vol chocolade leeg !!!
ik nam twee soorten ijs en het lijkt net of de haai zijn eieren bewaakt haha
heb je zon mooi woord en dan kan je het nergens kwijt ...
het waren ook nog mijn laatste letters !!! zo jammer dit
aha de boot uit china is ook weer aangekomen
dit is wat ik heb gescoord !!!
gelijk een nieuwe ketting gemaakt
wat een lekker zacht bedje ...
... zit er in het vogelhuisje !!!
mijn favoriete ijsje !!! want ik heb nu steeds deze en niet meer de mochi-ijs dus
wij zijn op weg naar ... den haag en scheveningen voor onze trouwdag !!!
eerst een broodje in den haag
daarna naar scheveningen en gelijk door naar het reuzenrad !!!
we hadden er zin in
al vond ik het een beeeeeeetje eng haha
kijk je ziet de duikers heel ver weg onder ons
mooi uitzicht daarboven
eerst kocht ik een zak drop en daarna ging ik met het rad op de foto
dit was zo grappig om te zien - paspoppen in alle kleuren van de regenboog
OMG wat is dit nou
rustig maar - het is een broodje worst
ik ook op de foto ermee natuurlijk
daarna met batman
want we waren in een spelletjes hal
zo leuk !!!
daarna een wijntje op het terras
en daarna naar het vissen museum
we zagen wel 1000 soorten vissen
en ook een krokodil !!!
en gifkikkers waren er ook
dit is wel een heel fraai exemplaar vis
kijk dat bekkie en die ogen 
(of zijn dat neusgaten?)
jordi even mooi op de foto gezet
daarna wilden we eigenlijk niet meer naar huis dus gingen we naar een hotel
moesten wel nog even vanalles kopen om de nacht te overleven
dit is mijn stash en de tandpasta leen ik wel van jordi
jordi had namelijk tandpasta in zijn stash !!!
savonds lekker op het terras gegeten 
ik nam een falafel burger en jordi nam kipsate
een dag later zagen we deze wonderlamp van aladin
en dit grappige kunstwerk
even dampen en daarna gauw naar het ontbijtbuffet
na het ontbijt nog ff een strandwandeling maken
en weer met de bus naar den haag
in den haag kochten we allebei zon leuk katje in chinatown
thuis hadden we deze kaartjes gekregen voor onze trouwdag
weer een dag later bestelden we sushi !!!
dit leuke flesje met jellybeans kregen we erbij
jordi had een motje gevonden - dit is de voorkant
en dit de achterkant - de achterkant is veel mooier dan de voorkant :0
waarom herkent wordfeud dit woord niet
ahum geen idee hoe je het dan WEL schrijft
ik kon met jordi meerijden en zag deze auto met 1 van mijn bijnamen erop STRIJKER
lekker tussendoortje is dit zeg
ik krijg er geen KICK van als ik mooie woorden niet kwijt kan op het scabble bord ....
taadaa super leuk jurkje gevonden in de ... 
... in de supermarkt !?!?!
ik heb weer een keer zelf sushi gemaakt - goed gelukt en was erg lekker :)
poesje wil ook
vandaag bij de supermarkt zag ik dat de leuke jurkjes in de aanbieding waren
OMG gelijk nog twee gekocht - de blauwe is het mooist !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN JULI DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar geleden hield ik ook al zo veel van drop en advocaat toffees
de kat wast de poes in de badkamer
ZE LIJKT WEL IN TRANCE
dikke stapel boeken zeg - denk dat ik vakantie had ofzo
kijk mijn sieraden ... is dat een auto ring :0
alle ingrediënten voor enchiladaas want die maakte ik heel vaak
de poes ziet eruit alsof hij een kater heeft
koekjes gebakken
met roze glazuur :D
en hartjes koekjes zo leuk
op de foto met kleine dyon !!!


ZIJN ER NOG 
GRAPPIGE 
FILMPJES DAN

ja dus:











♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡