woensdag 31 augustus 2022

MY LIFE IN PICS AUGUSTUS



  het is tijd voor de footoos van ...

!!! AUGUSTUS !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

ik kon een paar weken elke dag met jordi meerijden
gezellig samen naar lely-city
SPECIAAL VOOR MAMSKI EEN FILMPJE ERVAN
dit kussen zagen we bij de hema en hebben we gelijk gekocht
zo leuk is die
dit is mijn kluis eh voorraadkast op het werk
het is vrijdag en daar komt jordi met de snacks !!!
tante annie salade ???
zie ik dat goed ???
zelfs harry maakt nu de tante annie salade
hij maakt het ook wel eens voor anderen en dan zegt hij dat het een tante annie salade is grappig toch
oppassen bij twee hele lieve poezenbeestjes !!!
kijk die marilyn monroe poessie 
ik ging buiten zitten met de poezen
maar we moesten wel de schaduw opzoeken zo warm
de planten hadden het ook warm, dus jordi ging ze een douche brengen
crackertjes in de trein?
DAT WORDT WEER EEN FILMPJE VOOR MAMSKI !!!
ik ben weer bij de poezen
we gingen de tuin in met zijn 3en haha gezelli
thuis zag ik een dikke rups
rara wat is dit?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


het is een dikke vlieg !!!!
hij was HEEL groot
de zonnebloem is namelijk even groot als een verkeersbord dus reken maar uit
ik kreeg dit van harry als bedankje voor het klussen nog !!!!
nou graag gedaan hap hap
janjaap stuurde deze foto
ik had wel verwacht dat deze heel lekker was en gelukkig vond janjaap dat ook
zelf maar even aan de dropshot bij gebrek aan beter
schoolplein-poes !!!
jordi ook op de foto
en nog een want beide fotos waren zo leuk dat ik niet kon kiezen
wat zou er nu komen?
FILMPJE VOOR MAMSKI NATUURLIJK
toch maar een fles appenpokken euh apenshot gehaald !!!
deze leuke koekjes ben ik helemaal fan van
een liftselfie....
waarschijnlijk de aller aller laatste in mijn leven
beetje dramatisch haha maar vastzitten in een lift is geen pretje .....
deze wilde ik eigenlijk natekenen
maar ik had al een andere illustratie klaarliggen
wijntje op de verjaardag van anita
ijsje op de verjaardag van anita!
we hadden een zeldzame vlinder gespot
tenminste ... dat dachten wij
maar een dag later zag ik er nog eentje in stadshagen
we gingen dus op vlinderjacht
hier zie je jordi de vlinderfluisteraar in actie
best moeilijk op de foto te zetten want hij klapt zijn vleugels steeds naar binnen
toch een paar mooie fotos gemaakt
daar proost ik op
want ik had nieuwe plastic wijnglazen
dat wilde ik al heel lang hebben 
(plastic wijnglazen)
DEZE HAD JE KUNNEN VERWACHTEN MAMSKI
OKE TOCH NIET ZO ZELDZAAM
want nu kom ik de vlinder ALWEER tegen
bezig met sieraden maken want ik ga weer achter een kraampje zitten met ons harry
met leen ben ik weer bij de la bamba geweest voor een grote zak friet yaaaay
deze had ik gekocht bij de hema en deze is heel lekker!
ik wilde weer eens danoontje ijsjes maken
#poesjewilook
rara waar ben ik
in emmeloord ivm met die K#T staking van de NS
gelukkig is de nieuwe BBQ wel blij
en zijn baasje ook !!!
en de gast die BBQ restaurant jansen komt bezoeken OOK
dit gooide jordi op mijn laptop want het was groot nieuws
(pombeer chips in mini variant!!!)
de koekjes gingen ook mee naar de kraampjes markt
okee het is gewoon een rommelmarkt alleen verkoop ik geen rommel hum hum
hier zie je wat ik allemaal verkoop
sint en de kado dief is na al die jaren EINDELIJK verkocht
ondertussen in zandvoort
ondertussen bij harry thuis
een dag later was jordi alweer in zandvoort en deze keer samen met janjaap en ronald !!!
MAX HEB GEWONNEN YAY


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN AUGUSTUS DAN ???

NOU dit dus:

ziggy aka poeseke op de foto zetten 
en een slapende zoe
poeseke ging ook maar slapen
wat een sexy snoepjes ahum
mijn tosti was te mooi om op te eten
met mam naar de schoenenwinkel en dan weet je wel wat er gebeurd
ze heeft alle high heels aangehad !!!
later heb ik deze foto gebruikt voor een kadobon
KIJK IK HEB HET ERBIJ GEPAKT
manolo mam: zijn high heels nu haar ding?
30 graden was het zo te zien
lijkt wel een sollicitatie gesprek van de jamin haha
oke ik ga op sollicitatie bij mijn zusje 
... in een ... in een hotel ???
en wat zit er voor gruis in die bekertjes hmmmm
OKE met leen een weekendje weg !!! lekker wijnen
en lekker uit eten ...
PIZZA !!!
heel gezond want er is salade bij
aha de pizza is op
verder met wijnen dan
daarna koffie
SLOEK
capuchino
das maar 2 slokken he
lollies vreten op straat
en op de kade
en in de lucht ???
haha let op de boot
nog even wachten
even wachten nog
ja we hebben beet
duizend fotos van leen en ik op straat
oke ... dan heb ik wel een leuk idee:
DAAR KOMT EEN FILMPJE VAN
ik probeer een beeld tegen te houden voor het omvalt
leen helpt mee
ik probeer het ook nog een keer
lukt het leen dan wel?
wat is dit
dit is snoep sorteren op een hotelbed
oke nu volgen duizend fotos in de hotelkamer
ik heb een paar gekozen
anders wordt deze blog wel heel lang
leen pakt mijn hoofd beet
ik ga leentje even optillen
die is mis hoor leen
de volgende dag aan het ontbijt
wel een gezond ontbijtje
oke de jus is gezond
dit... niet echt
is dat cake met kwark en jam ???
leen eet wel een gezond ontbijtje
HAP
ondertussen toch nog even solliciteren haha
wat was er ook alweer met dat krokodilletje
mr. croc noemden we hem en we maakten zelfs een facebook voor hem :O
volgens mij zetten we hem op gekke plekken in elkaars huis
ik heb dat krokodilletje nog steeds! echt waar!
oeh lekker
deze foto vraagt om een film !!!
komptie:
L O L
nog meer snoep maar nu in de trein terug naar huis denk ik
aardbeitjes met suiker
mondjes van snoep euhhhhh
oke ???
ahum ik maak even een filmpje hiervan
haha
thuis mijn makeup er af gehaald
wat een dunne wenkbroutjes had ik toen zeg
dit is de na foto met make-up erop gesmeart
deze foto gebruikte ik voor mijn cv maar wel in zwartwit
wat lief !!!!! mamski en dyon
wat een bolle toet : )
nog een foto want deze zijn zo leuk 
een projectje waar ik altijd heel druk mee was
ik was helemaal gek van sugarskulls
had er zelfs twee blogposten over gemaakt:
die eerste is mijn meest bezochte blogpost ooit geworden echt waar :O
kijk:

jam maken van vruchtensap !!!
want dan krijg je jam ZONDER stukjes
dat is wat ik altijd zoek namelijk
daar is ook een blogpost van:
M T W V D B: DIY JAM ZONDER STUKJES !!! ♥
hier zie je de jam
en hier op een rijstwafel 
LEKKER IK GA HET WEER MAKEN DENK IK
JA!
dyon lacht zo leuk hier !!!
de kamer van dyon
hee is dat de meindert hobbemastraat ?????
in de tuin met mamski en volgens mij zie ik daar een peuk




OKEE DAT WAS HET WEER


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

1 opmerking:

  1. Ja die vlinder is héél bisonder en stiekem jaloers dat ik die ook graag een keertje wil zien tegenkomen ! Ja komt met de warmte wel steeds noordelijker voor maar nog niet gezien. Komt u maar Koninginnepage M O O I hoooooorrrrrrrrr :-x

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡