vrijdag 30 september 2022

MY LIFE IN PICS SEPTEMBER





 het is tijd voor de footoos van ...

!!! SEPTEMBER !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

deze maand begonnen we met een BBQ
een nieuwe BBQ machine = harry uitnodigen natuurlijk
het oranje poesje van de buren was er ook
wat een lieverdje of niet ???
lekker veel gras vreten uit onze tuin die buurkatpoes
deze vonden we tijdens het wandelen
... helemaal uitgedroogd ...
nieuw snoep ga ik altijd proeven
beiden voor herhaling vatbaar
harry had boterkoek gebakken voor de rest van het weekend haha
dikke poesje lieve poesje
waar ben ik ???
overdag naar de bioscoop !!!
twee films maar liefst ???
NOPE en daarna TOPGUN 2
dat kan alleen in je vakantie haha
daarna lekker uit eten
mijn voorgerecht bij de mexicaan
geen fotos van het hoofdgerecht maar check dit toetje
helemaal blij - dat moest worden vastgelegd
op de verjaardag van leen en marvin was er een regenboog te zien !!!
MIJN EERSTE SCHILDERLES
en dit heb ik gemaakt hehe best goed gelukt toch
maar dat is ook niet zo gek als de juf steeds je kwast afpakt haha 
mijn huispak - helemaal in het grijs
het kleine zwerfpoesje gespot verderop in de straat
kaart voor joke op de post gedaan
grote bos harten bloemen van papier - mooi he ???
fruitbroodje van mamski gehad lekkah
jordi heeft een poezengame !!!
even een krabpaal opgesnord
het was een echte poezendag
deze lag opschoot terwijl jordi het poezenspel aan het spelen was
wasserette noem ik dat als de kat aan het poetsen is
nog een filmpje van de wasserette
waar ben ik
weet je het al - goed kijken met je OOG
teamuitje dus kan alleen fotos van mezelf plaatsten haha
dan maar op de foto met deze bei
er was ook een mooi kunstwerk
gemaakt van allemaal beschilderde steentjes
heeeeeel veel orchideeen 
en hier zie je hoe een paksoi groeit
oke dit is de floriade in almere
heel veel bloemen daar
even op de foto als een bloemenengel ahum
deze wil ik tekenen en schilderen
hoop dat de tekening bovenaan lukt haha
(als ik dit schrijf moet ik nog beginnen)
(als je denkt waar HEEFT ze het over dan heb ik iets anders getekend)
ik ging 8 appels proeven en daarna moest ik vertellen welke het lekkerst was ahum
de lucht was heel mooi die dag !!!
uit eten met de collegas !!!
de collegas staan niet op de foto dus die moet je er maar bij bedenken
mijn voorgerecht
mijn hoofdgerecht !!! ik nam gegrilde bloemkool
OMG super lekker was het allemaal
het nagerecht - ik heb die viooltjes ook opgegeten
(weet niet of dat nou zo verstandig was...)
ikke helemaal blij met de toetje
in het ei zat een sinaasappel bavarois zo lekker


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN SEPTEMBER DAN ???

NOU dit dus:

leuk idee voor een armband opgeschreven
10 jaar later kan ik zeggen dat ik dit nooit heb gemaakt haha
ook een leuk idee maar nooit wat van gekomen
ik was hier altijd heel druk mee 
(gossip girl kijken en fotos maken van de sieraden)
hm... ik geloof dat ik iets met witte kralen heb gemaakt wat hierop lijkt
(maar waar zijn de fotos ???)
bezig met vruchtensap om weer jam te maken
alweer jam ??? vorige maand ook al dus het vliegt er door heen zeker
smeerde het ook overal op herinner ik me
hier pita kaas met jam ertussen
dit hing in de wc bij mn moeder haha
leen en mam en dyon
en nog eentje - dit is op het station in meppel
dyon in de kinderwagen
even overleggen met mamski welke speeltje aan de beurt is nou
FILMPJE BIJ LEEN THUIS 
NOG EEN LEUK HE
sophie was jarig !!!
thijs op de schommel
wat is dat daar op de achtergrond ???
springkussen en wie is de eerste die erop gaat haha
leen en marijk smeren toosjes
hangen rond bij de schommel
joep komt er ook bij
mamski en dyon er ook nog bij
volgens mij had ik wel een meter langer haar dan ik nu heb
pap pakt een geweer erbij
niet sollen met de waterpistool-springkussen-cowboy
beetje rondhangen en bierdrinken op het springkussen
hapjes binnen handbereik
volgens mij krijgt jj hier een duw
hij valt om
thijs er ook bij haha
zelf ook maar even op die springkussen hupsen
ondertussen in de hanekamp
tijd voor crackers met jam
boterhammen met jam
zuivelspread met jam
en niet te vergeten pindakaas met jam
een paar dagen later op de boot van pappa en joke
foto van mij en joke
op de foto met de boot
elke dag gaat hij een beetje vissen
een beetje knuffelen met de hond
nog een beetje knuffelen met de hond
en even snurken haha
de reden dat ik geen bloemen wilt is dat die KATZE altijd ervan zit te vreten
alweer een verjaardag ???
WIE IS ER JARIG
het is bij bryan en leen dus marvin en leen zijn jarig !!!
maar eerst wat leuke fotos van pap en dyon en thijs
de kids zijn aan het gamen ??? 
dyon aan het bier ???
nog een van dit stel want ze staan er zo leuk op
paulien wilt niet graag op de foto haha
nog een van pap en dyon
mooi op een rijtje
sophie lekker aan het kleuren
joke en thijs
janjaap is ergens druk mee haha
welke kleur zal dyon kiezen
janjaap nog steeds aan het friemelen
weer een rijtje
proost op de jarige !!!
nog steeds druk aant gamen
zijn er te veel fotos
dit is nog maar een kleine selectie van wat ik tegenkwam
ahhhh wat een ukkie is thijs hier !!!
thuis een huispak aan 
wat is dat eigenlijk voor rare combinatie met dat gele ding eronder
dit is bij harry en ik weet nog dat deze zelfgemaakte stroopkoekjes LEKKER LEKKER waren !!!
dit kan ik me niet meer herinneren - zijn dat mini quiches ???
oke daar is weer een sieraden project
heel leuk
nooit gedragen alleen voor deze foto
geen idee waar dit was :0
een of ander museum in de buitenlucht
wel mooi die bol
de natuur is vaak net zo mooi
OMG hier een foto van de start van het schilderij voor thijs !!!
poeseke is helemaal bekaf
!!! WAT VEEL FOTOS DEZE MAAND !!!


OKIDOKI
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:





OKEEEEEEY DAT WAS HET WEER




TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡