maandag 31 oktober 2022

MY LIFE IN PICS OKTOBER

 


 het is tijd voor de footoos van ...

!!! OKTOBER!!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

nieuwe oorbellen gemaakt
bijna een maand later nog niet gedragen
(behalve de hartjes dan - die zijn favoriet)
weer een schilderles gehad
ik zet alles van deze maand even op een rij
les twee van dit schilderij
en derde les van dit schilderij - hij is af !!!
even alles op een rijtje in een filmpje
de kat lag op schoot
bij jumpo voor niks zitten sparen want de autos waren op grrrrrr
bij harry geweest want hij was jarig
we aten chinees !!!
op mijn werk krijgen we gratis vitaminen
ja op die manier eet ik wel fruit natuurlijk
een blog is geen blog zonder lift-selfie
rara waar zijn we ???
in de vlindertuin in havelte
de meeste vlinders hielden winterslaap
maar we hebben er nog heel wat gezien hoor
zoals deze prachtige vlinder
en deze met doorzichtige vleugels ???
in het winkeltje was een comeetstaart te zien
die was de dag ervoor geboren !!!
tussen de middag aten we daar tosties
daar zit je dan tussen het ongedierte je gegrilde boterham weg te werken ...
ik heb een film gemaakt van onze avonturen in de vlindertuin !!!
daarna nog even wandelen om paddestoelen te zoeken
nou - we zagen er genoeg ahum
ook zagen we veel van deze torretjes
(daar is ook een film van)
even op de foto met de boskabouter
boskabouter was van schrik gekrompen
er is iets nieuws !!! twix met speculaaskoek !!!
(ik vind zelf het origineel lekkerder)
alweer gratis vitaminen gevonden op het werk
daar moet wel wat tegen over staan
(even wat ongezonds tussendoor)
LET OP - DEZE ZIJN MET WITTE CHOCOLADE EN ZEER VERSLAVEND !!!
zo lag zij bij jordi waar ik natuurlijk gauw een foto van gemaakt heb
alleen het toetje staat erop
we gingen uit eten met christian !!! gezelli !!!
deze foto stuurde harry ons
de kat is erg blij met zijn nieuwe vriendje
(dat is een gieter die ik harry voor zijn verjaardag had gegeven)
ondertussen bij de tandarts
wilde altijd al een keer op de foto met deze mooie muur
eindelijk een keer een lege wachtkamer dus ik pakte snel mijn kans
berichtjes tussen mij en harry waar ik om moest lachen
dat was de dag voor halloween !!!
deze kreeg ik van mamski !!!
avocado zijn het lekkerste ontbijt !!!
sexy poes gespot op de bank aan de graspieperstraat
voorbereidingen voor het halloween griezel festijn
het begint al aardig griezelig te worden
oke nu worden we pas echt bang
snacks op tafel staan gereed
peppi heeft een nieuw mandje van jordi gehad !!!
de ome griezelsalade kan op tafel hoor !!!
(aardappelsalade met kip en worst en ketchup en ei)
ga je lekker een oog opeten harry ???
toch handig zon mes als ketting om je nek
harry is met deze tattoos op zijn gezicht naar ons huis gefietst
hahahahahaha
jordi - die slangenoorbel staat je goed
ik wilde ook een keer iets echt heel smerigs maken en dat is gelukt of niet
hm lekker die brokjes kots
(vanillevla met kleurstof en mini marshmallows)
(donut met snoeptanden en suikeroogjes)
zondag was het 20 graden ???
in oktober ??? jazeker wij gingen natuurlijk een stuk wandelen met zonder jas : )


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN OKTOBER DAN ???

NOU dit dus:

FOTO MAKEN VAN THIJS 
lekker aan het spelen met janjaap
en met sophie
daar is poeseke
oja - die lust ik 10 jaar later ook nog wel hoor
en dat ook wel - kruimelroomvlaai met slagroom ???
een vaat-doekje in de vorm van een hart 
lief hoor <3
oja - breng me niet op ideeën (rent naar de supermarkt)
twee poezen op een ouderwetse televisie
10 jaar geleden was het ook herfst ???
tien jaar gelden maakte ik deze blogpost
volgens mij show ik hier mijn nieuwe armband
lollies van chocolade lekker
de benodigdheden voor mijn halloween toetje !!!
even een been kleien
haha ik gebruik marsepein van zon hema worst
jaja dat ziet er nasty uit hoor
ugh
en als het op is ziet het er ook nog steeds heel viesterig uit
maar wel gezellig zon avondje
oh - de volgorde van de fotos klopt niet
hier is het hoofdgerecht
een wel heel griezelige lasagne volgens mij
nog een foto van de moord in de sneeuw
JAKKIEBAH !!!


MAAR WAT 
DEED JE VORIG JAAR 
EN ALLE JAREN ERVOOR 
MET HALLOWEEN DAN ???

KIJK EENS
IK HEB ALLES 
ONDER ELKAAR GEZET




TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡